اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096848321768
در دسترس نیست

پل لجن روب

طراح و سازنده انواع پل لجن روب

کد: 140109096848321768

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت آبسان سازه آپادانا طراح و سازنده انواع پل لجن روب در ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا و با استفاده از ماتریال در خواستی خریداران این شرکت قابلیت ساخت انواع پل لجن روب مورد استفاده در صنعت آب و فاضلاب را دارا می باشد

طراح و سازنده انواع پل لجن روب
طراح و سازنده انواع پل لجن روب

پل های دوار جهت حذف لجن ته نشین شده و کفاب از تانک های دایره ای مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیز در تانک های ته نشینی عموماً به صورت نیم پل و در تانک های تغلیظ لجن به صورت پل طراحی می شود.

این سیستم با چرخش خود تیغه های کف را حرکت داده و لجن را به سمت هوپر مرکزی هدایت می نماید. سرعت حرکت پل توسط یک موتور مجهز به درایو می تواند تغییر کند.

ممکن است پل لجن روب به ایرلیفت یا پمپ مستغرق جهت انتقال لجن مجهز شود. جنس بخش هایی از لجن روب که زیر آب قرار می گیرند از استنلس استیل AISI۳۰۴ و بخش هایی که بیرون از آب قرار می گیرند از جنس گالوانیزه گرم می باشد.

پل لجن روب و نیم پل لجن روب bridge scarpper & half bridge scrapper از مهم ترین تجهیزات در ته نشینی های ثانویه هستند که وظیفه آن ها جمع آوری و هدایت لجن ته نشین شده در کلاریفایر به کلکتور وسط سازه جهت انتقال لجن به خارج از کلاریفایر می باشد.

نیم پل لجن روب مجهز به تیغه هایی است که هنگام حرکت پل، لجن را از محیط ته نشینی تراشیده و سپس لجن به واسطه ی شیب کف سازه به طرف لوله ی مرکزی جمع آوری و انتقال لجن حرکت می کند.

با توجه به خورنده بودن فاضلاب، این تجهیز معمولا با استفاده از استنلس استیل یا کربن استیل با پوشش گالوانیزه گرم ساخته می شود. یک موتور وظیفه ی تامین انرژی جهت حرکت آرام پل را بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آبسان سازه آپادانا

شرکت مهندسی آبسان سازه آپادانا با بهره گیری از دانش روز و متخصصان باتجربه خود آماده ارائه کلیه خدمات فنی و مهندسی در زمینه اجرای تمامی پروژه های تصفیه آب صنعتی ، تصفیه فاضلاب فولاد ،  پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی ، و نیز ارائه تجهیزات تصفیه خانه مانند چربی گیر و سپتیک تانک جهت پروژه های تصفیه آب در شهرها و شهرک های صنعتی میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان