اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016833321913
در دسترس نیست

استخدام فوری کارشناس فروش تلفنی پارکت لمینت

فروشگاه کالای ساختمانی ایوان استخدام می‌کند

کد: 140109016833321913

، (اخبار رسمی): فروشگاه کالای ساختمانی ایوان برای تکمیل کادر نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت کارشناس فروش تلفنی، جهت فروش انواع، کاشی بین کابینتی، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و ... استخدام می‌کند.

فروشگاه کالای ساختمانی ایوان استخدام می‌کند
قیمت خرید پارکت لمینت

استخدام فوری کارشناس فروش تلفنی در مجموعه فروشگاه ایوان که در حال حاضر محصولات قابل ارائه شامل انواع  پارکت لمینت ، کاشی بین کابینتی ، پوستر دیواری و کاغذ دیواری است.

فروشگاه کالای ساختمانی ایوان با هدف تکمیل تیم فروش، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با مراجعه به وب سایت ایوان پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای کارشناس فروش تلفنی پارکت لمینت :

1-آشنا به اصول مذاکره و فروش تلفنی

2-علاقه به یادگیری و پیشرفت

3- حداقل یک سال سابقه کار فروش

4-دارای اعتماد به نفس، قدرت بیان و ارتباط اجتماعی قوی

5-دانستن دانش ابدایی در مورد انواع پارکت لمینت ایرانی و ترک

افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت ایوان فرم همکاری را تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

درباره ایوان

فروشگاه کالای ساختمانی ایوان  یک از بزرگترین ارائه دهندگان مصالح دکوراتیو ساختمانی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان است. در حال حاضر محصولات قابل ارائه در فروشگاه ایوان شامل انواع  پارکت لمینت ، کاشی بین کابینتی در رنگ های سفید، طوسی، طلایی، نقره ای است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام