اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276778319385
در دسترس نیست

موتور آسانسور ایرانی

کد: 140107276778319385

، (اخبار رسمی): موتور آسانسور ایرانی با توجه به عملکرد شامل مدل های مختلف می شود. اکثر شرکت های سازنده آسانسور در ایران، قطعات مهم این تجهیزات را از شرکت‌ های خارجی تامین می کنند.

موتور آسانسور ایرانی
موتور آسانسور

 قیمت موتور آسانسور به این بستگی دارد که این دستگاه از کدام برند تامین شده باشد.  آسانسورها، یکی از مهم ترین سیستمهای موجود درمجتمع های مسکونی و تجاری هستند. بدون آسانسور، رفت و آمد بین طبقات عملاً بسیار دشوار یا غیرممکن خواهد بود.

وقتی یک مشتری برای خرید آسانسور اقدام می کند، مطمئناً به دنبال دستگاهی است که به تمام نیازهای ساختمان پاسخ بدهد و بتواند با کیفیت در طولانی مدت کار کند. یک آسانسور با کیفیت، باید از تمام جهات تایید شده باشد. موتور آسانسور ایرانی استاندارد اینچنین خصوصیاتی داردوبیشتر برای آسانسورهای کششی ساخته شده است و برای آسانسورهای هیدرولیکی هنوز تولید انبوه نشده است .

انواع موتور آسانسور ایرانی

 به طور کلی موتور آسانسور ایرانی به سه نوع متداول تقسیم بندی می شود. دسته اول شامل موتورهای گیربکسی دوسرعته هستند که برای آسانسورهای تجاری و مسکونی معمولی نصب می شوند. این گونه موتورها ولتاژ سه فاز نیاز دارند و باید کنتور برق مجزا داشته باشند یا از کنتور عمومی برق ساختمان استفاده کنند، دومین گروه از انواع موتور آسانسور ایرانی موتورهایی هستند که گیربکسی بوده ولی تک سرعته هستند .از این موتورها برای مواقعی استفاده می شود که تابلو فرمان آسانسوربه سیستم کنترل سرعت 3VF مجهز باشد .

 سومین دسته از انواع موتور آسانسور ایرانی با نام موتور های گیرلس مغناطیس دائم(Gearless PM Motor) نام برد که به دلیل تکنولوژی بالایی که دارند با مشارکت چند شرکت خارجی ساخته میشوند. در این موتور آسانسورگیربکس حذف شده و در قسمت روتور موتور آسانسور از آهنربای دائمی استفاده می‌شوند.

این نوع موتور آسانسور بیشتر در آسانسورهای بدون موتورخانه (MRL) کاربرد دارند. البته در آسانسورهای دارای موتورخانه نیز میتوان از این مدل موتور آسانسور استفاده کرد. موتورهای آسانسور ایرانی گیربکسی تا سرعت 1.6 متر برثانیه ساخته میشوند ولی برای سرعت های بالاتر باید از موتورهای گیرلس استفاده شود.

قیمت موتور آسانسور ایرانی و انواع آن

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، موتور آسانسور ایرانی در انواع آسانسورهای کششی گیربکسی و آسانسورهای کششی بدون گیربکس نصب می شود. امروزه اکثر آسانسورهای کششی بر اساس موتورهای آسانسور سه فاز حرکت می کنند. در بعضی موارد برق سه فاز در ساختمان موجود نمیباشد، برای رفع این مشکل از تابلو فرمان تک فاز برای راه اندازی موتور آسانسورهای کششی استفاده میشود. 

برای نحوه اجرای این مدل از آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید. در مورد آسانسورهای هیدرولیکی، انواع موتور آسانسور ایرانی برای راه اندازی پمپ هیدرولیک استفاده می ‌شود تا توان لازم را برای انتقال روغن هیدرولیک و حرکت کابین آسانسور فراهم کند. آسانسورهای پنوماتیک به جای استفاده از روغن هیدرولیکی، ازایجاد خلاء و اختلاف  فشار هوا برای بالا و پایین رفتن بهره می برند.

 با توجه به این مقدمه، قیمت موتور آسانسور ایرانی بر اساس نوع و عملکرد آن در آسانسور تعیین می شود. اگر نگاهی به قیمت موتور آسانسور در بازار بیندازید، این تجهیزات بسیار گران قیمت هستند و در نتیجه باعث افزایش قیمت پک کامل آسانسور خواهند شد.  قیمت موتور آسانسور ایرانی می‌تواند از ۲۰ میلیون تومان تا بیشتر از ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد. این قیمت ها به صورت حدودی معرفی شده است اما اگر قصد خرید دارید باید قیمت های دقیق را از شرکت ‌های آسانسور یا تامین کننده موتور آسانسور جستجو کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان