اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286880921904
در دسترس نیست

رنگ نما و رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان

کد: 140109286880921904

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ نما به لایه ای گفته می شود که در آخرین سطح سازه های مختلف قرار می گیرد. رنگ نما در واقع به دلیل داشتن خاصیت حفاظتی و مزیت های تزئینی، برای مقابله با چالش های محیطی که سازه ها با آن ها روبه رو هستند، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از آن جایی که . . .

خرید رنگ نمای ساختمان ضد آب

قبل از این که به بیان ویژگی ها و خصوصیات این نوع رنگ بپردازیم لازم است به صورت مختصر و کوتاه آن را معرفی کنیم. رنگ نمای ساختمان ضد آب نوعی رنگ پلیمری است. این رنگ پلیمری بر پایه ی آب تولید می شود. همچنین رنگ نمای ساختمان ضد آب را می توان به دو صورت رنگی و بدون رنگ در بازار تهیه نمود. نکته ی مهم در مورد این نوع از رنگ های نمای ساختمان خاصیت غیر سمی آن ها می باشد. بنابراین این محصول دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

از جمله ی ویژگی ها و خصوصیات رنگ نما ساختمان ضد آب می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد. همچنین این رنگ ها در برابر پرتو مضر فرابنفش نیز بسیار مقاوم و با دوام می باشند. با توجه به مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و نور خورشید دارند به تدریج و در طول زمان تغییر رنگی در آن ها حاصل نمی شود. همچنین به دلیل مقاوم بودن دچار فرسایش نخواهند شد. در ادامه برخی از ویژگی های رنگ نمای ساختمان ها را به اختصار نام می بریم.

  • غیر سمی و بدون بو
  • مقاوم در برابر پرتو فرابنفش
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی
  • اجرا و استفاده ی آسان 
  • دوستدار محیط زیست و طبیعت
  • قابل شست و شو
  • مقاوم در برابر رشد میکروارگانیسم ها
  • قابل استفاده روی انواع سطوح

نقاشی ساختمان

یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای ایجاد تغییرات در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان و حتی تر و تمیز تر کردن ساختمان می باشد.

استفاده از ابزارهای بسیار متنوع و جدید که کار نقاشی ساختمان را بسیار ساده تر از قبل نموده اند و در نتیجه زمان رسیدن به نتیجه مطلوب را سریعتر کرده اند، در کنار انواع و اقسام رنگ های ساختمانی جدید که دست مصرف کنندگان را برای انتخاب در تمام زمینه ها بازتر گذاشته اند همگی دست به دست هم می دهند تا نقاشی ساختمان بر سایر روش هایی که جهت بازسازی ساختمان و تغییر پوشش دیوارها وجود دارد در اولویت قرار گیرد.

رنگ اکریلیک

رنگهای “اکریلیک پایه آب” نسل جدید رنگ ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلالهای آلی و مواد مضر کاربردی, استفاده از این نوع رنگها رو به افزایش است, بطوریکه در حال حاضر جایگزین مناسبی برای رنگهای روغنی الکیدی میباشند. این رنگها از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی بالا ساخته شده و بسیار متنوع هستند. رنگ اکریلیک , انعطاف پذیرند و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سطوح سیمانی, گچی, صفحات کناف و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان فراهم می کنند. قابلیت شستشو, سرعت خشک شدن بالا, سهولت اجرا و امکان رقیق شدن با آب, مقاومت فوق العاده در برابر سایش و نور خورشید, سازگاری با محیط زیست, قدرت پوشانندگی بسیار عالی, عدم بوی نامطبوع, عدم ایجاد حساسیت و خواص ضد باکتری و کپک از دیگر ویژگی های آن است.

انواع رنگ نما چند مورد هستند؟

رنگ نما به دلیل کاربرد زیاد در صنعت ساخت و ساز، در انواع مختلف طراحی و به کار برده می شود.  هر یک از انواع رنگ نمای بیرونی ساختمان،  از لحاظ شاخص های کیفیت با هم متفاوت هستند. برای این که از رنگ نمای بیرونی ساختمان به طور اصولی استفاده کنیم، باید ویژگی های هر یک از رنگ نمای بیرونی ساختمان را به خوبی بشناسیم.

قبل از استفاده از رنگ نمای بیرونی ساختمان، سطحی که قصد دارید روی آن رنگ نمایی را استفاده کنید به خوبی شناسایی کنید و متناسب با آن از رنگ نمای ساختمان استفاده کنید. رنگ نمای ساختمان در انواع مختلف عرضه می شود که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. رنگ نمای وینیل، رنگ های آکریلیک، رنگ های سیلیکون، رنگ های پلی سیلیکون، رنگ های پایه سیمان، انواع مختلفی از رنگ ها هستند که در رنگ آمیزی نما مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمامی رنگ هایی که در رنگ آمیزی نما به عنوان رنگ تزئینی استفاده می شوند، مناسب سطوح خارج از ساختمان هستند.

رنگ نمای ساختمان بر اساس نوع حلالی که برای آن استفاده می شود، به صورت محلول در آب با محیط زیست سازگاری بالایی دارند. به دلیل ایمنی این رنگ ها برای محیط زیست، مصرف آن در ساختمان سازی زیاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوکالر

رنگ ساختمانی نیوکالر شرکت نو رنگ پوشش در راستای رسیدن به دو هدف اصلی خود یعنی حذف رنگهای مضر پایه حلال و جایگزینی رنگهای آب پایه و سازگار با شرایط آب و هوای کشور و نیز راه اندازی سیستم ترکیب رنگ های ساختمانی به صورت کامپیوتری با انتقال تکنولوژی و دانش فنی از دو شرکت thecno plan آلمان و cps color هلند اولین مرکز تولید رنگهای اکریلیک کامپیوتری در بازار رنگ را تاسیس نمود.ترکیب و ساخت رنگ به صورت سنتی و دستی ، با افزودن و کاستن رنگ سفید و چند رنگ اصلی انجام می گرفت که مهمترین نقص آن روش , تکرار ناپذیری و محدودیت تنوع رنگ است با تاسیس سیستم رنگ ساختمانی برای اولین بار در سال 2000 میلادی بستری برای ساخت بیش از بیست هزار رنگ در ایران فراهم گردید.نو رنگ با بهره گیری از مهندسین متخصص همواره درجه کیفی محصولات خود را پیش از بسته بندی کنترل میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان