اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108166810821825
در دسترس نیست

خرید گیفت کارت ارزان و صددرصد اورجینال

وب گیفت، مرجع خرید گیفت کارت ارزان و مطمئن برای کاربران ایرانی

کد: 140108166810821825

، تهران , (اخبار رسمی): گیفت کارت ها امن ترین و مطمئن ترین روش برای خرید از منابع خارجی به شمار می روند. وب گیفت یکی از مراجع معتبر فروش گیفت کارت در ایران، با سال ها تجربه فعالیت خود را آغاز کرده است تا بتواند با ارائه قیمت خرید گیفت کارت ازران و یک سایت مطمئن برای خرید گیفت کارت، محصولات متنوع این حوزه را به فروش برساند.

وب گیفت، مرجع خرید گیفت کارت ارزان و مطمئن برای کاربران ایرانی
وب گیفت مرجع معتبر خرید گیفت کارت در ایران که این محصولات را ارزان به فروش می رساند.

گیفت کارت ها یکی از متداول ترین روش های خرید محصولات و بازی ها از مراجع مختلف سال هاست که بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. با توجه به تحریم های بانکی که سال هاست مشمول کشور ما شده است، در حال حاضر گیفت کارت ها امن ترین و مطمئن ترین روش برای خرید از منابع خارجی به شمار می روند. وب گیفت یکی از مراجع معتبر فروش گیفت کارت در ایران، با سال ها تجربه فعالیت خودش را آغاز کرده است تا بتواند با ارائه قیمت خرید گیفت کارت ازران و یک سایت مطمئن برای خرید گیفت کارت، محصولات متنوع این حوزه را به فروش برساند.

خرید انواع گیفت کارت های معتبر به آسانی

وب گیفت همانند سایر سایت های فروش گیفت کارت در ایران، محصولات مختلفی از گیفت کارت را به فروش می رساند. گیفت کارت پلی استیشن، پلی استیشن پلاس، گیفت کارت ایکس باکس، اشتراک گیم پس، گیفت کارت اپل، اشتراک اپل موزیک، اشتراک پرمیوم اسپاتیفای، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آمازون و ... را به فروش می رساند. در ادامه به معرفی هر یک از این گیفت کارت ها می پردازیم.

گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس

کنسول های پلی استیشن 4 و 5، از محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی برخوردار هستند و خرید بازی، یکی از مواردی که هست که تقریبا تمام گیمر های این کنسول با مشکلاتی در ان روبرو می شوند. یکی از بهترین و ساده ترین راهی که می توان محصولات پلی استیشن را بدون هیچ مشکلی خریداری کرد، خرید گیفت کارت پلی استیشن است و طی سال های اخیر این روش، یکی از متداول ترین راه ها، برای خرید بازی های پلی استیشن 4 و بازی های پلی استیشن 5  است. کاربران مختلفی به دنبال مرجعی برای خرید گیفت کارت ارزان PSN می گردند که می توانیم وب گیفت را به عنوان یکی از مراجع اصلی خرید ارزان گیفت کارت در ایران معرفی کنیم.

خرید اشتراک پلاس نیز با استفاده از گیفت کارت پلی  استیشن امکان پذیر بوده و شما می توانید انواع اشتراک پلاس نظیر اکسترا، اسنشیال وپرمیوم را با استفاده از گیفت کارت PSN خریداری کنید.

گیفت کارت ایکس باکس و اشتراک گیم پس

گیفت کارت ایکس باکس یکی از روش های متداول برای خرید بازی های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس است، همچنین خرید اشتراک گیم پس نیز با استفاده از این گیفت کارت ها امکان پذیر است. این گیفت کارت ها قیمت مناسب تری نسبت به خرید بازی های xbox دارند و روش مطمئن و امنی نسبت به اکانت های هکی هستند. با گیفت کارت‌ Xbox میتوانید نسبت به خرید بازی و بسته های الحاقی اقدام کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز و اشتراک اپل موزیک

محصولات اپل طرفداران زیادی در ایران دارند و برای خرید بازی و نرم افزار  و سایر محصولات پولی این شرکت از اپ  استور، شما نیازمند خرید گیفت کارت اپل هستید. متاسفانه به دلیل تحریم های بانکی خرید مستقیم برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست و روش جایگزین همانند خرید گیفت کارت ایتونز، بهترین روش به شمار می رود.

همچنین شما می توانید با استفاده از گیفت کارت اپل، نسبت به تمدید یا خرید اشتراک اپل موزیک نیز اقدام کنید. در این روش تنها با وارد کردن کد گیفت کارت اپل، در اکانت و اپل آیدی خود، به میزان مشخصی آن را شارژ کرده و نسبت به خرید اشتراک اقدام می کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

پلتفرم اندروید را شاید بتوان محبوب ترین پلتفرم در میان کاربران ایرانی نام برد. گوشی های اندرویدی عمده مصرف کنندگان این سیستم عامل هستند که توسط شرکت گوگل منتشر شده است. گوگل پلی نیز که به عنوان یکی از فروشگاه های اصلی و مراجع اندروید به شمار می رود بازی ها و نرم افزار های مختلف را به فروش می رساند که برای خرید ان ها، باید از گیفت کارت گوگل پلی  استفاده کنید. خرید گیفت کارت گوگل پلی در حال حاضر آسان ترین روش حتی برای خرید درون برنامه ای بازی ها و نرم افزار های اندروید است.

گیفت کارت آمازون

خرید از آمازون در ایران، تبدیل به رویایی برای ما ایرانیان داخل کشور شده است و متاسفانه بزرگترین فروشگاه جهان، خدماتی به ایران ارائه نمی دهد. اما جای نگرانی نیست، شما با استفاده از گیفت کارت آمازون می توانید به خرید از این فروشگاه بپردازید. البته باید اشاره کنیم که گیفت کارت امارون برای خرید محصولات مجازی کاربرد دارد.

جمع بندی

خرید گیفت کارت و خرید گیفت کارت بازی، سال هاست بین کاربران ایرانی رایج است. بسیاری از کاربران به دنبال مرجع خرید گیفت کارت ارزان هستند که می توان وب گیفت را به عنوان یکی از مراجع فروش معرفی کرد. محصولات وب گیفت کاملا اورجینال بوده و کاربرانی که نگران خرید گیفت کارت هکی هستند، وب گیفت این تضمین را می دهد تا محصولات صد درصد قانونی را به فروش برساند.

منبع: وب گیفت

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب گیفت

با گسترش روزافزون تکنولوژی در سراسر دنیا و متولد شدن محصولات و سرویس‌های جدید و محبوب جهانی، برای عقب نماندن از فناوری‌های به روز، شما باید پیشگام در استفاده از این سرویس‌ها و محصولات مختلف باشید اما متأسفانه با وجود تحریم‌هایی که در سال های اخیر، شامل کشور عزیزمان ایران شده است، دسترسی و خرید از این سرویس‌های به نام و پرطرفدار جهانی امکان‌پذیر نبوده و به سیستم بانکی ایران نیز، پاسخگوی نیاز شما از منابع موردنظرتان نیست؛ اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا سال های متوالی گیفت کارت ها، مهم‌ترین و ارزان‌ترین روش پرداختی ما ایرانی‌ها برای خرید محصول و سرویس موردنظرمان از منابع خارجی بوده است. وب گیفت به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و پیشگام در حوزه فروش گیفت کارت در ایران، با متکی به تیم فوق‌العاده و با تجربه در این زمینه، محصولات مورد نظر شما را با ارزان‌ترین قیمت از منابع معتبر به فروش می رساند که بی‌شک می‌توان گفت وب گیفت، ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]