اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109136853621957
در دسترس نیست

تاریخچه ساعت ای پی

تاریخچه ساعت ای پی

کد: 140109136853621957

، (اخبار رسمی): ساعت AP یا همان AUDEMARS PIGUET (اودمار پیگه) یکی از برندهای مشهور در دنیای ساعت سازی است. بدون شک خرید این مارک ساعت تأثیر شگرفی در ظاهر و استایل شما خواهد داشت.

تاریخچه ساعت ای پی
خرید ساعت مچی

در دنیای مدرن امروزی، خرید ساعت شیک با برند خاص می تواند یک انتخاب هوشمندانه تلقی شود. بسیاری از افراد مشهور و سرشناس مانند سیاستمداران، بازیگران، موسیقیدانان و … برای نمایش استایل و شخصیت خود از ساعت مچی استفاده می کنند. بنابراین شرکت های بزرگ ساعت سازی همواره تلاش می کنند تا خود را در میان این افراد مطرح کنند.

کمپانی ساعت سازی ای پی نیز با طراحی منحصر به فرد و بی نظیر خود در سرتاسر جهان شناخته شده است. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفته اید یک ساعت مچی با کیفیت و منحصر به فرد خریداری کنید، حتماً از مدل های زیبای ساعت ای پی دیدن کنید.

تاریخچه ساعت ای پی

افراد در خرید ساعت مچی برند سوئیسی را به برندهای دیگر ترجیح می دهند؛ زیرا از کیفیت بالا و زیبایی ظاهری بسیار برخوردارند. همان طور که می دانید، صنعت ساعت سازی در این کشور از شهرت جهانی بالایی برخوردار است. توجه به استانداردهای روز دنیا و همگام سازی آن با سلیقه افراد سبب تولید بهترین و معتبر ترین ساعت های مچی شده است.

شرکت ای پی نیز یک شرکت سوئیسی است که از سال 1875 فعالیت خود را در ساخت ساعت های مچی لوکس آغاز نمود. جولز لوئیس اودمار (Jules Louis Audemars) به همراه دوست خود ادوارد آگوستو پیگه (Edward Auguste Piguet)   شرکت ای پی را راه اندازی کردند. این شرکت تا امروز با کسب اعتبار جهانی همچنان به صورت خصوصی توسط خانواده های افراد نام برده شده اداره می شود.

مشخصات ساعت ای پی

توجه به جزئیات و طراحی خاص ساعت ای پی سبب افزایش تقاضا و رواج هرچه بیشتر این محصول در دنیا شد. تا حدی که امروزه افراد سرشناس و صاحب نامی چون آرنولد شوارتزنگر، مایکل شوماخر، جاستین بیبر، لیونل مسی و … از خریداران این برند نفیس هستند.

ارائه مدل های متنوع و جذاب در کنار طراحی لوکس، کیفیت بالا و عموماً در رنگ بندی طلایی، نقره ای و رزگلد این محصول، محبوبیت آن را در بین افراد گسترش داده است. در عصر حاضر مدل Royal Oak بیش از دیگر طراحی ها طرفدار دارد. مدل های دیگر این ساعت ها مانند offshore , Concept, Millenary با موتور کوارتز اصل ژاپن فروش بالایی به خود اختصاص داده اند.

ساعت ای پی در دو نوع زنانه و مردانه تولید و به بازار عرضه می شود. انواع مدل های لوکس این برند در استایل رسمی و اسپرت طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

خرید ساعت مردانه ای پی

آقایان نسبت به خانم ها محدودیت بیشتری در انتخاب اکسسوری دارند. ساعت مچی گزینه خوبی برای استایل آقایان محسوب می شود تا تیپ لاکچری و جذابی را به نمایش بگذارند. ساعت مچی مردانه مدل Concept laptimer یکی از نمونه های ساعت سه موتوره شرکت ای پی است که با قاب استیل و ظاهری لوکس طرفداران زیادی دارد. این ساعت ها در برابر آب مقاومت نسبتاً خوبی دارند.

خرید ساعت زنانه ای پی

هرچند برای خانم ها اکسسوری های جذاب کم نیست اما به جرأت می توان گفت که ساعت لوکس روی استایل و شخصیت خانم ها تأثیر شگرفی خواهد داشت. طراحی زیبا و شیک ساعت های ای پی زنانه با بندهای براق، مات و نگین دار و صفحه نمایش درخشان طرفداران بسیاری را به سوی خود سوق داده است.

مدل جذاب اکلیلی Frosted gold از نمونه های تک موتوره و تمام استیل است. این ساعت با داشتن شیشه کریستالی ضد خش در بین سایر محصولات امتیاز بیشتری دارد. این نمونه از ساعت ای پی را می توان در ست مردانه و زنانه نیز خریداری کرد.

خرید ساعت اصل ای پی

از دغدغه مهم خریداران در هنگام انتخاب ساعت ای پی، اطمینان از اورجینال بودن محصول است. دانستن چند نکته به شما کمک می کند تا تمایز بین ساعت ای پی اصل از فیک آن را به راحتی تشخیص دهید.

کارت گارانتی بین المللی اولین عاملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. داشتن این کارت به منزله آن است که شما در هر جای دنیا که باشید می توانید از خدمات پس از فروش این محصولات استفاده کنید.

کد رفرنس از دیگر فاکتورهای مهم در اصل بودن ساعت ای پی است. کد رفرنس در پشت ساعت حک شده و نشان دهنده اصل بودن محصول است. با وارد کردن این کد در اینترنت می توانید مشخصات محصول خود را با آن مطابقت دهید. به طور حتم هر گونه مغایرتی می تواند نشان دهنده فیک بودن محصول باشد.

قیمت ساعت اورجینال ای پی

جنس بدنه و بند ساعت از جمله فاکتورهای موثر روی قیمت ساعت هستند. اگر در ساخت ساعت ای پی از طلا استفاده شود نسبت به نوع استیل آن قیمت بیشتری خواهد داشت. همچنین مدل ساعت و میزان جواهرات کار شده در آن نیز در افزایش میزان قیمت آن نقش دارد. در ساخت ساعت ای پی از موتورهای مکانیکی و کوارتز استفاده می شود. موتور مکانیکی نسبت به موتور کوارتز قیمت بالاتری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس