اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107286780321764
در دسترس نیست

بررسی روش های مهاجرت به ترکیه و معرفی موسسات برتر این حوزه

مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات

کد: 140107286780321764

، (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی موسسات برتر مهاجرتی ترکیه، در زمینه مشاوره مهاجرت به ترکیه، و همچنین به بررسی شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه و به خصوص شهر استانبول، از لحاظ اشتغال، هزینه‌های زندگی، شرایط تحصیلی و مواد غذایی پرداخته‌ایم.

مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات
مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات
مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات
مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات
مشاوره مهاجرت به ترکیه و معرفی بهترین موسسات
قیمت مواد غذایی در سال‌های اخیر در ترکیه افزایش داشته است.

در این روزها بسیاری از افراد برای مشاوره مهاجرت به ترکیه، به موسساتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند سر می‌زنند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا اطلاعات جامعی از این موسسات را در اختیار شما قرار داده، و بطور کلی شرایط مهاجرت به ترکیه را بررسی کنیم، تا علاقمندان به مهاجرت بتوانند با دیدی باز و آگاهانه برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید.

از معروفترین موسسات مهاجرتی که در زمینه مهاجرت به ترکیه فعالیت می‌کنند، می‌توان به موسسه نیلان، ترکیه هلپر، ترکیه پرتال و حامی مهاجر اشاره کرد. اما در این بین موسسات و در زمینه مشاوره مهاجرت به ترکیه از موسسه مهاجرتی نیلان، به واسطه عملکرد موفقی که در این سالها داشته و نام خود را در این حوزه متمایز کرده، می‌توان به صورت ویژه یاد کرد. نیلان، به عنوان یکی‌ از حرفه‌ای‌ترین موسسات مهاجرتی و اقامتی در زمینه امور مهاجرتی، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید ملک، خدمات تحصیلی و همچنین تمدید و اخذ اقامت در حال ارائه خدمات است.

بهترین شهر برای مهاجرت به ترکیه کدام است؟

یکی از دغدغه‌های مهم برای مهاجرت، انتخاب شهر است. در این میان باید براساس شرایط و اهدافی که هر شخص و یا خانواده برای مهاجرت دارند، شهر مورد نظر را انتخاب کرد. و نیز باید به مواردی مثل امکان پیدا کردن شغل، امکانات رفاهی و تحصیلی، شرایط اجتماعی و فرهنگی، مهاجرت پذیری آن شهر و ... توجه کرد.

در کشور بزرگی چون ترکیه می‌توان از شهر استانبول به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت به ترکیه نام برد. استانبول به علت توریستی بودن آن و اینکه هر ساله مردمان بسیاری از سراسر جهان برای سفر و گردش به آنجا سر می‌زنند، از امکانات بسیار زیادی برای مهاجران برخوردار است و مردمان این شهر به خوبی با مهاجران خو گرفته و عادت کرده‌اند.

روش های مهاجرت به ترکیه

برای اقامت طولانی مدت و مهاجرت به ترکیه، در مرحله اول به اقامت ترکیه نیاز دارید. پس باید با استفاده از یکی از روش‌هایی که در ادامه می‌آید، اقامت ترکیه را برای خود و خانواده‌تان دریافت کنید. معروف‌ترین روش‌های مهاجرت به ترکیه عبارتند از: مهاجرت از طریق اجاره خانه، مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ... برای اطلاع از شرایط و روشهای مهاجرت به ترکیه به اینجا مراجعه کنید.

شرایط مهاجرت از روش خرید و اجاره ملک در ترکیه

در حال حاضر و با تغییر قوانین اقامت ترکیه، امکان بسیار کمی برای دریافت اقامت از طریق اجاره خانه در ترکیه وجود دارد. پس بنابراین فقط با خرید ملک مسکونی می‌توانید به ترکیه مهاجرت کرده و اقدام به دریافت اقامت کنید. در شهرهای بزرگ باید خانه خریداری شده بیشتر از 75 هزار دلار و در شهرهای کوچک بیشتر از 50 هزار دلار باشد، تا بتوانید با استفاده از روش خرید خانه، به ترکیه مهاجرت کرده و اقامت خود را دریافت کنید.

مهاجرت از روش ازدواج

یکی دیگر از روش‌های جالب توجه مهاجرت و دریافت اقامت در ترکیه ازدواج است. اگر همسر شما از شهروندان ترکیه باشد، می‌توانید برای دریافت اقامت اقدام کرده و پس از سه سال شهروندی ترکیه را اخذ کنید.

مهاجرت از راه ثبت شرکت در ترکیه

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به ترکیه ثبت شرکت‌ است. شرکتی که ثبت می‌کنید باید از نوع مسئولیت محدود و یا سهامی خاص باشد. بعد از ثبت شرکت باید 5 کارمند ترک را استخدام کرده و برای آنها بیمه ثبت کنید. سپس می‌توانید برای دریافت اقامت قانونی اقدام کنید.

هزینه های مهاجرت به ترکیه

اگر شما یک خانواده چهار نفره باشید، طبق آمار رسمی دولت ترکیه، هزینه‌های زندگی شما در سال 2022 بطور متوسط برابر با 11 هزار و 898 لیر است. چنانچه شما دانشجو باشید، هزینه خوابگاه و یا اجاره خانه تقریبا حدودا 3 تا 5 هزار لیر در ماه خواهد بود.

قیمت مواد غذایی در ترکیه

با توجه به کاهش ارزش لیر و افزایش نرخ تورم در ترکیه، شاهد افزایش قیمت اکثر اجناس و به ویژه مواد غذایی در ترکیه هستیم. اما با توجه به تنوع فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلفی که در ترکیه وجود دارد، می‌توان با هر بودجه‌ای مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کرد. برای مثال می‌توان از فروشگاه‌های سطح بالا از جمله میگروس و از فروشگاه‌هایی با کیفیت کمتر مثل شوک و بیم یاد کرد.

شرایط اشتغال مهاجران در ترکیه

اگر از توانایی سرمایه گذاری در ترکیه برخوردار هستید، می‌توانید با استفاده از این روش اقدام به دریافت اقامت کرده و هم برای خود و دیگران ایجاد اشتغال کنید. در روش سپرده‌گذاری با سپرده‌گذاری 200 هزار لیر در یکی از بانک‌های ترکیه به مدت یک سال، می‌توانید برای دریافت کیملیک یا همان اقامت ترکیه اقدام کنید. که البته نام دیگر این روش خود حمایتی است. همچنین اگر از تخصصی خاص برخوردار باشید که شرکت‌های ترکیه‌ای خواهان آن تخصص باشند، امکان دریافت اجازه کار و اقامت را خواهید داشت.

وضعیت تحصیل در کشور ترکیه

اگر فرزندتان در مقطع تحصیلی قبل از دانشگاه است، شرایط تحصیل در ترکیه، هم در مدارس ترک زبان و هم در مدارس ایرانی فراهم است. حتی می‌توانید در مدارس بین‌المللی هم ثبت نام کنید، که البته این مدارس هزینه بالاتری دارند.

پذیرش در دانشگاه‌های ترکیه به دو صورت انجام می‌شود. پذیرش در دانشگاه‌های دولتی با آزمون و پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌های خصوصی. البته هزینه هر ترم دانشگاه‌های ترکیه برای مهاجران بالاتر از دانشجویان ترک خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی موسسات مشاوره‌ای مهاجرت به ترکیه از جمله موسسه مهاجرتی نیلان و بررسی شرایط و روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه اشاره کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]