اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108016783717387
در دسترس نیست

تیغه کولتیواتور 6میل فولادی SKN

خرید تیغه کولتیواتور 6میل فولادی SKN

کد: 140108016783717387

، (اخبار رسمی): وظیفه اصلی تیلر کلتیواتورها خاکورزی یا همان وجین کردن است که این کار بوسیله تیغه هایی که به جای چرخ و بر روی یک محور بسته می شوند انجام می شود. تیغه کلتیواتور همزمان با خاکورزی علف های هرز را نیز از خاک خارج می کند و چنانچه سالی دو الی سه بار با تیغه های کلتیواتور زمین شخم زده شود

خرید تیغه کولتیواتور 6میل فولادی SKN
خرید تیغه کولتیواتور

در طول سال علف هرز چندانی در باغ نخواهیم داشت. تیغه های کلتیواتور تا عمق 30 سانت را نیز قادر به خاکورزی هستند البته بستگی به قدرت تیلر کلتیواتور و میزان نرمی خاک دارد.

تیغه کلتیواتورSKN از جنس فولاد آبکاری شده می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد و از لحاظ کیفیت در سطح تیغه های فابریک می باشد. البته قبل از استفاده لازم است که سنگ های درشت از زمین جمع آوری شود و زمین خیلی سفت نباشد. بهترین زمان برای شخم زدن بعد از بارش باران و یا آبیاری می باشد که زمین نرم است. چنانچه زمین سفت باشد بهتر است که عملیات شخم زدن انجام نشود و یا اگر لازم  به شخم زدن می باشد ابتدا یک مرحله بصورت سطحی با تیغه کلتیواتور شخم زده شود و مرحله دوم بصورت عمیق با تیغه کلتیواتور شخم زده شود.

تیغه ها بصورت جفت و چپ و راست می باشد و بصورت تکی یا یک طرف فروخته نمی شود و قیمتی که گذاشته شده است برای یک جفت تیغه چپ و راست می باشد و بطور مثال اگر به تیلر شما 40 عدد تیغه بسته می شود 20 جفت تیغه سفارش دهید.

تیغه کلتیواتور برای تیلر کلتیواتورهای بنزینی و گازوئیلی حتی 12 اسب نیز مشابه هم و از لحاظ طولی به یک اندازه می باشد ولی تعداد تیغه ها و عرض کار در تیلرهای مختلف با هم فرق می کند. در تیلرهای قویتر مثل تیلر کلتیواتور 10 اسب به دلیل قدرت بیشتر و سنگینی دستگاه، تیغه ها راحت تر در خاک فرو می روند و با یک بار شخم زدن هم می توان تا 30-25 سانت نیز زمین را شخم زد ولی در تیلرهای بنزینی و گازوئیلی سبک این کار با تکرار عملیات خاکورزی انجام می شود.

بر روی هر ردیف از یک محور بطور معمول چهار تیغه بسته می شوند البته می توان سه تیغه را نیز در یک ردیف بست. محورها از دو ردیف تا پنج ردیف می توانند در هر طرف تیلر کلتیواتور قرار بگیرند. چیزی که مهم است هر دو طرف به یک میزان ردیف و تیغه بایستی داشته باشند تا تعادل تیلر کلتیواتور حین کار حفظ شود. تیلرکولتیواتورهای بنزینی و تیلر کلتیواتورهای دیزلی 5 اسب قابلیت اتصال از دو تا چهار ردیف تیغه یعنی از 16 تا 32 تیغه را دارند.تیلر کلتیواتور 7 اسب گازوئیلی از دو تا پنج ردیف تیغه و تیلر کلتیواتورهای 12-9 اسب بخار قابلیت اتصال از دو تا شش ردیف تیغه را دارند.

روش اتصال صحیح تیغه کلتیواتور چگونه می باشد؟

قسمت انتهایی تیغه کلتیواتور دارای دو سوراخ می باشد که به محور بسته می شود. تیغه ها به تعداد مساوی و بصورت قرینه داخل جعبه کلتیواتور قرار دارند. برای مونتاژ تیغه ها بر روی محور ابتدا تیغه های چپ و راست و پیچ مهره ها را کنار هم قرار می دهیم. سپس محور را بصورت ایستاده نگه میداریم و دو تیغه یکسان برداشته وهر دو را بر روی محور بگونه ای که سوراخ تیغه ها روی تسمه سوراخ محورها بیفتد و گودی داخل تیغه به سمت وسط محور باشد قرار می دهیم. دقت شود که هر دو تیغه عین هم باشند و خم هر دو تیغه به سمت پایین قرار گیرد. این دو تیغه را با دست نگه داشته و دو تیغه برعکس این دو را برداشته و زیر همین ردیف بگونه ای که گودی تیغه ها به سمت داخل قرار گیرد و خم هر دو تیغه رو به بالا باشد قرار می گیرد. دقت شود که تیزی هر چهار تیغه به یک سو باشند. همه تیغه ها را دقیقاً به همین روش متصل می کنیم. پس از مونتاژ شدن بهتر است هر دو محور چپ و راست را در یک ردیف قرار دهیم و از رو به جلو بودن تیزی همه تیغه ها اطمینان کسب کنیم.

این محصول به دلیل وزن و حجم کم قابلیت ارسال با پیک موتوری، پست، تیپاکس، باربری، سواری و اتوبوس را دارد.

شما عزیزان می توانید بصورت حضوری یا از طریق درگاه پرداخت سایت آکاتولز یا حواله کارت به کارت دستگاه را خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید