اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107286780019050
در دسترس نیست

دیگر نگران نیروی کار نباشید !

دیگر نگران نیروی کار نباشید !

کد: 140107286780019050

، (اخبار رسمی): با خدمات رایگان و کشوری سامانه ملی کار دیگر نگران نیروی کار نباشید !

دیگر نگران نیروی کار نباشید !
کاریابی آنلاین ملی کار

با سامانه ملی کار دیگر نگران نیروی کار نباشید !

دیگر نگران نیروی کار نباشید !

ثبت یک آگهی شغلی و جذب نیروی کار ماهر و متخصص در کمترین زمان و با کمترین هزینه ها امروزه واقعا یکی از نیازهای مهم هر صاحب کسب و کاری می باشد و جهت جذب نیروی کار متخصص و ماهر همه روزه هزنیه های زیادی را کارفرمایان صرف می نمایند.

متاسفانه طی تحقیقاتی که انجام شده است کمتر کارفرمایی موفق شده است در کمترین زمان نیروهای مورد نیاز خود را جذب نماید و همواره یکی از دغدغه های اصلی هر کسب و کاری نیاز به نیروی کار می باشد.

نیروی کار در واقع چرخ دنده های اصلی هر کسب و کاری می باشند و بدون وجود نیروی کار عملا هر کسب و کاری شکست خورده است.

اما سوالی که امروزه اکثر صاحبان کسب و کار از خود می پرسند و ذهن آنها را درگیر کرده است، شاید همین سوال چگونه نیروی متخصص و ماهر را در کمترین زمان جذب نماییم.

پاسخ به همین سوال می تواند باعث رونق گرفتن بسیاری از کسب و کارها شود و در همین راستا وظیفه خود دانشتیم تا شما را با یک سامانه معتبر کاریابی کشوری رایگان آشنا نماییم که بالغ بر 120 هزار نیروی کار متخصص و ماهر که دارای سابقه کار می باشند در این سامانه نام نویسی کرده اند و می توانید روزمه کارجویان را به طور کاملا رایگان مشاهده نمایید.

در این سامانه رزومه کارجویان شامل نام، نام خانوادگی، سن، جنسیت، میزان تحصیلات، رشته دانشگاهی، شهر محل سکونت، سابقه بیمه، مهارت ها و تجربه های کاری، آشنایی با زبان های خارجی، وضعیت نظام وظیفه و سایر اطلاعات مهم و نیازی که هر کارفرمایی برای جذب نیرو به اطلاعات فوق احتیاج دارد را می توانید مشاهده نمایید.

سامانه کاریابی آنلاین ذکر شده دارای مجوز از مراجع ذی نفع بوده و کلیه خدمات خود را در سطح کشور در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار داده است.

هر روزه کارجویان زیادی در این سامانه نام نویسی می نمایند و کارفرمایان می توانند تنها با چند کلیک ساده در کمترین زمان ممکن از جدیدترین رزومه های ثبت شده باخبر شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09109423215 تماس حاصل کرده و یا به طور رایگان از طریق فرم زیر اقدام به نام نویسی نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام