اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109136855321976
در دسترس نیست

طراحی ویلا تخصص ماست

طراحی ویلا ی شرکت ویرا طرح اسپرلوس

کد: 140109136855321976

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی ویلا تخصص ماست در واقع طراحی ویلا بخشی از معماری است که باید از دانش، تجربه و دانش هنر ساخت و اصول طراحی ویلا بهره برد. واضح است که هدف از ساخت و ساز اقامت در خانه ای دلپذیر و راحت، به دور از مشکلات آزاردهنده آلودگی محیطی، دید پانوراما از منطقه و فضای محدود است.

طراحی ویلا ی شرکت ویرا طرح اسپرلوس
طراحی ویلای شرکت ویرا طرح اسپرلوس

در واقع طراحی ویلا بخشی از معماری است که باید از دانش، تجربه و دانش هنر ساخت و اصول طراحی ویلا بهره برد. واضح است که هدف از ساخت و ساز اقامت در خانه ای دلپذیر و راحت، به دور از مشکلات آزاردهنده آلودگی

طراحی ویلا تخصص ماست

در واقع طراحی ویلا بخشی از معماری است که باید از دانش، تجربه و دانش هنر ساخت و اصول طراحی ویلا بهره برد. واضح است که هدف از ساخت و ساز اقامت در خانه ای دلپذیر و راحت، به دور از مشکلات آزاردهنده آلودگی محیطی، دید پانوراما از منطقه و فضای محدود است. بنابراین ماموریت ما طراحی ویلا به گونه ای است که فضایی جذاب ایجاد کنیم که علاوه بر موارد ذکر شده دارای تحمل سازه ای همخوانی با محیط طبیعی اطراف و زیبایی و جذابیت بصری جهان و مکان باشد. .

چگونه یک ویلا طراحی کنیم

فرآیند طراحی ویلا باید بر اساس متراژ و ویژگی های زمین، بودجه مالی، تعداد اعضای خانواده، مدت اقامت و سلیقه خاص شما باشد. بنابراین با درک درست این مشکلات و صرف زمان کافی برای تحلیل این شرایط، اقدامات موثری برای رفع مشکلات و محدودیت ها انجام می شود و به ویلای رویایی خود نزدیک می شوید.
شاید در ابتدا ساخت دهکده یک پروسه طولانی و دشوار به نظر برسد، اما تیم حرفه ای ما در تمامی مراحل برای اخذ مجوزهای لازم، آماده سازی زمین، طراحی معماری، طراحی سیستم، برنامه ریزی سیستم و سیستم های تاسیساتی و حوزه مدیریت پروژه طرح کار می کند. در عین حال با پشتیبانی و تجربه چندین ساله در اجرا می توانید قرارداد خود را از اجرای اسکلت تا طراحی داخلی برسانید.

منطقه کشور

از آنجایی که خودآگاهی اولین قدم برای رسیدن به هدف و آینده است، یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید کابین، شناخت نیازها و روحیه خود است، آیا می خواهید آخر هفته را در فضای آرام جنگل سپری کنید؟ به سمت ساحل؟ یا هر دو؟ یا حال و هوای کوهستان را دوست دارید یا برخی از مردم آرامش مناطق کویری را دوست دارید؟ با این حال، انتخاب این موضوع کاملا به شما و شخصیت شما بستگی دارد.

ابعاد زمین

انتخاب ابعاد زمین به دو عامل مهم بستگی دارد، اول توان مالی شما و دوم نیاز شما، اولین عامل مشخص نیست و نیازی به توضیح ندارد اما نیازهای شما بخش مهمی از طراحی ویلا است. . ابتدا باید تعیین کنید که آیا خانه ای در شیب می خواهید یا کلبه ای بدون توپوگرافی و زمین مسطح. زیرا توان مالی شما رابطه مستقیمی با نیازهای شما دارد. نیاز شما نیز ارتباط مستقیمی با روحیه شما دارد. پس بررسی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

سبک طراحی را انتخاب کنید

سبک طراحی شما کاملاً به سلیقه و ترجیحات شما بستگی دارد. آیا رویای شما زندگی در یک خانه مدرن مدرن است یا می خواهید در یک روستا یا یک خانه جن زده زندگی کنید؟ آیا خانه سنتی ایرانی می خواهید؟

در اینجا به بررسی ویلای مدرن می پردازیم:

سبک معاصر

توالت‌های مدرن به زیرگروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام رویکرد متفاوتی را در طراحی توالت با یک تغییر کوچک شامل می‌شوند: خطوط مستقیم و منحنی و استفاده از مواد شیشه‌ای طراحی هستند و برخی فقط خطوط منحنی و نرم را ترجیح می‌دهند. مقداری. مانند خطوط مستقیم و قابل درک، در حالی که دیگران خطوط شکسته و خشن را با روحی متفاوت طراحی می کنند

چند نمونه از طراحی و اجرای ویلا را در اینجا مشاهده می کنید.

متراژ کل ویلا

به طور کلی می توان حجم ها را بر اساس الگوهای ثابت تشکیل داد که به صورت متوالی به بخش های زیر تقسیم می شوند: I شکل، U شکل، خطی.

طراحی پلان خانه

بهترین روش برای طراحی پلان ویلایی مدرن طراحی آن به سبک پلان باز یا پلان های باز انگلیسی است. فضاها به نرمی در کنار یکدیگر جریان خواهند داشت و ارتباط جذابی ایجاد خواهند کرد.

نمای یک ویلای مدرن

طراحی ویلا یکی از مهمترین جنبه های طراحی ویلا است. اولین قسمتی که مشاهده خواهید کرد اندازه و سبک ویلا است، در واقع این قسمت نه تنها برای شما مهم است، بلکه برای دوستان، همسایگان و همه کسانی که ویلای شما را می بینند نیز مهم است. ظاهر ویلای شما ارتباط مستقیمی با محیط اطراف سایت شما دارد. به طور کلی، طراحی و ساخت ویلای شما واقعاً بر ارتباطات و قدرت کلی وب سایت شما تأثیر می گذارد. طراحی ویلای شما می تواند از حجم جامد و جامد باشد یا از صفحات افقی با مواد شفاف مانند شیشه و یا اینکه بتوان دانه های جامد را از جامد و شیشه جدا کرد. در هر صورت طراحی ویلا از بازی انرژی تشکیل شده و تمام انرژی به محیط سرازیر خواهد شد. بهتر است در انتخاب این مورد دقت کنید تا انرژی مرتبط با انرژی شما به داخل ویلا سرازیر شود.

دکوراسیون داخلی ویلا

در طراحی داخلی ویلا استفاده از عناصر مدرن، رنگ های مختلف، متریال هایی مانند تخته سنگ، چوب راش، مبلمان مدرن می تواند به بهترین شکل ممکن هارمونی را در اتاق شما ایجاد کند. استفاده از کرتین وال یا شیشه های بلند رو به حیاط ویلا، نور را وارد می کند، بین مردم و محیط ارتباط برقرار می کند و حس مینیمالیستی تری می دهد. در ویلاهای مدرن استفاده از کاغذ دیواری با طرح کلاسیک توصیه نمی شود، عموما از رنگ ها و متریال هایی با بافت لمسی مانند سنگ، چوب و بتن استفاده می شود تا حس مدرن تری به شما بدهد. رایج ترین رنگ در ویلاهای مدرن روی دیوارها سفید و خاکستری است تا اتاقی بزرگ با انرژی منحصر به فرد را به شما هدیه دهد.

اهمیت طراحی راه پله در ساخت ویلا

پله ها یکی از عناصر کلیدی یک ویلا هستند و باید با دقت طراحی و در بهترین قسمت پلان ویلا قرار گیرند. ترکیبی از پله ها و پله ها می تواند جذابیت زیادی به ویلا ببخشد. راه پله می تواند دکوراتیو یا ساختاری باشد و می تواند تزئینی با کف بدون دست مرکزی یا بالابر باشد همچنین، پله ها می توانند مستقیم، U شکل یا L شکل باشند. راه پله T شکل نقش پر رنگی را در ویلای کلاسیک ایفا می کند.

شومینه در ویلا

استفاده از شومینه در ویلاهای روستیک و کلاسیک و ویلاهای مدرن به صورت یکپارچه آلمانی شده و در اکثر ویلاها اجرا می شود. شاید به دلیل تحکیم روابط خانوادگی و مجالس شبانه، آن را بسیار دوست داشتند. تفاوت شومینه ها در ماهیت آنها نیست بلکه فقط در ظاهر آنهاست که با توجه به سبک ویلا به روش های مختلفی طراحی و اجرا می شود.

انتخاب مبلمان برای ویلا

در قرن حاضر و هنگام انتخاب مبلمان ویلایی به عنوان مبلمان پذیرایی، بهترین طراحان داخلی و همچنین معمارانی مانند Mies van der Rohe از مبلمان با پارچه های ساده با ساختار متفاوت استفاده می کنند. این به افزایش آرامش محلی شما کمک زیادی می کند.

قلمرو طراحی

به طور کلی طراحی و اجرای طراحی منظر ویلا به چهار قسمت تقسیم می شود. قسمت اول، محوطه استخر؛ قسمت دوم، مسیر پیاده روی; قسمت سوم، آلاچیق; قسمت چهارم، محوطه سبز یا پارک.

مساحت استخر و همچنین محل قرارگیری درختان در سایت را می توان اولین فضا در طراحی محوطه دانست، سپس به راحتی می توان محوطه های دیگر را چیدمان کرد. طراحی روسازی را می توان با توجه به توپوگرافی زمین به روش های مختلفی انجام داد. به عنوان مثال، زمین های شیب دار را می توان با پله های منحنی، نردبان های کشیده دسترسی داشت. روش جالب دیگر درست کردن سبد است. در نهایت می توانید یک آلاچیق جلوی ویلا نصب کنید و اگر حریم خصوصی برایتان مهم است پشت ویلا و بقیه فضا را با چمن و گیاهان و درختان تکمیل کنید.

طراحی پارکینگ

در ویلاهای مدرن بسته به نوع منظر، پارکینگ در زیر ساختمان یا جلوی ساختمان قرار می گیرد. اصولاً فضای پارکینگ طراحی شده در زیر ساختمان ارتباط مستقیمی با حجم ساختمان دارد. همچنین پارکینگ واقع در محوطه را می توان با یک سازه سایبان جالب و یا با سازه ای ساده پوشاند.

نورپردازی اتاق و نما

نورپردازی فضا و نما برای ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم است. اگر نمای ویلای شما در شب برایتان مهم است، توصیه می کنیم با توجه به متراژ و ظاهر ویلای خود نورپردازی کنید. چراغ های راهنمایی و چراغ های خط کمک زیادی به ایجاد این جاذبه خواهند کرد. همچنین نورپردازی سطوح مفید در شب بسیار مهم است. بقیه فضا اختیاری است و هزینه بیشتری دارد، بنابراین نورپردازی در اولویت دوم قرار دارد.

روف گاردن

در محیط های شهری، طراحی روف باغ یا سقف پوشیده از گیاهان (معمولاً چمن) بخشی از روستاهای مدرن شده است. این سقف ها دمای فضای زیرین را کاهش داده و گرمای اطراف خود را کاهش داده و حس راحتی و آرامش را برای ساکنین ایجاد می کند. همه اینها به دلیل رابطه طولانی انسان و طبیعت است که از آغاز زندگی بشر با او بوده است.

مصالح ساختمانی ویلا

انتخاب مصالح ساختمانی جدا از هزینه و اقلیم مطلوب بسیار گسترده است، اما بهترین مصالح مورد استفاده در دهه اخیر عبارتند از: آجر; بتن چوب تمر هندی سیمان رنگی و قطعات فلز و سنگ.

طرح ویلا کیره بریش

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید به محض ورود به ویلا دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید، توصیه می کنیم طراحی ورودی ویلا را جدی بگیرید. ورودی ویلای مدرن شما اولین جایی است که دوستان شما با شما تماس خواهند گرفت.

حرف پایانی 

در پایان لازم به ذکر است در صورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه طراحی و ساخت ویلا می توانید با یکی از معروف ترین شرکت های کشور یعنی شرکت ویرا طرح اسپرلوس (vtsland) تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ویرا طرح اسپرلوس

شرکت ویرا طرح اسپرلوس (VTS) در سایه بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه طراحی و اجرای مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی، محوطه سازی و مرمت و بازسازی با برخورداری از پشتوانه تجارب علمی‌و اجرایی خود و بهره گیری از مهندسین جوان مجرب توانسته در طراحی و اجرای بسیاری از پروژه‌ها ایفای نقش نماید. شرکت مهندسی ویرا طرح اسپرلوس (سهامی‌خاص) با شماره ثبت 508050 به منظور توسعه فعالیت‌های مجموعه به صورت حقوقی از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه هوشمند سازی عمرانی در زمینه‌های فوق فعالیت می‌کند . این مجموعه با به کار گیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه‌هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری بوده و قادر است کلیه پروژه‌های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان