اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108116804918491
در دسترس نیست

آشنایی و خرید تاسیسات موتورخانه با بهترین قیمت

کد: 140108116804918491

، (اخبار رسمی): برای آشنایی با تاسیسات موتورخانه و نحوه تعمیر تاسیسات موتورخانه می توانید این مقاله را مطالعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید. ما در تجارت صنعت حلما تمامی اطلاعات لازم در زمینه تاسیسات موتورخانه را ارائه کرده ایم.

آشنایی و خرید  تاسیسات موتورخانه با بهترین قیمت
آشنایی و خرید تاسیسات موتورخانه با بهترین قیمت

معمولاً برای نگهداری و تعمیر تاسیسات موتورخانه با ظرفیت بالا که در مجتمع های بزرگ مانند مراکز تجاری، اداری، صنعتی و .. مورد استفاده قرار می گیرند،

معمولاً تاسیسات موتورخانه مانند سیستم تهویه مطبوع و گرمایش دارای تجهیزات با مدل های مختلف می باشد. اجزای مختلف در موتورخانه مانند مشعل ها، چیلرها، لوله های انتقال و غیره هر کدام مکملی برای مولدهای حرارتی هستند.

بنابراین در صورت بروز کوچکترین ایراد و مشکل در هر یک از این قسمت های دستگاه، عملکرد موتورخانه با مشکل مواجه خواهد شد، البته بهتر است این کار را به تکنسین بسپارید تا مشکل را به صورت تخصصی و حرفه ای حل کند. 

تعمیر و نگهداری تاسیسات موتورخانه

عملکرد تاسیسات موتورخانه بر اساس سه قسمت اصلی این دستگاه یعنی مولدهای حرارتی، مبدل های حرارتی و لوله های اتصال می باشد. منظور از مولدهای حرارتی، قطعات دیگ بخار و موتورخانه است که جزو قطعات اصلی دستگاه می باشد. در واقع کل تولید گرمایش ساختمان از این قسمت گرفته و تولید می شود.

 قسمت دیگ به کمک مشعل آب داخل دستگاه را گرم کرده و وارد مبدل های حرارتی می شود. در واقع از طریق حرارت مشعل، قسمت دیگ نیز گرم می شود و سپس آب عبوری از قسمت دیگ گرم شده و به دمای مطلوب می رسد و سپس به سمت قسمت مبدل حرارتی جریان می یابد.

 برای عملکرد مناسب ژنراتورهای حرارتی، انجام خدمات منظم برای تعمیر و نگهداری و تعمیر تاسیسات موتورخانه ضروری است. اگر قطعات مولدهای حرارتی بتوانند به درستی کار کنند، قسمت دوم موتورخانه یعنی مبدل های حرارتی باید حرارت را انتقال داده و فرآیند دستگاه را کامل کند.

رعایت برخی نکات مهم مربوط به نگهداری از بروز برخی مشکلات و ایرادات در این سیستم جلوگیری می کند که عبارتند از:

  • سرویس و حذف رسوبات متناوب دیگ آبگرم موتورخانه
  • استفاده از سیستم های هوشمند برای موتورخانه
  • تنظیم کنترل و انطباق مشعل و دیگ موتورخانه (علت خاموش شدن مشعل موتورخانه را اینجا بخوانید)
  • عایق برای لوله های آب گرم و کلکتورها
  • بررسی و تنظیم شیر برقی در مشعل گاز موتورخانه
  • منبع دوجداره کنترل پمپ و موتورخانه
  • و…

معمولاً برای نگهداری و تعمیر تاسیسات موتورخانه با ظرفیت بالا که در مجتمع های بزرگ مانند مراکز تجاری، اداری، صنعتی و .. مورد استفاده قرار می گیرند، همیشه باید یک تکنسین متخصص به عنوان ساکن در ساختمان حضور داشته باشد تا در صورت کوچکترین مشکل، او می تواند آن را حل کند. از آسیب دیدن سایر قسمت ها جلوگیری کنید.

برای خرید انواع تاسیسات موتورخانه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت تجارت صنعت خلما شوید  https://ts-helma.com/blog/buying-engine-house-facilities-at-the-best-price/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید