اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109156858221986
در دسترس نیست

آیا شیلاخداد عمل جراحی بینی انجام داده است؟

کد: 140109156858221986

، (اخبار رسمی): شیلا خداداد که با سوالات متعددی درباره جراحی زیباییش در فضای مجازی روبرو میشود با انتشار عکس زیر دراین مورد نوشت: سلام دوستای عزیزم. نماز و روزه هاتون قبول. بزودی از فیلم جدیدم براتون عکس میذارم. در ضمن من فقط و فقط بینیم رو عمل کردم 6سال پیش . بیاین یه کم بیشتر به هم احترام بذاریم. دوستتون دارم.

آیا شیلاخداد عمل جراحی بینی انجام داده است؟
عمل بینی شیلا خداد

شیلا خداداد که با سوالات متعددی درباره جراحی زیباییش در فضای مجازی روبرو میشود با انتشار عکس زیر دراین مورد نوشت:

سلام دوستای عزیزم. نماز و روزه هاتون قبول.
بزودی از فیلم جدیدم براتون عکس میذارم.
در ضمن من فقط و فقط بینیم رو عمل کردم 6سال پیش .
بیاین یه کم بیشتر به هم احترام بذاریم. دوستتون دارم.

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

عکس های شیلا خداداد قبل از عمل زیبایی

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

چهره شیلا خداداد قبل از عمل زیبایی

اما به نظر می رسد که بعد از گذشت چندین سال، خانم ضیغمی چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.باید بهترین جراح بینی در کرج یا تهران را انتخاب کرد تا دچار عمل بینی مجدد نشویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی