اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186912022118
در دسترس نیست

عطر و ادکلن آنجل و انواع آن و تاریخچه

کد: 140110186912022118

، (اخبار رسمی): ANGEL-ANGEL عطری است بسیار مطبوع با خاطرات دوران کودکی. به حدی که تقریباً باعث می شود احساس کنید در حال خوردن کسی هستید که دوستش دارید!

عطر و ادکلن آنجل و انواع آن و تاریخچه
عطر و ادکلن آنجل و انواع آن و تاریخچه

آنجل عطری است بسیار مطبوع با خاطرات دوران کودکی. به حدی که تقریباً باعث می شود احساس کنید در حال خوردن کسی هستید که دوستش دارید! این عطر زیبا در سال 1992 ساخته شد و طراحی آن برگرفته از نماد مورد علاقه طراح یعنی "ستاره" است. Thierry Mugler ANGEL EDP با غلظت ادو پرفیوم و توسط Olivier Cresp و Yves Chirin طراحی شده است و در سال 2007 برنده جایزه FiFi شد.

این محصول خاص زنانه را با رایحه ای گرم و شیرین از برند معروف تیری موگلر حتی برای شب های طولانی و سرد زمستانی پیشنهاد می کنیم. این عطر زیبا که از همان روزهای اول عرضه به بازار طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، انتخابی بی نظیر برای استفاده در مهمانی های رسمی است. خربزه که سبک گرم و شیرین خود را عمدتا از نعناع هندی، شکلات، کارامل و پشمک گرفته است، با نت های میوه ای مانند نارگیل، ماندارین، زردآلو و تمشک ترکیب می شود تا فضایی فوق العاده را برای شما و اطرافیانتان ایجاد کند. به گفته برند معروف تیری موگلر، خرید عطر زنانه ANGEL EDP برای شما یا شخصی که هدیه می دهید بسیار ارزشمند و ارزشمند خواهد بود.

  • مناسب برای: استفاده روزمره
  • زنانه: خنک و شیرین
  • رایحه اولیه: یاس، ماندارین، نارگیل، خربزه، ترنج، پنبه، پر هندی
  • نت میانی: هلو، گل برفی، زردآلو، پیچ امین الدوله، رز، تمشک، ارکیده، آلو
  • رایحه پایه: وانیل، نعناع هندی، مشک، کارامل، عنبر، شکلات، دانه توکا

ادکلن Thierry Mugler Starry Angel اصالت را برای خانم ها تضمین می کند

فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ از شما درخواست دارد اگر تجربه، نقد، امتیاز یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر آنجل دارید، لطفاً آن را در سایت اصلی ادکلن کامنت بنویسید و در صورت رضایت از محصول، آن را به اشتراک بگذارید. این صفحه را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. گالری فرانس پاریس با قیمت مناسب برای شما تیری موگلر ANGEL WOMEN EDP را آماده کرده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

عطر زنانه Thierry Mugler Angel در سال 1992 وارد بازار جهانی شد. Terry Mugler Angel Eau de Parfum Woman توسط عطرسازهای معروف Olivier Cresp و Yves Chirin ساخته و خلق شد.
خرید ادکلن زنانه Thierry Mugler Angel اصل میوه ها و گل های خوشمزه

عطر زنانه Thierry Mugler Angel یکی از محصولات برنده جایزه FiFi، معتبرترین جایزه عطرسازی است. ادو پرفیوم تیری موگلر بسیار خاص و عمیق طراحی شده است. این عطر بسیار خاص، گرم و شیرین برای یادآوری زندگی رویایی شما ساخته شده است. این ادو پرفیوم از برند معروف تری موگلر ماندگاری بسیار بالایی دارد و کیفیت بالایی دارد. با این عطر، یک زن قلب خود را برای رویاهای خود نگه می دارد و برای تحقق آنها تمام سختی ها را پشت سر می گذارد. این ستاره آبی راه را برای موفقیت هموار خواهد کرد. شما آماده هستید تا در اوج اعتماد به نفس و نور خود باشید!

رایحه یک ستاره آبی روشن

عطر تری موگلر آنجل وومن عطری قدرتمند و فریبنده است. این عطر رایحه ای شرقی دارد که مکانی بین زمین و بهشت ​​را تداعی می کند. این زن خالق جهان است و شهامت درخشش با این عطر را دارد، بنابراین آرزوها و رویاهای خود را محقق می کند. این عطر زنانه حاوی پنبه، نارگیل، خربزه، یاس، ترنج، بینی خود را با ماندارین، آناناس و برگ سنا قلبی خوشبو و خوش طعم در انتظار شماست. قلب فرشته زن عسل، تمشک، آلو، شاه توت، ارکیده، یاس، جوز هندی، گل رز، زنبق وحشی، زردآلو، هلو و میخک است. در نهایت کارامل، پاتچولی، وانیل، شکلات، دانه تونکا، کهربا، مشک و چوب صندل فضای اطراف شما را پر می کنند. ادو پرفیوم زنانه تیری موگلر آنجل برای فصل سرد بسیار مناسب است.

اگر از طرفداران برند تیری موگلر هستید توصیه می کنیم ادکلن زنانه تیری موگلر آنجل EDP اصل را با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی پاپریا خریداری کنید. پاپریا عطر اصلی مورد علاقه شما را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس