اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107256775418933
در دسترس نیست

رزرو هتل استانبول

کد: 140107256775418933

، (اخبار رسمی): رزرو آنلاین هتل استانبول معرفی و قیمت تمام هتل های استانبول با تخفیف های ویژه رزرو هتل استانبول در سامانه پرشین ترول

رزرو هتل استانبول
رزرو هتل استانبول

رزرو آنلاین هتل استانبول معرفی و قیمت تمام هتل های استانبول با تخفیف های ویژه رزرو هتل استانبول در سامانه پرشین ترول

آردن سیتی که در مرکز استانبول واقع شده است. این هتل ۴ ستاره شیک دارای یک رستوران آلاکارته است که غذاهای ترکی سرو می‌کند. محل این هتل در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا Basilica Cistern و ۲۸ مایلی از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول واقع شده است. مسجد آبی جمعه عصر عثمانی فقط ۰٫۵ مایلی دورتر است، در حالی که مسجد مقدس “موزه ایاصوفیه” در نزدیکی محل اقامت است. ۱۹ دقیقه قدم زدن شما را به مسجد قرن شانزدهمی عثمانی سلیمانیه می برد. با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه راه آهن Sirkeci برسید.

اتاق ها

برخی از اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع با پنجره‌های شیشه‌ای و امکاناتی مانند کتری برقی برای پذیرایی از خود تجهیز شده‌اند. اتاق های مدرن مجهز به حمام و دوش هستند. برخی از آنها حمام خصوصی دارند. حمام های مجلل دارای سشوار و حوله هستند. برخی از واحدها دارای منظره دریا هستند.

خوردن و نوشیدن

آردن سیتی صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. آردن تراس یکی از ۲ رستوران داخلی است.

اینترنت 

اینترنت بی سیم در اتاق های هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ اختصاصی در نزدیکی با قیمت ۷ یورو در روز امکان پذیر است.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی صحبت می کنند.

سال بازسازی: ۲۰۱۱ تعداد طبقات: ۶٫ تعداد اتاق: ۳۶٫

بررسی اجمالی

هتل راحت White Monarch با سونا، استخر سرپوشیده و اتاق جلسه، تقریباً ۱۰ دقیقه با میدان تقسیم در استانبول فاصله دارد. این هتل دارای ۷۹ اتاق است و خدمات عالی را توسط کارکنان چند زبانه ارائه می دهد.

محل

این هتل در منطقه شیشلی، نه چندان دور از مرکز خرید Profilo واقع شده است. مهمانان می توانند به سرعت به مرکز خرید و سرگرمی Cevahir استانبول برسند که تقریباً در ۰٫۹ مایلی دورتر است. این اقامتگاه که در فاصله کمی از کاخ دولما باغچه قرار دارد، شهر را در دسترس شما قرار می دهد. با ۵ دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو Mecidiyekoy می رسید.

اتاق ها

اتاق‌های هتل White Monarch دارای دکوراسیون فرانسوی هستند. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی مجهز به سرویس بهداشتی مجزا و دوش هستند.

خوردن و نوشیدن

صبح، صبحانه بوفه در رستوران سرو می شود. در رستوران آلاکارته مهمانان می توانند از غذاهای ترکی لذت ببرند.

شما می توانید روز خود را با یک صبحانه کامل شروع کنید که هزینه آن برای هر نفر ۱۰ یورو در روز است.

اوقات فراغت و تجارت

یک مجتمع آبگرم مطمئناً به شما کمک می کند خاموش شوید.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ موجود نیست

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، فارسی صحبت می کنند. و گزینه عالی برای رزرو هتل استانبول می باشد.

تعداد طبقات: ۸٫ تعداد اتاق: ۷۹٫

بررسی اجمالی

هتل سرنیک پریمیر استانبول با پارکینگ رایگان، منطقه اسپا و اتاق‌های ضد آلرژی در محله شهر قدیمی سلطان احمد، در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا مسجد آبی سلطان احمد واقع شده است. این هتل ۴ ستاره در فاصله کوتاهی از جاذبه های گردشگری شهر قرار دارد.

محل

هتل استانبول در ۱۰ دقیقه پیاده روی تا موزه باسیلیکای بیزانسی ایاصوفیه فاصله دارد. مرکز شهر نزدیک است، حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی. این هتل استانبول در فاصله ۲۵ دقیقه ای از پل شلوغ گالاتا قرار دارد. ایستگاه اتوبوس ترانسفر هاواتاس، که امکان ارتباط خوب در سراسر شهر را فراهم می کند، ۰٫۵ مایل از هتل سارنیک پریمیر فاصله دارد.

اتاق ها

اتاق‌های هتل مشرف به دریا هستند. این اتاق ها مبله با یک کاناپه، دارای پاسیو و بالکن هستند. حمام‌ها با امکاناتی مانند سشوار و روپوش، سرویس بهداشتی مجزا و دوش نیز دارند.

می توانید قبل از بیرون رفتن و گشت و گذار در منطقه صبحانه بوفه میل کنید.

مهمانان می توانند در رستوران Best Corner که غذاهای ترکی سرو می کند، یا در Havuzbasi Aile Cay Bahcesi & Restaurant که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی قرار دارد، غذا بخورند.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک امکان پذیر است (ممکن است رزرو لازم باشد) با ۵ یورو در روز.

تعداد طبقات: ۴٫ تعداد اتاق: ۲۲٫

هتل گسترش تبریز

شرح:

کسانی که از شهر تبریز دیدن می کنند و به دنبال این هستند که در هتلی با موقعیت خوب و آرامش بخش با چشم اندازی زیبا از شهر و امکانات رفاهی عالی بگویند، هتل چهار ستاره گسترش یک انتخاب فوق العاده است.

امکانات رفاهی:

این هتل ۱۳ طبقه در اتاق ها و سوئیت های مجهز خود با امکانات مناسب همراه با رستوران های زیبا با سرو بیش از ۵۰ نوع غذای لذیذ ایرانی و خارجی و انواع دسرها و نوشیدنی ها در فضایی آرام، اقامتی دلپذیر را فراهم می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی