اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108196814821832
در دسترس نیست

انواع دریل های شارژی

کد: 140108196814821832

، (اخبار رسمی): امروزه دیگر در تمامی فروشگاه های ابزار و یراق آلات دیگر به این صورت نیست که دریل های شارژی را کسی در فروشگاه نداشته باشد، بنابراین پرکاربرد بودن این وسیله برای همه آشکار است ولی بهتر است بدانید این دلرها نیز دارای  انواع گوناگونی هستند که در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت.

انواع دریل های شارژی
انواع دریل های شارژی

امروزه دیگر در تمامی فروشگاه های ابزار و یراق آلات دیگر به این صورت نیست که دریل های شارژی را کسی در فروشگاه نداشته باشد، بنابراین پرکاربرد بودن این وسیله برای همه آشکار است ولی بهتر است بدانید این دلرها نیز دارای  انواع گوناگونی هستند که در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت.

دریل پیچ گوشتی شارژی

دریل پیچ گوشتی جزئی از دریل های شارژی است و امروزه دیگر به یکی از پر کاربردترین ابزارهای موجود در صنایع تبدیل شده است و معمولا دریل شارژی پیچ گوشتی از ولتاژ 2.4 تا 10.8 ولت برخوردار است. 

دریل های شارژی پایه دار

دریل های شارژی پایه دار یکی دیگر از انواع دلرهای شارژی بی سیم هستند که مناسب برای نیازهای افراد زیادی است. این دریل ها علاوه بر اینکه ویژگی های دریل پیچ گوشتی را دارند از قدرت و قابلیت بیشتری برخوردار هستند و یکی از ویژگی های جالب این دلرها سرعت چرخش مته است که شما میتوانید به راحتی آن را تنظیم نمایید.

دریل های پیچ گوشتی شارژی ضربه ای

یکی دیگر از دریل های شارژی، دریل های ضربه ای هستند که برای تولید و ایجاد وسایل بسیار پرکاربرد هستند، این دریل ها برای حفاری استفاده نمی‌شوند ولی برای ساخت و ساز از پرکاربردترین دریل ها هستند و ولتاژ این دلر چیزی بین 14.4 تا 20 ولت می‌باشد.

 دریل شارژی چکشی

یکی دیگر از دریل های شارژی دریل های بی سیم هستند که با نام دریل چکشی شارژی شناخته می‌شوند و هدف اصلی این دریل ها آجر و بتن ها هستند، این دریل ها دارای وزن بیشتری نسبت به سایر دریل ها می باشند و ولتاژش میان 18 تا 36 ولت متغیر است.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید مقاله دریل شارژی و کاربردهایش را مطالعه کنید 

مزایای دریل شارژی

یکی از دلایل مهم که باعث برتری دریل های شارژی نسبت به دریل برقی شده است این است که این دریل ها به راحتی قابل حمل هستند و جابه جایی راحتی دارند. این دلرها برای انجام کارهای سریع و سبک در اماکنی که دسترسی به برق وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دریل ها به دلیل نداشتن سیم، برای انجام کار در مکان هایی که تاریک و تنگ هستند بسیار ایده آل هستند. بیشتر دریل های شارژی دارای ویژگی های متعددی هستند که برخی از این ویژگی ها شامل حرکت در خلاف جهت، کلاج قابل تنظیم دستی و حالت چند سرعته می‌توانیم اشاره نماییم، همچنین قدرت و ولتاژ این دریل ها چیزی میان 9.6 تا 28 ولت است.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید مقاله دریل شارژی و کاربردهایش را مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید