اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110146906718027
در دسترس نیست

ثبت شرکت، راه‌اندازی یا خرید بیزینس و ایجاد شعبه؛ زیرمجموعه‌های روش IMP

کد: 140110146906718027

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت از طریق خرید بیزینس آماده، ثبت شرکت در کانادا، راه‌اندازی کسب و کار که در واقع زیرمجموعه برنامه‌های مختلف مهاجرتی قرار می‌گیرند. یکی از این برنامه‌های محبوب، IMP است. ویزاهای کاری C11 ،C10 و C12، روش ICT یا همان راه‌اندازی شعبه یک شرکت در کانادا همگی زیر مجموعه IMP قرار می‌گیرند.

ثبت شرکت، راه‌اندازی یا خرید بیزینس و ایجاد شعبه؛ زیرمجموعه‌های روش IMP
✔️ثبت شرکت، راه‌اندازی یا خرید بیزینس

اگر به فکر اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا هستید، به شما تبریک می‌گوییم! طبق آمار سازمان شفافیت بین‌الملل (Transparency International)؛ کانادا جزو 10 کشور برتر در زمینه نبود فساد اداری و اقتصادی است.

ویزای کاری C11؛ شروعی هدفمند

برای اخذ اقامت دائم خود و خانواده

ویزای کاری C11، یک نوع ویزای کار موقت یک تا دو ساله قابل تمدید است که از طریق آن صاحبان مشاغل و مدیران ارشد می‌توانند بدون نیاز به مدرک آیلتس و مدرک تحصیلی، بدون محدودیت سنی و همراه با خانواده مسیر خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا شروع کنند. این ویزا مستقیما منجر به اخذ اقامت دائم نمی‌شود. پس از ورود به کانادا و کسب سابقه کار شما می‌توانید از طرق مختلف برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی 

شما زمانیکه به عنوان یک سرمایه گذار بین المللی و برای شروع یک بیزینس قصد مهاجرت به کشورکانادا را دارید، میتوانید یک ویزای مهاجرت را از طریق برنامه های فدرال یا استانی به دست آورید. در حال حاضر برنامه مهاجرت کارآفرینی فدرال متوقف شده است. همچنین برنامه  کارآفرینان استان کبک، به دو روش ذیل قابل انجام است. شما  برای این که واجد شرایط این برنامه باشید، باید دارای شرایط زیر باشید:

روش اول:

استان کبک مستقر شوید تا بتوانید بیزینسی را راه اندازی و اجرایی کنید که قبلا برای آن، از یکی از سازمانهای مورد تایید دولت کانادا و یا یک مرکز کارآفرینی دانشگاهی، مجوزهای لازم را دریافت کرده باشید. شما میتوانید پروژه و طرح خود را به تنهایی یا به همراه دیگران (حداکثر سه نفر از اتباع خارجی دیگر و در قالب یک گروه) انجام دهید و میبایستی طرح بیزینس خود را در قالب یک طرح تجاری ارائه دهید.

روش دوم:

شما باید در کبک مستقر شوید تا یک بیزینس را راه اندازی و یا خریداری و آن را اجرایی کنید

شما باید توانای انجام یک سپرده گذاری  استارت آپی و همچنین یک سپرده  گذاری ضمانتی را در یک مؤسسه مالی مستقر در کبک و در قالب یک توافقنامه امضا شده داشته باشید

شما باید از سپرده گذاری استارت آپی خود برای راه اندازی بیزینس خود استفاده کنید. اگر بیزینس خود را خارج از منطقه  شهری مونترآل (CMM) راه اندازی کنید، مبلغ مورد نیاز، پایینتراز ۲۰۰،۰۰۰ دلار خواهد بود واگر بیزینس شما واقع در این منطقه است ، برای سپرده گذاری استارت آپی شما ۳۰۰،۰۰۰ دلار کانادا مورد نیاز است.

سپرده ضمانتی ۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا، به عنوان یک تضمین برای ایجاد بیزینس عمل خواهد کرد. هنگامی که اثبات کنید که طرح بیزینس خود را اجرایی کرده اید، میتوانید این مبلغ را پس بگیرید.

همچنین شما باید به تنهایی یا به همراه همسر خود، ۹۰۰،۰۰۰ دلار کانادا دارایی داشته باشید، و همچنین باید اثبات کنید که این مبلغ به صورت قانونی به دست آمده است.

شما باید پروژه  خود را به شکل یک طرح بیزینس ارائه دهید.

اگر تصمیم دارید که یک بیزینس را ایجاد کنید، باید حداقل ۲۵% از سرمایه (سهام) آن، تحت مالکیت و کنترل شما باشد. اگر تصمیم بگیرید که یک بیزینس را خریداری کنید، باید حداقل ۵۱% از سرمایه  (سهام) آن تحت مالکیت و کنترل شما باشد.

بیزینس شما نباید در هیچ یک از فعالیتهای زیر دخالت داشته باشد:

-وامهای دارای موعد پرداخت، نقد کردن چک، یا پرداخت وام در ازای نگه داشتن اقلام گرویی

-توسعه املاک و مستغلات یا کارگزاری املاک و مستغلات یا کارگزاری بیمه

-تولید، توزیع، یا فروش محصولات پورنوگرافی یا جنسی یا خدمات مربوط به صنعت سکس و همچنین خدمات اسکورت یا ماساژها

-بیزینس خریداری شده شما  باید در طول پنج سال قبل از تاریخ درخواست، فعال بوده باشد

همچنین بیش از ۲۰ برنامه  سرمایه گذاری یا کارآفرینی استانی در کانادا وجود دارد که با عنوان PNP یا “برنامه نامزدهای استانی” شناخته میشوند.

اگرچه هر استان، معیارهای گزینش مختص خودش را دارد، در حالت کلی می توان گفت که برای این که شما واجد شرایط حداقل شرایط و الزامات هر برنامه استانی باشید، باید حدود ۵۰۰،۰۰۰ دلار کانادا ثروت خالص وهمچنین توانایی سرمایه گذاری حداقل ۱۵۰،۰۰۰ دلار کانادا در طول ۲ سال را داشته باشید. همچنین از نظر دانش زبان انگلیسی شما باید حداقل نمره  ۵ را در IELTS General کسب کرده باشید. داشتن حداقل دو سال سابقه مدیریت یا مالکیت بیزینس و کسب کار از دیگرشروط مهم این برنامه است. همچنین شما باید طرح بیزینسی را در قالب یک بیزینس پلن که متعهد شده اید که آن را اجرا خواهید کرد، ارائه دهید.

برای اینکه شما از طرف یک استان نامزد شوید، باید دستورالعملهای موجود در وب سایتهای آنها را دنبال کنید و مستقیما با آنها ارتباط داشته باشید:

  • Alberta
  • British Columbia
  • Manitoba
  • New Brunswick
  • Newfoundland and Labrador
  • Northwest Territories
  • Nova Scotia
  • Ontario
  • Prince Edward Island
  • Saskatchewan

ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

برنامه ویزای استارت آپ کانادا مربوط به کارآفرینانی است که دارای مهارت و پتانسیل ایجاد بیزینس در کانادا هستند، این افراد باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • دارای ایده های نوآورانه باشند؛
  • بتوانند مشاغلی را برای کانادایی‌ها ایجاد کنند؛
  • بتوانند در یک مقیاس جهانی رقابت کنند؛
  • دارای یک بیزینس واجد شرایط باشند؛
  • بتوانند از سازمای تعیین شده، نامه حمایتی دریافت کنند؛
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشند؛
  • دارای تمکن مالی کافی باشند (در حد امرار معاش سالیانه).

نکته مهم در مورد زبان خارجی این است که متقاضیان باید حداقل سطح نمره ۵ (با معیار کانادایی) را در زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی کسب کنند.

لیست این شرکت ها را می توانید مشاهده بفرمایید:

  • -Venture Capital Funds
  • -Angel Investor Groups
  • -Business Incubators

این موسسات گروه های سرمایه‌گذاری هستند که از استارت‌آپ های واجد شرایط حمایت می کنند و یا در پروژه‌های آن ها سرمایه گذاری می کنند.

این نوع ویزا، برنامه ای برای دستیابی به اقامت دایم کانادا است و در حال حاضر، طول مدت رسیدگی به این پرونده ها در اداره مهاجرت کانادا حدود ۱۲ تا ۱۶ ماه است.

شما همچنین می توانید قبل از ارسال درخواست برای اقامت دائم، یک مجوز کار کوتاه مدت را تحت برنامه ICT درخواست دهید. لازم به ذکر است که تنها اتباع خارجی ای که “گواهی تعهد” و  “نامه ی حمایت” را از یک نهاد تعیین شده دریافت کرده اند، واجد شرایط برای ویزای ICT هستند. همچنین نهاد تعیین شده باید از درخواست مجوز کار آن ها حمایت کند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

اگر به فکر اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا هستید، به شما تبریک می‌گوییم! بهترین کشور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید! طبق آمار سازمان شفافیت بین‌الملل (Transparency International)؛ کانادا جزو 10 کشور برتر در زمینه نبود فساد اداری و اقتصادی است.

موسسه Global Finance بانک‌های کانادا جزو امن‌ترین بانک‌های جهان می‌داند و همچنین سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، کانادا را محبوب‌ترین کشور برای کارآفرینان معرفی کرده است.

6 روش پرمتقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

اکنون دولت کانادا، روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در این کشور تدارک دیده است. بسیار خب! هرکدام از این 6 روش را به صورت خلاصه و مفید برایتان شرح می‌دهیم تا ببینید کدام یک برای شرایط شما مناسب‌تر است!

اول 6 روش را به صورت یک لیست ببینید:

  • -سرمایه‌گذاری استانی
  • -سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی
  • -سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ
  • -سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت
  • -سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس
  • -سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

روش اول: مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی (PNP)

یکی از راه‌های اخذ اقامت دائم کشور کانادا سرمایه‌گذاری استانی است که چندین استان این برنامه را اجرا می‌کنند و شرایط آنها متفاوت است. هر استان کانادا با توجه به نیازهای کاری خود همه‌ساله با ارایه برنامه‌های سرمایه‌گذاری که در حقیقت نوعی پیشنهاد محسوب می‌شوند، مهاجران را برای زندگی و کار پذیرش می‌کند.

کشور کانادا، از این طریق هم نرخ بیکاری خود را کاهش می‌دهد و پس از آن‌هم رشد اقتصادی به‌دست می‌آورد. متقاضیان در صورت داشتن مدارک و شرایط تعیین شده هر استان می‌توانند برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا اقدام کنند. در صورت پذیرش هم می‌توانند با خانواده به طور دائم در این کشور اقامت داشته و از مزایای تحصیل، خدمات بهداشتی و درمانی و … بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار