اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126852116118
در دسترس نیست

کنترل همه کاره

کنترل همه کاره

کد: 140109126852116118

، (اخبار رسمی): آموزش ست کردن کنترل همه کاره کولر گازی با یونیت داخل و فعال کردن آن را به طور کامل آموزش خواهیم داد برای خرید کنترل همه کاره با شماره تماس 02166593368 تماس حاصل نمایید.

کنترل همه کاره
کنترل همه کاره کولر گازی

آموزش ست کردن کنترل همه کاره کولر گازی با یونیت داخل و فعال کردن آن را به طور کامل آموزش خواهیم داد برای خرید کنترل همه کاره با شماره تماس 02166593368 تماس حاصل نمایید.

کنترل همه‌ کاره کولر گازی یکی از تجربیات تلخ مصرف‌کنندگان کولر گازی خرابی یا گم‌کردن ریموت کنترل اصلی کولر گازی است که این روزها باتوجه‌به شرایط تحریمی پیداکردن ریموت کنترل اصلی آن کاری بسیار سخت و عملاً ناممکن است، دراین‌بین فروش ریموت‌کنترل‌های همه‌کاره بسیار رواج پیدا کرده چرا که علاوه بر قیمت معقول به‌راحتی در بازار قابل‌خرید است. در این مقاله قصد داریم آموزش ست کردن کنترل همه کاره کولر گازی را به شما عزیزان آموزش دهیم.با تهران سرویس همراه باشید و سؤالات خود را در قسمت کامنت برای ما بنویسید و زیر ۸ ساعت کاری پاسخ خود را دریافت کنید.
در هنگام بروز مشکل برای کنترل کولر گازی شما می‌توانید از ۲ روش کنترل جدید تهیه کنید :

  • خرید کنترل جدید از نمایندگی
  • خرید کنترل همه کاره

کنترل همه کاره کولر گازی چیست ؟

کنترل مادر همان کنترل همه‌کاره است که در مواقع عدم دسترسی به کنترل اصلی می‌توان از آن استفاده کرد. کنترل همه‌کاره تمامی قابلیت‌های کنترل اصلی را دارد، ولی شاید شکل ظاهری آن با کنترل اصلی متفاوت باشد. در نظر داشته باشید، خرید کنترل اصلی می‌تواند برای شما هزینه‌های گزافی را به دنبال داشته باشد، اما هزینه خرید کنترل همه‌کاره برای شما عملاً پایین‌تر است. کنترل همه کاره سازگاری زیادی با تمامی برندها داشته و برای اکثریت آنها قابل استفاده است.

آموزش کد دادن به ریموت کنترل همه کاره کولر گازی اسپیلت :

برای اینکه بتوانیم با ریموت کنترل همه کاره کولر گازی،دستگاه خود را خاموش و روشن نمائیم ابتدا باید به ریموت کنترل کولر گازی کد بدهیم و برای این کار دو راه وجود دارد:

۱- کد دادن به ریموت کنترل همه کاره کولر گازی بصورت دستی
۲- کد دادن به ریموت کنترل همه کاره کولرگازی اسپیلت بصورت AUTO SEARCH

جدول کدهای کولر گازی:

  • برندکد مخصوص
  • روش های ست کردن کنترل کولرگازی
  • از طریق دستی
  • به کمک سرچ اتوماتیک
  • انتخاب دکمه select یا set به مدت 8 ثانیه
  • ست کردن کنترل کولر گازی جنرال
  • بکارگیری کدهای ۰۱۲۸، ۰۱۳۶، ۰۶۳۹، ۰۹۷۶ و ۱۱۶۱
  • کد کنترل کولر گازی ال جی
  • استفاده از کدهای ۰۲۰۰، ۱۷۳۳، ۰۵۱۴، ۰۱۹۷ و ۱۰۲۶
  • ست کردن کنترل کولر گازی سامسونگ
  • به کار بردن کدهای ۰۱۸۸، ۰۱۹۶، ۰۷۰۰ و ۱۷۲۶
  • کد کنترل مادر کولر هایسنس
  • استفاده از کدهای ۰۳۳۲، ۰۳۳۵، ۰۸۴۷، ۱۳۵۵ و

روش کد دادن به ریموت کنترل همه کاره کولر گازی بصورت دستی :

برای اینکار ابتدا دکمه SELECT یا SET را سه ثانیه نگهداشته و بعد از رها کردن ،کد مربوط به کولر گازی را وارد مینماییم و مثلا کد ریموت کولر گازی مدیا در لیست بالا ۰۲۶۰ است.

ست کردن ریموت کنترل همه کاره کولر گازی بصورت AUTO SEARCH

برای اینکار باید ریموت همه کاره اسپیلت شما قابلیت اتو سرچ داشته باشد و برای انجام کار باید دکمه SELECT را ۸ ثانیه نگهداشته و رها کنیم و ریموت را روبروی کولر گازی قرار بدهیم.

بعد از پیدا کردن کد،کولرگازی اسپیلت شما بوق خورده و روشن میشود در این هنگام سریعا دکمه OK یا ENTER را بزنید تا دستگاه ست شود و کارهای شما را انجام بدهد.

نکته : دقت داشته باشید زمانی که روی پنل صدای بوق را شنیدید سریعاً انگشت خود را از روی دکمه set برداشته ممکن است تا برداشتن انگشت شما از روی دکمه set عدد کد چند عدد بالاتر رود به همین خاطر پس از برداشتن انگشت از روی دکمه set با دکمه پایین آوردند دما شروع به پایین آوردن کد به صورت( تک تک)می نماییم تا زمانی که مجدداً صدای بوق را روی پنل بشنویم.
در همین زمان کد تنظیم شده روی ریموت کنترل دقت می‌کنیم و عدد آن کد را جهت یادآوری یادداشت می کنیم. راه دیگر تنظیم به این صورت می باشد که بر روی پشت جعبه ریموت کنترل کدهای اکثر مارک های کولر گازی نوشته شده است و می‌توان از این کدها برای دسترسی سریعتر استفاده نمود. به فرض مثال برای مارک ال جی و سامسونگ کد ۱۲۰۰ الی ۱۲۱۹ تعیین شده که میتوان بصورت یکی یکی بالا رفته و به کد اصلی دست یافت.

نکته دیگر این که در برخی موارد کنترل صحبت شده اما همه دکمه ها و آپشن ها کار نمی کند دقت داشته باشین باید مجدداً کد دیگری را سست کرده و با آن تمامی دکمه ها را امتحان کنید ممکن است یک مارک کولر گازی با چند کد کار کند. اما کد اصلی شامل همه امکانات روی ریموت کنترل می شود.

قیمت کنترل همه کاره:

کیفیت و تعداد کدهای ریموت کنترل مادر کولر گازی یا همان ریموت همه کاره کولر گازی در تعیین قیمت کنترل کولر گازی موثر است.و نمیتوان نرخ ثابتی را برای خرید آن در نظر گرفت.اما تهران سرویس با کمترین قیمت بازار اقدام به ارائه این کنترل ها  مینماید.

ریست کردن کنترل کولر گازی  :

گاهی اوقات در هنگام کار با ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت متاسفانه ریموت هنگ کرده و هیچ عکس العملی انجام نمیدهد ، در این مواقع بهترین راه برای رفع مشکل ریموت کنترل کولر گازی ، در آوردن باطری و در صورت صلاحدید تعویض باطری ریموت کنترل کولر گازی بعد از زمانی حدودا دو دقیقه است.
گاهی اوقات روی ریموت کنترل های برخی برندهای کولر گازی اسپلیت دکمه Reset وجود دارد و با فشردن دکمه ریست روی ریموت کنترل به حالت اولیه باز میگردد.

خرید کنترل همه کاره کولر گازی :

برای خرید کنترل همه کاره کولر گازی کافیست با نزدیکترین شعبه تهران سرویس به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید تا در کمترین مهلت زمانی کنترل برای شما ارسال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار