اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109206867516401
در دسترس نیست

ثبت نام کنکور سراسری دی ماه

ثبت نام کنکور دی ماه

کد: 140109206867516401

، (اخبار رسمی): زمان ثبت نام کنکور دی ماه چه تاریخی است؟ سایت ثبت نام کنکور سراسری دی ماه کدام سامانه است؟ کدام داوطلبان مجاز به شرکت در کنکور دی می باشند؟ شرایط شرکت در کنکور دی ماه چیست؟ دفترچه ثبت نام کنکور دی را چگونه دریافت کنیم؟ و...

کنکور دی ماه اخیرا به کنکور تیر ماه اضافه شده است و داوطلبان می توانند دو بار در سال در کنکور سراسری شرکت نمایند.

پس از اعمال تغییرات کنکور، ابهامات بسیار زیادی در خصوص ثبت نام کنکور سراسری دی ماه به وجود آمد و لازم است که ذکر کنیم، داوطلبان شرکت در آزمون سراسری بایستی از ثبت نام کنکور سراسری به روش قبل (یک مرتبه در سال) صرف نظر کرده و با روش جایگزین یعنی ثبت نام کنکور سراسری و آزاد دو مرتبه در سال (ثبت نام کنکور سراسری دی و ثبت نام کنکور سراسری تیر)، آشنا شوند.

ثبت نام اینترنتی کنکور دی ماه در 5 گروه آزمایشی (علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان)، انجام می شود و داوطلبان بایستی به سایت ثبت نام مراجعه کنند و دفترچه ثبت نام کنکور را دانلود و مطالعه نمایند و در صورت داشتن شرایط، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور نمایند. پس از پرداخت وجه ثبت نام، لازم است مراحل تهیه سریال اعتباری ثبت نام طی شود و در نهایت با ورود به سیستم آنلاین ثبت نام کنکور، فرم اینترنتی نام نویسی آزمون سراسری تکمیل شود.

همراهان موسسه مشاوران برتر بایستی یادآور شویم که شما می توانید سوالات خود را درباه کنکور با کارشناسان ما مطرح کنید و پاسخ دریافت نمایید. برای برقرار شدن ارتباط تلفنی و ، کافی است دکمه مشاوره تلفنی را بفشارید و منتظر تماس بمانید.

ثبت نام کنکور دی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش