اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108236821121832
در دسترس نیست

اکسسوری کابینت آشپزخانه چیست؟

کد: 140108236821121832

، (اخبار رسمی): یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌ها در ایران، سبدهای سوپر مارکتی هستند. این نوع از سبدها، بدلیل تسهیل دسترسی به دیگر بخش‌های کابینت، افزایش ایمنی ظروف و همچنین بهبود نظافت محیط، در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

اکسسوری کابینت آشپزخانه چیست؟
اکسسوری آشپزخانه

اکسسوری سبدهای سوپر مارکتی

یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌ها در ایران، سبدهای سوپر مارکتی هستند. این نوع از سبدها، بدلیل تسهیل دسترسی به دیگر بخش‌های کابینت، افزایش ایمنی ظروف و همچنین بهبود نظافت محیط، در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

این نوع از اکسسوری آشپزخانه، دارای انواع ثابت کف، ثابت بغل و متحرک می‌باشند. البته از هرکدام از این سبدهای سوپر مارکتی، برای نگهداری موارد مختلفی استفاده می‌کنند.

سبدهای سوپر مارکتی ثابت کف

از این سبدها برای نگهداری مواد شوینده، ظروف شیشه‌ای و یا پیرکس، مواد غذایی بسته‌بندی شده و ظرف حبوبات، استفاده می‌شود. سبدهای سوپر مارکتی ثابت کف، ایمنی ظروف را به هنگام نگهداری افزایش داده و از بهم ریختگی کابینت، جلوگیری می‌کنند.

سبدهای سوپر مارکتی ثابت بغل

این سبدها عموما برای نگهداری لیوان و ظروف پرکاربرد روزانه، استفاده می‌شوند. این سبدهای سوپر مارکتی، برای نگهداری از ظروف ادویه پرکاربرد روزانه نیز و همچنین افزایش فضای در دسترس کابینت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید به هنگام باز کردن درب کابینت، وسایلی همچون لیوان، ظروف پرکاربرد و یا ملاقه، دم دستتان باشد، بهتر است از این اکسسوری آشپرخانه، استفاده کنید.

سبدهای سوپر مارکتی متحرک

این نوع از سبدهای سوپر مارکتی، دسترسی شما را به دورترین نقاط کابینت ممکن می‌سازد. این سبدهای سوپری مارکتی، امکان مدیریت بهتر ابزار آشپزی را برای شم فراهم می‌کند. همچنین این امکان برای شما همیشه فراهم است تا در یک لحظه و بدون دردسر، جای وسایل و ابزارهای آشپزی خود را تغییر دهید.

اکسسوری مجیک کرنر (کابینت کنج)

در بسیاری از آشپزخانه‌ها، کابینت‌هایی که کنج ساخته شده‌اند، عملا بی‌استفاده‌اند. حتی اگر بخواهید از این ظرفیت آشپزخانه خود نیز استفاده کنید، مجبورید برای هر بار جستجو، کل این کابینت‌ها را تخلیه کنید. اما با اکسسوری اشپزخانه مجیک کرنر که برای کابینت‌های کنج آشپزخانه طراحی شده‌اند، امکان دسترسی کامل به تمامی بخش‌های این کابینت‌ها، برایتان فراهم شده است.

این دسته از اکسسوری های نظم دهنده آشپزخانه، دارای دو مدل ریلی و چرخشی بوده و امکان استفاده دَوَرانی از فضای داخل کابینت کُنج را فراهم می‌کند. یکی از محصولات معروف در این دسته، مجیک کرنر‌های اکسسوری آشپزخانه ادلان هستند. این برند با با بهترین طراحی، علاوه بر حفظ کیفیت و متریال اکسسوری کابینت، ظاهری مرتب به وسایل داخل کابینت منزل شما می‌بخشد.

منبع: فروشگاه ابزار و یراق علمایی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل