اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016833819050
در دسترس نیست

استخدام تایپیست

کد: 140109016833819050

، (اخبار رسمی): کاریابی ملی کار

کاریابی ملی کار

بررسی شغل تایپیست

امروزه یکی از فعالیت هایی که ما در طول روز همواره در حال انجام آن هستیم تایپ کردن است ، از تایپ یک اس ام اس ساده گرفته تا به عنوان مثال آماده کردن یک نامه اداری . ولی حالا در این زمانه شغلی حرفه ای به نام تایپیست به وجود آمده است که وظایف گوناگون و خاصی بر عهده دارد .

معرفی شغل

شغل تایپیست از دسته شغل هایی است که نیازی به تحصیلات در دانشگاه را ندارد و فردی که می خواهد در این شغل مشغول کار شود تنها لازم است مهارت تایپ کردن را داشته باشد و این مورد یکی از مزایای خوب و ویژه  شغل تایپیست است .

تایپیست ها بسته به مهارت هایشان به چند نوع هستند : دسته ای از آنها تنها تسلط بر تایپ به صورت حرفه ای زبان فارسی را دارند و دسته دیگر از آنها علاوه بر این که مسلط هستند که به زبان فارسی تایپ کنند ، به زبان های دیگر نیز می توانند تایپ کنند به عنوان مثال آنها قادر به تایپ کردن به زبان های مختلف جهان از جمله انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و . . .

تایپیست های کتاب ، تایپیست های فوری ، پایان نامه و . . .  هرکدام دارای ویژگی ها و مهارت های به خصوصی هستند .

یک تایپیست به چه تجهیزاتی نیاز دارد ؟

برای تایپ کردن و مشغول کار شدن در این شغل لازم است که شما دارای یک سیستم کامپیوتر یا یک لپتاپ و کیبورد استاندارد ( ( QWERTY باشید . بهتر است شما فضای کاری و محیطی را برای خود فراهم کنید که در آن از آرامش فکری و روحی برخوردار باشید زیرا ممکن است چند ساعت در آن محیط مشغول کار شوید . علاوه بر این ها اگر بتوانید یک دستگاه اسکنر و پرینتر داشته باشید به شما کمک زیادی خواهد کرد که بتوانید پروژه های گوناگون را بر عهده بگیرید و سرعت کارتان را نیز بسیار افزایش خواهد داد . اما تهیه این دو الزامی برای شما ندارد .

مهارت هایی که شما برای تایپیست شدن نیاز دارید این است که توانایی استفاده و کار کردن با نرم افزار هایی مانند آفیس( Microsoft Office )  را داشته باشید تا بتوانید پروژه ها و کارهای حرفه ای تر و سطح بالاتری را قبول کنید .

یکی دیگر از مهارت هایی که می تواند بسیار به شما در این شغل کمک کند ، مهارت تایپ 10 انگشتی است            البته این مورد نیز الزامی نیست ولی اگر دارای این مهارت باشید سرعت کار شما بسیار زیاد می شود .

استخدام در شغل تایپیست

همان طور که میدانیم بیشتر دانشجویان به دنبال کاری هستند که هم در آن مشغول کار شوند و درآمد داشته باشند و هم بتوانند به ادامه تحصیل نیز بپردازند و شغلشان در ادامه تحصیل آنها تاثیر منفی نگذارد .

از طرف دیگر امروزه با توجه به مخارج ها ، افراد زیادی نمی توانند تنها با یک شغل زندگی خود را به صورت کامل مدیریت کنند و نیاز به شغل دومی نیز دارند .

حالا میتوانیم این را بگوییم که شغل تایپیست ، هم برای دانشجویان و هم برای کسانی که نیاز به شغل دوم دارند یکی از مناسب ترین شغل ها است . شغلی که میتوان در آن به صورت پاره وقت مشغول کار شد و از دیگر مزایای آن این است که شما می توانید به صورت دور کاری مشغول کار شوید و این باعث می شود که هم در وقت و هم در هزینه های شما صرفه جویی شود .

حالا ممکن است با این سوال مواجه شوید که چگونه می توانیم در این شغل مشغول کار شویم و با صرف کم ترین زمان ممکن به درآمد برسیم ؟

شما می توانید با مراجعه به سایت های "کاریابی و استخدام" و مشاهده آگهی های استخدام با توجه به شرایط و نیاز های خود مشغول کار شوید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام