اطلاعات تماس
  • 021445*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186910622133
در دسترس نیست

در بازدید مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار عنوان شد؛

ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار در منطقه ۲۱

کد: 140110186910622133

، (اخبار رسمی): بازدید میدانی مشترک مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۱ از زمین‌های پیشنهادی جهت ساخت و توسعه میدان‌های تره‌بار جدید در ناحیه سه این منطقه انجام شد.

ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار در منطقه ۲۱
ساخت بازارهای جدید میوه و تره‌بار در منطقه ۲۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با همراهی "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از مدیران شهری این منطقه از قطعه زمین‌هایی که جهت ساخت میادین میوه و تره بار جدید درنظر گرفته شده، بازدید کرد.

محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ طی این بازدید میدانی صبحگاهی گفت: توسعه و گسترش میادین میوه و تره بار به ویژه در ناحیه سه و محله وردآورد به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهروندان ساکن در این بخش از منطقه مطرح است.

وی ادامه داد: رونق بازارهای فعلی و گسترش کمی میادین میوه و تره بار به منزله یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق شهروندی نسبت به مجموعه مدیریت شهری مطرح است، چراکه این امر مهم ارتباط مستقیم با تهیه مایحتاج روزمره زندگی دارد.

در پایان این بازدید میدانی صبحگاهی، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز بر پیگیری جدی تا حصول نتیجه موارد مطروحه در این بازدید تاکید کرد و این سازمان را به عنوان حامی و متولی اصلی گسترش میادین با هدف دسترسی آسان و ارزان شهروندان به مایحتاج روزانه دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021445*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان