اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108286827419274
در دسترس نیست

قطعات کمپرس اطلس کوپکو

قطعات کمپرس اطلس کوپکو

کد: 140108286827419274

، (اخبار رسمی): انتخاب و خرید فیلتر هوا کمپرسور به یک سری آگاهی های لازم نیاز دارد. چرا که فیلتر هوای با کیفیت و مرغوب روی بازدهی کمپرسور بسیار تاثیر گذار است. ما در این مطلب قصد داریم ضمن ارائه مطالب مفید در این زمینه شما را در خرید فیلتر هوا کمپرسور یاری کنیم. طوری که بتوانید

قطعات کمپرس اطلس کوپکو
خرید قطعات کمپرسور

تامین کننده قطعات یدکی اطلس ایرکو با داشتن افراد متخصص در زمینه تعویض سرویس کیت های دوره ای یا هرگونه تعمیر کمپرسور در حال فعالیت است.

آشنایی با قطعات مختلف کمپرسور و برندهای مختلف در زمینه خرید قطعات شما را یاری خواهد کرد. امروزه با  جستجوی ساده در اینترنت تامین کننده های متعددی در زمینه فراهم نمودن قطعات کمپرسور فعالیت دارند. اما شما باید با آگاهی کامل، از تامین کننده ای معتبر و خوشنام قطعات مورد نیاز را تهیه کنید. برخی از فروشگاه ها قطعات کمپرسور را با قیمت های ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند اما از لحاظ کیفیت هیچ کدام از قطعات قابل استفاده نیستند. بنابراین دقت در خرید قطعات یدکی کمپرسور امری ضروری است. شما می توانید پیش از خرید لوازم یدکی کمپرسور در مورد هر یک از قطعات با کارشناسان فروش صحبت کنید.

خرید قطعات کمپرسور

موتور، رله استارت، شیر یکطرفه، سوپاپ اطمینان، درجه، محل تعویض روغن، لاستیک، دسته، کلید قطع کن، شیر تخلیه مخزن، شیر خروجی و فیلتر هوا قطعات مورد نیاز برای ساخت کمپرسور هستند. برای خرید هر یک از قطعات کمپرسور هوا نسبت به کیفیت و معتبر بودن برند مورد نظر اطمینان پیدا کنید. در غیر این صورت با تهیه قطعات بی کیفیت ممکن است به قطعات دیگر نیز آسیب وارد کنید.

ویژگی های فیلتر هوا کمپرسور

فیلتر هوا مانند یک رسیور روی کاهش صدای کمپرسور نیز تاثیرگذار است. این قطعه پرکاربرد مانع از ورود ذرات معلق هوا و هرگونه اشیای خارجی شده و روی افزایش عملکرد کمپرسور نقش بسیار مهمی دارد. در محیط های پر گرد و خاک مانند کارگاه نجاری یا کارگاه کابینت سازی بهتر است هر 6 ماه یک بار فیلتر هوا را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را تعویض کنید. در واقع تعویض به موقع قطعات کمپرسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

زمان تعویض فیلتر هوا کمپرسور

هر فیلتر هوا کاغذ مخصوصی برای جداسازی ذرات دارد. بهتر است هر ماه یا حداقل سه ماه یک بار کاغذ را از قطعه جدا کنیم و پس از شستشو مجدد آن را در محل مخصوص خود جایگذاری کنیم. چنانچه فیلتر مورد نظر قابل شستشو نیست باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. در صورت عدم تعویض مسلماً تمام منافذ فیلتر بسته شده و موجب کارکرد بیش از حد موتور می شود. ممکن است در چنین شرایطی موتور صدایی خاص تولید کند یا یک سری ایرادات دیگر ایجاد شود.

مزایای تعویض به موقع فیلتر هوا کمپرسور

افزایش طول عمر و افزایش راندمان کاری کمپرسور از مهم ترین مزایای تعویض به موقع فیلتر است. علاوه بر این بهتر است بدانید که کیفیت کمپرسور در گرو دو عامل داخلی و خارجی است. منظور از عامل داخلی، روغن موتور و آب است و منظور از عامل خارجی ذرات ریز گرد و غبار و هوایی است که از طریق فیلتر به داخل کمپرسور جذب می شود.

میکروفیلتر وظیفه جلوگیری از ورود رطوبت و روغن به داخل موتور را دارد. بنابراین وجود فیلتر هوا و میکرو فیلتر در کمپرسور ضروری است. البته عوامل دیگری روی کیفیت کمپرسور تاثیرگذارند. به عنوان مثال قرارگیری فن در جوار کمپرسور، کیفیت هوا درون مخزن را افزایش می دهد.

کاهش آلودگی در محیط از دیگر مزیت های تعویض به موقع فیلتر هوای کمپرسور است. کمپرسور هوا در مکان های عمومی و درمانی مانند دندانپزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. عدم تمیز بودن هوای خروجی کمپرسور در این مکان ها مشکلات متعددی را به بار خواهد آورد. بنابراین برای استفاده در مکان های این چنینی از میکروفیلترهای بسیار با کیفیت و قوی استفاده می کنند تا از بروز هر گونه آلودگی در محیط جلوگیری کنند. در واقع میکروفیلتر قوی موجب افزایش کیفیت هوای مکان مورد نظر خواهد شد.

نصب فیلتر کمپرسور هوا

 فیلتر هوا روی موتور کمپرسور هوا قرار می گیرد. بدین ترتیب با روشن شدن موتور، هوا از فیلتر عبور کرده و بعد از وارد شدن به موتور به داخل مخزن منتقل می شود. از جمله اقدامات لازم و ضروری در حفظ و نگهداری پمپ باد کمپرسور توجه به سالم بودن فیلتر هوا است. بنابراین فیلتر هوا کمپرسور باید مرتباً مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت بروز هرگونه ایراد نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. علت اهمیت این قطعه تاثیر آن روی عملکرد موتور است. موتور کمپرسور باید هوا را با فشار بالا به داخل مخزن انتقال دهد و در صورت عدم سالم بودن فیلتر این امکان وجود ندارد.

خرید اینترنتی فیلتر هوا کمپرسور هوا

شرکت اطلس تجهیز صنعت آسیا از قوی ترین و معتبرترین تامین کننده قطعات یدکی کمپرسور است. این شرکت دارای تیم حرفه ای با تخصص بالا است و در زمینه عرضه انواع قطعات کمپرسور فعالیت چندین ساله با تجربه فراوان دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید