اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186813216401
در دسترس نیست

برنامه ریزی تابستان کنکور

کد: 140108186813216401

، (اخبار رسمی): برنامه ریزی تابستان کنکور از واجبات زندگی هر فردی می باشد و در زندگی روزمره بارها پیش آمده است که برنامه ریزی انجام داده ایم و به دلیل صحیح بودن برنامه، به هدفمان رسیده ایم. همه متقاضیان کنکور سراسری از اهمیت برنامه ریزی در کنکور اطلاع دارند.

متقاضیان شرکت در کنکور سراسری بایستی زمان خود در دوران عید را صرف مرور و جمع بندی نمایند. آن دسته از متقاضیانی که موفق به مطالعه کامل دروس نشده اند، بایستی منابع کنکور خود را تکمیل نمایند.

طی سال های اخیر آمار افرادی که در تابستان برنامه ریزی و مطالعه کرده اند و رتبه برتر کنکور بوده اند، نسبت به بقیه افراد بیشتر بوده است. در واقع بهترین زمان شروع برای مطالعه، تابستان سال ماقبل کنکور است. برای برنامه ریزی باید توجه داشته باشید که هر درسی چه مقدار اهمیت دارد.

بهتر است در تابستان از دروس پایه دوازدهم شروع کنیم و در کنار مرور این درس ها، پایه دهم و یازدهم را نیز یاد بگیریم. مرور کردن درس های پایه به یادگیری بیشتر کمک می کند و باعث بهتر تثبیت شدن مطالب در ذهن می شود. اصولا کسانی که در تابستان دروس را پیش خوانی می کنند، نسبت به افرادی که در تعطیلات به سر می برند، در این رقابت موفق تر هستند و انگیزه بیشتری برای کسب رتبه قبولی دارند زیرا ذهنشان آماده تر است.

داوطلبان کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری برای برنامه ریزی کنکور، برنامه ریزی کارشناسی ارشد، برنامه ریزی دکتری بایستی باتوجه به شناخت از خود که چه مقدار زمان برای یادگیری لازم دارید، در یک بازه زمانی کوتاه خود را بسنجید تا بدانید تا چه حدی و در چه بازه زمانی توان یادگیری بهتری دارید اما در کل بهتر است هر باکس درس های تخصصی و دشوار را روزانه 2 ساعت و درس های عمومی را روزانه 1.5 ساعت بخوانید و مرور کنید.

منبع: برنامه ریزی تابستان کنکور و برنامه ریزی درسی عید نوروز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش