اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110176909221957
در دسترس نیست

معرفی بهترین برند های ساعت مردانه

کد: 140110176909221957

، (اخبار رسمی): از قدیم تا به امروز گفته می شود که وقت طلا است و این امر نشان دهنده اهمیت عمر و زندگی ما است. برای اندازه گیری این عمر با ارزش از معیاری به نام ساعت استفاده می شود. کلمه ساعت بر گرفته از زبان های محلی فرانسه، هلندی و لاتین است و به معنی زنگ می باشد.

معرفی بهترین برند های ساعت مردانه
خرید ساعت مچی

در کنار مجموعه از ساعت ها، ساعت مچی یکی از ساعت های پر کاربرد است که امروزه در مدل ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می شوند. سایت ای واچ یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید ساعت مردانه است که به راحتی می توانید در بستر این سایت، ساعت مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

بهترین برند های ساعت مچی مردانه

ساعت ها با برند های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در ادامه زیر به چند نمونه از بهترین برند ها در زمینه خرید ساعت مردانه می پردازیم.

ساعت مچی کاسیو: برند کاسیو یکی از اولین برند هایی است که ساعت خود را با تقویم هوشمتد تولید و به بازار عرضه کرد. ساعت های این برند قابلیت ضد آب بودن دارند و به همین دلیل این برند دارای طرفداران زیادی است.

ساعت سیتیزن: سیتیزن یک برند ژاپنی است که در توکیو قرار دارد. در تولیدات این برند، اکثر ساعت ها به صورت مدل های خورشیدی هستند و به باتری نیاز ندارند.

  • ساعت مچی اورینت
  • سات مچی اوریس
  • ساعت مچی تیوست
  • ساعت مچی سیکو
  • ساعت همیلتون
  • ساعت مچی سواچ
  • ساعت مچی امگا
  • ساعت مچی رولکس
  • ویژگی های ساعت مچی خوب

ساعت های مچی با کیفیت، معمولا از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. به همین دلیل در برابر رطوبت و عرق کردن مقاوم هستند و زنگ نمی زنند. استفاده از استیل ضد زنگ باعث می شود تا امکان ایجاد حساسیت های پوستی کاهش یابد. معمولا ساعت های مچی با کیفیت دارای آبکاری هستند و این قابلیت باعث می شود تا به دلیل استفاده مداوم در طول سالیان، رنگ آن ها تغییری نکند. یکی از فاکتور های دیگر یک ساعت مچی خوب، وزن آن است. معمولا برندهای برتر در تولید ساعت مردانه از استیل 316L استفاده می کنند.

ضد آب بودن ساعت مردانه

ضد آب بودن ساعت مچی یکی از ویژگی های مهم ساع با کیفیت محسوب می شود. دارا بودن مقاومتی حداقلی برابر با ATM3 نشان دهنده یک ساعت مچی ضد آب و با کیفیت است. همانطور که جنس و موتور ساعت مچی بسار مهم اس، ضد آب بودن هم اهمیت زیادی دارد. نوشته 10ATM بر روی ساعت، به معنی ضد آب بودن ساعت و مقاومت آن است. به این معنی که ساعت مچی می تواند در برابر آب تا عمق 100 متر و یا فشار 10 بار قرار بگیرد و سالم باقی بماند. با وجود این قابلیت شما می توانید از ساعت در زمان شنا کردن هم استفاده کنید.

موتور ساعت مردانه

می توان گفت که موتور ساعت مچی، به عنوان قلب ساعت محسوب می شود. موتور ساعت مچی معمولا به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول شامل موتور مکانیکی هستند. موتور های مکانیکی باتری ندارند و برای تنظیم آن ها لازم است تا به صورت دستی کوک شوند. موتور های مکانیکیدر مقایسه با موتور اتوماتیک وزن بیشتری دارند. دسته دوم از موتور ساعت مچی، موتور کوارتز است. این موتور با باتری کار می کند و توسط جریان الکتریسیته به کار می افتد. استفاده از موتور کوارتز برای کسانی که به دنبال خرید ساعت مردانه با قیمت پایین تری هستند، کاربرد دارد.

جنس صفحه ساعت مردانه

معمولا در طراحی صفحه اصلی ساعت مردانه از متریال هایی مانند: تلق، شیشه و کریستال و پلاستیک استفاده می کنند. در ساعت هایی که جنس صفحه آن ها پلاستیک و تلق در نظر گرفته شده است، به نسبت بر اثر استفاده مداوم، خط و خش بیشتری بر روی صفحه نمایش داده می شود.در ساعت هایی که صفحه آن ها از جنس شیشه است، امکان شکستن شیشه وجود دارد به همین دلیل طراحان سعی کرده اند تا با طراحی جدیدترین مدل های ساعت، این مشکل را از میان بردارند.

بهترین جنس صفحه ساعت مردانه، کریستال است که باعث می شود صفحه ساعت، ضد ضربه و خط و خش باشد .با خرید جدید ترین مدل ساعت از سایت ای واچ، استایل مخصوص خود را بسازید.

قیمت ساعت مردانه

امروزه ساعت ها علاوه بر کارکرد اصلی خود، دارای قابلیت های دیگری هستند که باعث می شود برند های برتر در تولید و عرضه ساعت های جدیدی با قابلیت های جدید رقابت کنند. در خرید ساعت مردانه عوامل زیادی بر قیمت ساعت، تاثیر گذار هستند که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساعت مردانه، خرید جدید ترین مدل ساعت از برند های معتبر است. در واقع ساعت های جدید در مقایسه با ساعت های نسل قبل خود به دلیل قابلیت های بالاتری که دارند، دارای قیمت بالاتری هستند. از عوامل دیگری که می توان به آن اشاره کرد، جنس ساعت و کیفیت مواد بکار رفته در آن است.

هر چه از مواد با کیفیت تری در ساخت ساعت ها استفاده شود، قیمت بالاتری به آن ها تعلق می گیرد. تکنولوژی های روز، نوع موتور، خاصیت ضد آب بودن، کشور سازنده، گارانتی ساعت و کیفیت و اصل بودن محصول از دیگر عواملی هستند که بر قیمت تمام شده ساعت های مچی تاثیر می گذارند. برای مشاهده قیمت ساعت مردانه می توانید به سایت ای واچ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس