اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196864417387
در دسترس نیست

خرید انواع تیلر کولتیواتور

کد: 140109196864417387

، (اخبار رسمی): تیلر کولتیواتور نمونه کوچک شده تراکتور می باشد که قادر است تقریباً همه وظایف تراکتور را در ابعاد کوچکتر شامل فعالیت های مربوط به کاشت، داشت و برداشت را انجام دهد.

خرید انواع تیلر کولتیواتور
تیلر کولتیواتور

به دلیل اینکه معمولاً بیشتر باغات و مزارع در ابعاد کوچک هستند و ممکن است تراکتور قادر به حرکت در آنجا نباشد و یا خرید تراکتور مقرون به صرفه نباشد تیلر گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. از طرف دیگر تیلرها به دلیل سبک بودن نسبت به تراکتور هنگام حرکت فشار کمتری به خاک وارد می کنند و کمتر باعث فشرده شده خاک می شوند. تیلر معمولاً بصورت دوچرخ تولید می شود و کاربر بایستی از پشت با گرفتن فرمان تیلر هدایت آنرا انجام دهد.کلیه فرمان ها و دسته های کنترلی بر روی فرمان قرار دارد.

برای خرید انواع تراکتور دوچرخ کلیک کنید.

قیمت انواع تیلر کولتیواتور

کولتیواتور یا کلتیواتور یا تیلر – کلتیواتور خوش قیمت ترین و پرکاربرد ترین نوع تیلر در بازار  می باشد که محور و تیغه های کلتیواتور در آنها به جای چرخ های لاستیکی بسته می شوند و قابلیت کم و زیاد کردن عرض کار کلتیواتور را دارند. بسته شدن تیغه و محور به جای چرخ باعث می شود که تیلر حین کار لرزش زیادی داشته باشد و این لرزش به کاربر منتقل شود و باعث خستگی و فشار زیاد به کاربر شود.

موتور های مختلف کولتیواتور ها

کولتیواتور ها با موتورهای بنزینی و دیزلی تولید می شوند، مدل های بنزینی معمولاً از 6 اسب تا 9 اسب تولید می شوند و برای کاربری های سبک و در باغات زیر یک هکتار مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل جثه کوچک تر در باغات با بوته ها و درختچه های کوچک مثل باغات سنتی انگور بسیار کاربردی می باشند.تیلر - کلتیواتورهای دیزلی از 5 اسب تا 14 اسب تولید می شوند. کولتیواتور 5 اسب دیزلی از لحاظ قدرت معادل 7 اسب بنزینی می باشد و مناسب برای باغات زیر 1 هکتار و باغات انگور سنتی می باشد.

قدرت تیلر کولتیواتور ها

از لحاظ قدرت مانور پذیری تیلر های 5 اسب دیزلی و 7 بنزینی بهتر از تیلرهای 7 اسب دیزلی به بالا می باشد.برای باغات و مزارع بالای یک هکتار تیلر های 7 اسب دیزلی به بالا مناسب می باشد. توجه شود که برای استفاده از تیلرهای 9 اسب دیزلی و بالاتر به دلیل لرزش زیاد نیاز به توان بالای بدنی می باشد.

تیلر - کلتیواتورها دارای فرمان متحرک با زاویه پذیری حدود 40 درجه به چپ و راست می باشند. سیستم انتقال قدرت بین موتور و گیربکس هم بصورت تسمه ای می باشد و هم بصورت کوبل مستقیم که مدل کوبل مستقیم خیلی رایج تر و بهتر می باشد. شافت خروجی کولتیواتورها قابلیت اتصال پمپ آب و پمپ سمپاش را دارند ولی امکان نصب دروگر را ندارند.

بهترین تیلر شالیزاری

تیلر شالیزاری دارای بزرگ ترین ابعاد و قدرت بین تیلر ها می باشند و دارای شاسی قوی جهت کار در شالیزار بوده و با داشتن رادیاتور جهت کار در مناطق گرمسیری و آب و هوای شرجی مناسب می باشد.تیلرهای شالیزاری از قدرت 8 اسب تا 14 اسب تولید می شوند و ادواتی مثل گاوآهن، نهرکن، روتیواتور، تریلی، سمپاش و ... را میتوان به آن متصل کرد. برند هایی مثل کوبوتا، میتسوبیشی، یانمار و برندهای چینی و ایرانی در بازار وجود دارند که با در نظر گرفتن خدمات پس از فروش برندهای چینی و ایرانی بهترین گزینه در بین تیلرهای شالیزاری می باشند.سیستم انتقال قدرت بین موتور و گیربکس بصورت تسمه ای می باشد.

مجموعه آکاتولز با سابقه فعالیت از سال 1372 در زمینه تامین و پخش قطعات یدکی تراکتورهای کشاورزی و ادوات کشاورزی در سال 1399 تصمیم به گسترش فعالیت در زمینه های دیگر کشاورزی گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید