اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108126806919050
در دسترس نیست

مشاغل پردرآمد مناسب افراد درونگرا

کد: 140108126806919050

، (اخبار رسمی): مشاغل پردرآمد مناسب افراد درونگرا

مشاغل پردرآمد مناسب افراد درونگرا در سامانه ملی کار

مشاغل پردرآمد مناسب افراد درونگرا

از آنجایی‌که هر شغلی مناسب روحیات افراد درونگرا نیست، چند شغل ایده آل معرفی می‌کنیم که هم مناسب ویژگی های شخصیتی افراد درونگرا هست و هم درآمد بالایی دارد. با ما همراه باشید.

مهندس نرم‌افزار
کدنویسی کار اصلی یک مهندس نرم افزار است و اگر رویای شما از یک شغل خلق، آزمودن و نظارت بر کد برنامه‌های نرم‌افزاری کامپیوتری است این شغل بهترین انتخاب برای شماست.

دلیل اینکه چرا خیلی از افراد درون گرا مهندس نرم‌افزار هستند این است که معمولاً افراد درون گرا در ساختاری رشد می کنند که کمترین تعامل اجتماعی و زمان نسبتاً زیادی برای انجام کارهای مختلف دارد. آنها برای انجام کار، مستقل عمل می‌کنند.

اگر به دنبال شغلی در این صنعت هستید، حوزه‌های مختلفی همچون وجود دارد که بتوانید روی آنها تمرکز کنید و حقوق بالایی دریافت نمایید. مثل:

  • توسعه دهنده سمت کاربر (فرانت‌اند)
  • توسعه دهنده بک اند
  • توسعه دهنده فول است.

کارشناس تولید محتوا

شغل کارشناس تولید محتوا یکی از بهترین مشاغل تجاری و یکی از محبوب‌ترین مشاغل برای افراد درونگرا با میانگین حقوق نسبتا بالا است، زیرا بیشتر ارتباطات یک مدیر تولید محتوا به صورت مکتوب انجام می‌شود. مثل نظرات مربوط به یک پست از وبلاگ، بازخورد در مورد کیفیت گرافیکی رسانه های اجتماعی، پیام های مربوط به همکاری و…

یکی از وظایف کارشناس تولید محتوا رهبری تیم نویسندگان محتوا است. پس اگر فردی درونگرا هستید و نمی توانند یک گروه را رهبری کنید بهتر است قبل از ورود به این شغل این مورد را در نظر بگیرید.

مهندس فناوری اطلاعات
مهندسان فناوری اطلاعات (IT) کاری فراتر از تعمیر رایانه انجام می دهند. آن‌ها معمولا افرادی با تیپ‌ شخصیتی درونگرا هستند که کل روز خود را در خانه‌شان و با رایانه‌های خود می گذرانند.

مهندس فناوری اطلاعات مسئول نظارت بر سیستم های اطلاعاتی شرکت و به روز رسانی‌ها، کنترل سیاست مربوط به فناوری اطلاعات، نظارت بر پروژه های تیم فناوری اطلاعات و راه اندازی نرم افزار/سخت افزار جدید است.

از آنجا که مدیران فناوری اطلاعات هم با نرم افزار و هم با سخت افزار سر و کار دارند به ندرت پیش می آید که دورکار باشند؛ بنابراین اگر از آن دسته افراد درون گرا هستید که محیط کار شلوغ را دوست دارید، مدیریت فناوری اطلاعات بهترین موقعیت شغلی برای شما محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام