اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108196815417387
در دسترس نیست

خرید انواع ادوات تیلر

کد: 140108196815417387

، (اخبار رسمی): تیلر پرکاربردترین وسیله مورد استفاده در باغات می باشد که نمونه کوچک شده تراکتور می باشد و معمولاً بصورت دوچرخ تولید می شود.تیلر همانند تراکتور وسیله ای می باشد که به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و قابلیت اتصال انواع ادوات را جهت انجام کارهای مربوط به کاشت، داشت و برداشت را دارد.

خرید انواع ادوات تیلر
خرید ادوات تیلر

مهمترین کارهایی که تیلر انجام می دهد عبارتند از:

شخم زدن

گاوآهن از ادوات اصلی تیلر می باشد که عملیات شخم زدن را انجام می دهد به گونه ای که به تیلر، شخم زن نیز گفته می شود.

ایجاد نهر

همه تیلرها و تراکتور های دوچرخ قابلیت اتصال نهرکن به مالبند را برای ایجاد شیار جهت آبیاری یا کاشتن بذر را دارد. نهرکن تیلر کلتیواتور و نهرکن تراکتور دوچرخ ایتالیایی در مدلهای مختلف ساده، پایه دار و قابل تنظیم تولید می شود.

کشیدن مرز

مرزکش از جمله ادواتی است که پس از نرم شدن کامل خاک و بطور معمول در تیلرهای ۹ اسب دیزلی به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکشی

یکی از مهمترین کاربردهای تیلر در بارکشی می باشد که بوسیله گاری یا تریلی تیلر انجام می پذیرد.انتخاب تریلی تیلر هنگام خرید، باید متناسب با قدرت تیلر و حجم باری که لازم است در هر سری جابجا شود انجام پذیرد.تیلرهای بنزینی نهایتاً قادر به حمل 300 کیلو بار در سطح صاف می باشند و تیلر کلتیواتورهای دیزلی و تراکتور دوچرخ های ایتالیایی نیز حداکثر تا 600 کیلو بار را می توانند حمل کنند.بیشترین حجم بار را تیلرهای شالیزاری می توانند انجام دهند.

سمپاشی

تیلر کلتیواتورها قابلیت اتصال پمپ سمپاش پیستونی را به شافت خروجی خود جهت سمپاشی دارند.برای این کار لازم است پایه ای پشت تیلر تعبیه شود و پمپ بر روی آن قرار داده شده و از طریق تسمه و فولی به شافت خروجی تیلر متصل شده و با نیروی محرکه تیلر پمپ به کار بیافتد.لازم به ذکر است که هنگام اتصال پمپ سمپاش کار دیگری نمی توان با تیلر بجز سمپاشی انجام داد و پس از اتمام سمپاشی برای استفاده از تیلر باید پمپ و پایه را از تیلر جدا کرد.

نصب مستقیم پمپ به شافت تیلر کار استانداردی نبوده و بهترین شیوه سمپاشی با تیلر قرار دادن سمپاش زنبه ای بر روی تریلی و نشتسن بر روی صندلی تریلی و سمپاشی حین حرکت بین درختان می باشد.

دروگر

دروگر فابریک شانه ای جهت چیدن یونجه، چیدن علوفه و علف هرز و برداشت غلاتی مثل گندم، جو و برنج برای همه مدلهای تراکتور دوچرخ ایتالیایی فراری و BCS وجود دارد.دروگرهای بشقابی برای چیدن یونجه و علف هرزنیز برای اتصال به تیلر کلتیورهای دیزلی 9 اسب به بالا وجود دارد که با کمی تغییرات در گیربکس قابل اتصال به آنها می باشد.

پمپ آب

برای بعضی از مدلهای تیلر کلتیواتورمثل تیلرهای ویما، تیلر کاما وتیلر دیانا امکان اتصال پمپ آب حلزونی به شافت خروجی وجود دارد و تا سایز3 اینچ امکان پمپاژ آب را در مسافت های کوتاه دارد.

تسطیح خاک

بوسیله اتصال بیل صاف کن عقب به تیلرها و تراکتورهای دوچرخ ایتالیایی پس از نرم شدن خاک می توان سطح زمین وکرت ها را صاف کرد و زمین را برای کاشت بذر آماده کرد.

ایجاد کانال

با استفاده از حلزونی ها که در تیلر کلتیواتورها به جای چرخ بسته می شوند می توان کانال های کم عمق جهت آبیاری ایجاد کرد و خاک را در حجم بیشتر زیر و رو کرد

پنجه غازی

ادواتی است که به مالبند تیلر کلتیواتورهای 9 اسب دیزلی به بالا بسته می شود و پس از نرم شدن خاک جهت از بین بردن علف های هرز و ایجاد شیار جهت کاشتن بذر مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ آهنی

در تیلر کلتیواتورها و تراکتور دوچرخ ایتالیایی هنگام استفاده از ادواتی مثل گاوآهن، نهرکن، مرزکش، پنجه غازی به دلیل فشار زیاد احتمال بکسوات کردن وجود دارد که در این مواقع بجای چرخ لاستیکی از چرخ آهنی استفاده می گردد.در تیلرهای شالیزاری از چرخ آهنی مخصوص که پهن تر است جهت حرکت در زمین های باتلاقی به جای چرخ لاستیکی استفاده می شود.

پره دیسک

دو عدد پره دیسک بشقابی درهمه تیلرکلتیواتورها در دوطرف محور تیغه ها قابل نصب می باشد که از آسیب به نهال ها، بوته ها و درختان هنگام استفاده از تیغه های کلتیواتور جلوگیری می کند.مدل دیگر دیسک نیز وجود دارد که از6 تا 10 پره موجود می باشد و قابلیت اتصال به مالبند تیلرهای 7 اسب دیزلی به بالا را دارد و می تواند کلوخ ها را پس از شخم زدن خرد کند.

برای انتخاب اداوت مناسب با تیلر و تراکتور دوچرخ خود با کارشناسان مجموعه آکاتولز با شماره های 02833579867 و 02833575179 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی