اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186813316401
در دسترس نیست

ترمیم معدل کنکور

ثبت نام ترمیم معدل کنکور سراسری

کد: 140108186813316401

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید، سهم معدل در کنکور سراسری نظام جدید، طی چند سال اخیر مطابق با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رو به افزایش بوده است. از آن جایی تاثیر قطعی معدل بر نتایج کنکور، در سال های آتی بیشتر می شود، این مسئله باعث نگرانی بسیاری از داوطلبان گردیده است.

شرکت در طرح ترمیم معدل می تواند، فرصت فوق العاده ای برای نیل به یک رتبه خوب در کنکور باشد. افراد می توانند، با شرکت در آزمون مجدد دروس دبیرستان، نمره خود را اصلاح نموده و سپس برای کنکور آماده شوند. 

همانطور که می دانید، سهم معدل در کنکور نظام جدید، طی چند سال اخیر مطابق با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رو به افزایش بوده است. از آن جایی تاثیر قطعی معدل بر نتایج کنکور، در سال های آتی بیشتر می شود، این مسئله باعث نگرانی بسیاری از داوطلبان گردیده است. جهت اطلاع این دسته از داوطلبان، می بایست به طرح ترمیم معدل اشاره نماییم. در این راستا افرادی که از معدل خود ناراضی می باشند، قادر هستند تا به ثبت نام ترمیم معدل کنکور سراسری پرداخته و مجددا در آزمون نهایی دروس مورد نظر خود شرکت نمایند. این فرصت عالی می تواند، نقش موثری در نتایج کنکور شما داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با این طرح، مقاله حاضر را مطالعه نمایید.

تقریبا همه ما در چند سال گذشته، اخباری مبنی بر حذف کنکور سراسری را شنیده ایم. از آن سال ها تاکنون نحوه برگزاری کنکور سراسری تغییر نموده و نقش صد درصدی منابع کنکور در موفقیت افراد رو به کم رنگ شدن می باشد. به عبارتی دیگر داوطلبان در حال حاضر، شاهد تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور می باشند که میزان این تاثیرگذاری مطابق با تغییرات کنکور سال جاری، 40 درصد بوده و در سال های آتی به بیش از 50 درصد تاثیر قطعی نیز خواهد رسید و امتحانات نهایی نیز بر نتیجه مکتسبه کنکور داوطلبان، تاثیر خواهد گذاشت. 

چنانچه شما نیز قصد دارید تا جهت ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایید و تصور می کنید که راهی برای جبران نمرات خود ندارید، لازم است بدانید که جای نگرانی وجود نداشته و نباید از ادامه مسیر دلسرد شوید. در صورتی که شما واجد مجموعه از شرایط باشید، می توانید، در زمان ثبت نام ترمیم معدل کنکور، جهت نام نویسی اقدام کنید. لذا مقتضی است که پیش از نام نویسی از شرایط ثبت نام ترمیم معدل آگاه شوید. از همین رو تیم تحریریه ما در ادامه شما را با جزئیات این طرح آشنا می سازد.

منبع: ثبت نام ترمیم معدل کنکور سراسری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش