اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096799421741
در دسترس نیست

خرید شمش طلا یکی از گزینه های مهار تورم است که بعد از خرید سکه مقبولیت دارد.

خرید و قیمت شمش طلا در صرافی مسکوکات طلا زکوین

کد: 140108096799421741

، (اخبار رسمی): با توجه به میزان تورم کنونی در سال جاری و معضل نقدینگی یکی از راه های مهار تورم و حفظ دارایی های اشخاص خرید سکه و شمش میباشد.صرافی مسکوکات طلا زکوین با مجوز رسمی از اتحادیه طلا ، سکه و صراف تهران با ارائه فاکتور و تضمین اصالت سکه و شمش است.

خرید و قیمت شمش طلا در صرافی مسکوکات طلا زکوین
سکه زکوین

سکه و شمش طلا همواره در سبد دارایی خانواده ها نقش به سزائی داشته است لکن در دوران رکود و تورم نقش پر رنگ تری پیدا میکند. سکه زکوین ارائه دهنده قیمت آنلاین انواع سکه های بانکی است.

شمش طلا  با خلوص 995 یا 999.9 می باشد که هر چه عیار آن بیشتر باشد ارزش بیشتری نیز دارد .

شرکت های معتبر زیادی در دنیا به ساخت شمش طلا می پردازند در ایران نیز شمش طلا با خلوص 995 تولید می شود. تقریباً 20 درصد طلای استخراج شده توسط بانک های مرکزی در سراسر جهان نگهداری می شود. این طلا به عنوان شمش در ذخایر نگهداری می شود که بانک از آن برای تسویه بدهی بین المللی یا تحریک اقتصاد از طریق وام طلا استفاده می کند

وزن شمش طلا

شمش طلا در وزن های مختلفی تولید می شود این شمش ها بسته به کشور ها یا کارخانه های تولید کننده آن و با توجه به نیاز بازار تولید میشود ، معمولا شمش های 1 یا 2.5 گرمی برای هدیه ، شمش های 50 گرمی و 100 گرمی برای سرمایه گذاری و شمش های 12 کیلویی برای صادرات استفاده میشود

علائم روی شمش طلا

به صورت کلی 5 المان اصلی روی شمش طلا وجود دارد که هنگام خرید شمش باید به آن توجه کرد و تمامی شرکت های تولید کننده شمش موظف به حک کردن این علائم هستند با این کار از فروش و تولید شمش تقلبی جلوگیری می شود . این علائم عبارتند از :

  1. عیار شمش: معمولا 999.9 می باشد وزن شمش: وزن شمش  باید به صورت دقیق روی آن حک شده و با وزنی که ترازو نشان میدهد یکی باشد . کد شناسایی : شمش مانند باقی مصنوعات طلا داری کد شناسایی یا کد ری گیری می باشد . دو واژه ” Assay office bar”  به معنای شمش انگ شده و  ” Assay master” به معنای عیار شناس است. خرید شمش طلا

یکی از گزینه های سرمایه گذاری خرید شمش طلا میباشد که بایستی از صرافی های معتبری مانند زکوین یا صرافی یاران خریداری شود. شمش های طلا بر خلاف سکه بدون ارزش ضرب یا حباب سکه هستند و روی ارزش طلایی معامله میشوند.

قیمت شمش طلا 1 گرمی سوئیسی

شمش طلای یک گرمی ساخت سوئیس از شمش های متدوال و پر فروش بازار طلا میباشد و امکان خرید شمش یک گرمی سوئیسی در زکوین برای مشتریان فراهم شده است. قیمت شمش یک گرمی سوئیسی در سایت زکوین همواره در حال به روزرسانی میباشد. تمام شمش های سوئیسی با عیار 999 روانه بازار میشوند.

خرید شمش طلا 10 گرمی

قیمت شمش طلا ده گرمی سوئیسی همواره مورد سوال برای سرمایه گذاران روی طلا میباشد و خرید شمش های ده گرمی بدون حباب روی ارزش طلا صورت میگیرد و بر اساس قیمت بسته بندی و ارزش طلایی شمش 10 گرمی روی عیار 999 مورد معامله قرار میگیرد.

خرید شمش طلا 24 عیار یا 999.9

قیمت شمش طلا را بر اساس عیار 24 یا عیار 999 ارزیابی و قیمت گذاری میکنند. در حالیکه شمش های طلا میتوانند دارای عیار های متفاوتی مانند عیار 18 یا همان 750 یا عیار 900 باشند. قبل از خرید شمش طلا حتما به عیار آن توجه نمائید.

قیمت شمش طلا  کیلویی ( 1000 گرمی )

خرید شمش طلای یک کیلویی یا همان 1000 گرمی از مصادیق بارز سرمایه گذاری روی طلا میباشد که با کمترین اجرت و ارزش بسته بندی قابلیت خرید و فروش را داراست.

قیمت شمش یک کیلویی سوئیسی در بازار یکی از مولفه های قیمت گذاری اصلی میباشد. و سرمایه گذاران بسیاری در حال تبدیل نقدینگی خود به شمش طلای یک کیلویی هستند.

وزن شمش طلا

شمش طلا دارای وزن های متفاوتی در بازار است. شمش طلای یک گرمی ، شمش طلای پنج گرمی ، شمش طلای ده گرمی ، شمش طلای بیست گرمی و شمش طلای صد گرمی از نمونه های وزن های متنوع در بازار محسوب میشود. قیمت شمش 1 گرمی ، شمش 2 گرمی ، شمش 10 گرمی ، شمش 20 گرمی و شمش 100 گرمی در سایت هایی مانند صرافی زکوین ، صرافی یاران و سایت طلا قابل مشاهده میباشد.

شمش طلا سوئیسی

شمش سوئیسی، یکی از خالص‌ترین طلاهای موجود در جهان‌ است که تکنولوژی ساخت آن در کشور سوئیس است داراس و طلای ۲۴ عیار ۹۹۹.۹ است.این شمش در سرتاسر دنیا قابلیت خرید و فروش را دارد.

شمش طلا پارسیس

شمش طلای پارسیس ساخت ایران است و با عیار 900 یا 990 در بازار وجود دارد و نقدشوندگی بالایی در معاملات طلا به خود اختصاص داده است.

خرید شمش طلا بدون اجرت

خرید شمش طلا با کمترین اجرت محاسبه میشود و در برخی موارد بدون اجرا و صرفا با هزینه بسته بندی قیمت گذاری میشود و دارای هیچگونه حبابی نیست و بر اساس نرخ اونس جهانی و قیمت ارز و دلار محاسبه میشود.

خرید شمش طلا از صرافی زکوین

برای خرید شمش طلا میتوان به صرافی های مجاز سکه و طلا دارای جواز از اتحادیه های طلا و جواهر مراجعه نمود. طلای زکوین به آدرس https://zcoinn.com ارائه دهنده انواع شمش طلا در وزن و عیار های متفاوت میباشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه