اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108296828717387
در دسترس نیست

تراکتور چیست؟

لوازم یدکی تراکتور سیرجان

کد: 140108296828717387

، (اخبار رسمی): تراکتور ماشین خودگردانی است که می تواند سه نوع توان کششی، دورانی و هیدرولیکی را تولید کند و در تمام مراحل فعالیت های کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

لوازم یدکی تراکتور سیرجان
تراکتور

تاریخچه تراکتور

تا قبل از اختراع تراکتور کلیه کارهای کشاورزی به وسیله خود شخص و با کمک حیوانات اهلی مثل گاو و اسب انجام می شد.

اولین تراکتورهای ساخته شده در حدود 150 سال قبل دارای موتورهای احتراق خارجی با چرخ های آهنی بزرگ بودند و نیازمند حمل مقدار زیادی آب و ذغال سنگ یا چوب به عنوان سوخت موتورهای بخار خود بودند و گاهی تا 14 نفر خدمه برای هر تراکتور لازم بود.

پس از احتراق موتورهای احتراق داخلی مثل موتور دیزل، روند توسعه صنعت کشاورزی سرعت بیشتری گرفت. امروزه بیشتر موتورهای تراکتور دیزلی هستند و حتی اخیراً از موتورهای گازسوز نیز در تراکتور استفاده می شود.

تراکتور چه کاربردهایی دارد؟

تراکتور زراعی یوروپارس در همه زمینه های کشاورزی، باغداری و صنایع کاربرد دارد.

انواع کاربردهای تراکتور به شرح زیر است

یک سری از ادوات برای انجام وظیفه خود کافی است که به مالبند پشت تراکتور وصل شده و با حرکت تراکتور کشیده شوند همانند

لندلولر(ماله یا تسطیح کننده)، غلتک ها، دیسک های سنگین و …

تامین حرکت دورانی

بعضی از ماشین آلات همانند دروگرها، چاپرها، روتیواتورها و … دارای گیربکس می باشند که برای حرکت گیربکس و انجام کار نیازمند اتصال به گرداننده هستند.

همه تراکتورها در قسمت عقب خود دارای شافت خروجی هستند که میتواند ادواتی که دارای شافت گردان هستند را بچرخاند. کافی است که با یک گاردان این دو شافت به هم متصل شوند و خود ماشین ها به اتصال سه نقطه و یا قلاب مالبند تراکتور بسته شوند.

راه اندازی ماشین های ثابت مثل آسیاب ها، پمپ های آبیاری، مولدهای برق، خرمنکوب ها و غیره با اتصال تسمه فلکه یا شافت انجام می پذیرد.

راه اندازی وسایلی چون بذرکارها، کودپاش ها و بعضی از جاروها بوسیله شافت خروجی انجام می پذیرد.

تنظیم خودکار کشش ادوات در خاک و ارتفاع ماشین ها از سطح زمین به کمک ریموت کنترل با کشش و موقعیت هیدرولیک

عملیات وجین کردن با تنظیم فاصله مرکز تا مرکز چرخ های عقب و جلوی تراکتور برای متناسب ساختن آنها با فاصله خطوط کشت

تامین توان هیدرولیکی برای جک ها، بیل های جلو و عقب

حمل ادوات سوارشونده، نیمه سوار و دنباله بند

تراکتورسازی عمران سیرجان (OSTMCO)

این تراکتورسازی فعالیت خود در زمینه واردات و تولید تراکتورهای باغی و زراعی را از سال 1380 آغاز نمود  و انواع تراکتورباغی و زراعی با مدلهای یوروپارس 254، یوروپارس 404، یوروپارس 824 با 82 اسب بخار قدرت،یوروپارس 1200 با موتور 6 سیلندر بنز و تراکتور نیمه سنگین یوروپارس 1454 با قدرت 145 اسب بخار را به بازار عرضه نمود و هم اکنون تراکتور زراعی– شالیزاری 404A با قدرت 60 اسب بخار را تولید می کند.

محصولات این شرکت دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که توسط بیش از 200 نماینده فعال در سراسر کشور انجام می پذیرد.

تراکتور زراعی یوروپارس RK404-A دارای موتور 4 سیلندر یوروپارس با قدرت 60 اسب بخار می باشد که آن را برای انجام فعالیت های زراعی سبک مناسب کرده است.علاوه بر کارهای زراعی به دلیل جثه کوچک به نسبت تراکتورهای 4 سیلندر با قدرت مشابه برای کار در باغات نیز گزینه مناسبی می باشد.

تراکتور زراعی یوروپارس RK404-A ویژگی دیگری نیز دارد و آن ضد آب بودن دستگاه است که این ضد آب بودن به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و ضد آب در ریخته گری پوسته ها و آب بندی مناسب بین قطعات و پوسته ها با کاسه نمد ها و اورینگهای با کیفیت است که تراکتور یوروپارس 404A را قادر می سازد که در شرایط آبی و گلی شالیزارها بهترین گزینه باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های تراکتور یوروپارس RK404-A داشتن مخزن روغن تفکیک شده بین گیربکس و دیفرانسیل می باشد.اکثر تراکتورهای تولید داخل دارای یک مخزن روغن می باشند لذا از یک نوع روغن برای گیربکس و دیفرانسیل استفاده می کنند و استفاده از یک نوع روغن مشابه برای دو قسمت مجزا عمر قطعات را پایین می آورد و احتمال خرابی زود هنگام را زیاد می کند ولی تراکتور یورپارس 404A مخازن جداگانه و روغن های مختلف برای گیربکس و دیفرانسیل استفاده می کند.

از ویژگی های مهم دیگر تراکتور یوروپارس RK404-A داشتن سیستم پنوماتیک (بادی) می باشد که جزیی از موتور تراکتور است و بر روی شافت PTO بسته نمی شود که شافت PTO را درگیر خود کند.

این سیستم بادی در دو حالت کاربرد دارد:

برای باد کردن لاستیک ها و تمیز کردن تراکتور

تراکتور زراعی یوروپارس RK404-A علاوه بر گارانتی یک ساله دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مجموعه آکاتولز مفتخر است که به عنوان نماینده رسمی شرکت عمران سیرجان در سطح استان قزوین با کد 1281 خدمات پیش فاکتور، فروش ،گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه نماید. https://akatools.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی