اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109296882217387
در دسترس نیست

تیلر کولتیواتور 7 اسب دیزلی کاما کاما استارتی (178F)

کد: 140109296882217387

، (اخبار رسمی): در حال حاضر تنها قادر به ارائه پیش فاکتور رسمی برای ادوات کشاورزی و تراکتورهای باغی و زراعی که در سامانه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی هستند می باشیم.

تیلر کولتیواتور 7 اسب دیزلی کاما کاما استارتی (178F)
خرید تیلر کولتیوار

با توجه به حجیم و سنگین بودن این محصول ارسال فقط از طریق باربری و یا ترجیحاً با وانت بار مستقیماً برای مقصد ارسال می گردد.

تیلر کولتیواتور 7 اسب دیزلی کاما کاما نمونه کوچک شده تراکتورهای باغی و زراعی هستند که ماشینی بسیار کاربردی در باغات و مزارع کوچک با قدرت مانور بالا می باشند.با توجه به هزینه خرید بالای تراکتور و بزرگ بودن و قدرت مانور کم تراکتورها در زمین ها و باغات کوچک استفاده از تیلر کلتیواتور کلتیواتور گسترش زیادی در دنیا پیدا کرده است.این ماشین آلات بیشتر وظایف یک تراکتور را در ابعاد کوچک انجام می دهند.از جمله:

انواع مختلف خاکورزی

شخم زدن که با گاوآهن که به مالبند تیلر کلتیواتور بسته می شود انجام می پذیرد. خرد کردن کلوخ ها و از بین بردن علفهای هرزکه با روتیواتوری که به جای چرخ ها بسته می شود انجام می پذیرد.

دیسک زدن: این عمل با دیسک 2 پره ای که به دو سمت محور روتیواتور بسته می شود انجام می پذیرد.

شیارزنی: برای ایجاد شیار یا نهر جهت انتقال آب با بستن الحاقی نهرکن به تیلر کلتیواتور میتوان این عمل را انجام داد.

ایجاد پشته با کمک الحاقی پشته زن که به جای چرخ های تیلر کلتیواتور بسته می شود.

صاف کردن خاک و کودروبی: که به کمک لولر یا صاف کن که به مالبند تیلر کلتیواتور بسته می شود انجام می شود.

مزربندی : برای ایجاد مرز بین قسمت های مختلف زمین یا باغ می توان از مرزکش که به مالبند تیلر کلتیواتور بسته می شود استفاده کرد.

انتقال بار: تیلر کلتیواتورها مخصوصاً مدلهای قویتر (7 اسب دیزلی به بالا) قادر به حمل گاری با بار هستند که به مالبند تیلر کلتیواتور بسته می شود و بسته به قدرت تیلر کولتیواتور از 200 تا 700 کیلوگرم بار را میتواند جابجا کند.

پمپ آب: شافت خروجی گیربکس تیلر کلتیواتورها قادر به راه انداختن پمپ آب و انتقال آب از مخزن آب یا رودخانه به باغ می باشد. برای این منظور بایستی پمپ آب متناسب با قدرت تیلر کلتیواتور را بطور مستقیم یا با رابط فولی و تسمه به تیلر کلتیواتور کوپل کرد.

سمپاشی: پمپ های سمپاشی که در سمپاش های ذنبه ای و فرغونی استفاده می شود را نیز می توان به شافت خروجی گیربکس تیلر کلتیواتورها کوپل کرد و از قدرت موتور تیلر کلتیواتور برای به حرکت درآوردن پمپ سمپاش بدون نیاز به موتور جداگانه ای استفاده کرد.در این حالت بهتر است یک مخزن سمپاش در گاری پشت تیلر قرار داده شود تا در حین حرکت در باغ بتوان سمپاشی را انجام داد.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای تیلر کولتیواتور تولید شده در چین برند کاما می باشد که علاوه بر تولید محصول نهایی توسط خود شرکت ، نیاز بسیاری از تولیدکنندگان چین به موتور دیزل برای تیلر کولتیواتور را نیز برآورده می کند.بیشتر تیلرکلتیواتورهای موجود در بازار ایران از موتور شرکت کاما بر روی محصولات خود استفاده می کنند. بی شک بهترین تیلر کولتیواتور در بازار ایران تیلر کلتیواتوری است که صفر تا صد آن توسط خود شرکت کاما تولید شده است.

نحوه کار تیلر کولتیواتور 7 اسب کاما کاما استارتی

محصول تیلر کولتیواتور 7 اسب مسقیماً از کشور چین بصورت پلمپ درون جعبه چوبی به ایران وارد می شود، پس از مونتاژ دستگاه بایستی به یکسری نکات توجه کرد:

کابل مثبت باطری (رنگ قرمز) به قطب مثبت باطری وصل شده و طرف دیگر به پیچ 8 اتوماتیک استارت بسته می شود. کابل منفی به قطب منفی باطری وصل شده و طرف دیگر بر روی بدنه موتور بسته می شود.

تذکر مهم:

قبل از روشن کردن دستگاه سطح روغن موتور و واسکازین گیربکس را چک نمایید.

نکته مهم:

هواکش دستگاه از نوع روغنی می باشد در کاسه هواکش به میزان 100CC روغن 10W40 بریزید و پس از هر10 ساعت کار روغن داخل هواکش را تعویض و توری هواکش را تمیز نمایید

تعویض روغن موتور:

روغن موتور رابرای بار اول پس از 5 ساعت کار و برای بار دوم پس از 40 ساعت کار تعویض کنید و بعد از آن پس هر 50 ساعت کار روغن موتور تعویض گردد(برای موتور از روغن 10W40  با API بالا (CE) وبه میزان 1.5 لیتر استفاده نمایید) در مورد موتورهای بنزینی از روغن با استاندارد (SF) و بالاتر استفاده نمایید

واسکازین گیربکس:

واسکازین برای بار اول پس از 5 ساعت کار باید تعویض گردد و سپس گیربکس را با گازوئیل شستشو داده تخلیه نمایید و بعد از آن گیربکس را از واسکازین تکمیل نموده و پس از هر 1000 ساعت تعویض گردد (برای گیربکس از واسکازین 80W90 و به میزان 2.2 لیتر استفاده  گردد.)

تیلر کلتیواتور دیزلی 7 اسب کاما کاما گیربکسی ارائه شده توسط سایت آکاتولز همان مدل اصلی خود شرکت کاما می باشد که با بهترین قیمت و بالاترین خدمات پس از فروش در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی