اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186912222143
در دسترس نیست

ماگ و فلاسک یک هدیه عالی

کد: 140110186912222143

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه مصرف قهوه و چای و به طور کلی نوشیدنی ها جهت سلامت بدن، در میان افراد بسیار زیاد افزایش یافته است که باعث شده تا تقاضا برای استفاده از اکسسوری های نوشیدنی مانند ماگ، فلاسک، تراول ماگ و به طور کلی هر آنچه استفاده از انواع نوشیدنی ها را لذت بخش تر و راحت تر نماید، افزایش یابد

ماگ و فلاسک یک هدیه عالی
فلاسک جی کا ماگستان mugestan.com

امروزه مصرف قهوه و چای و به طور کلی نوشیدنی ها جهت سلامت بدن، در میان افراد بسیار زیاد افزایش یافته است که باعث شده تا تقاضا برای استفاده از اکسسوری های نوشیدنی مانند ماگ، فلاسک، تراول ماگ و به طور کلی هر آنچه استفاده از انواع نوشیدنی ها را لذت بخش تر و راحت تر نماید، افزایش یابد.

در این میان، مجموعه ماگستان از سال 1394 با توجه به این علاقه و تقاضای رو به افزایش در میان جوانان ایرانی، شروع به فعالیت کرد.

فروشگاه ماگستان در ابتدا با فروش و ارائه ماگ های سرامیکی کلاسیک و فانتزی در شهر تهران آماده ارائه خدمات شد و بعد از گذشت زمان، سعی کرد تا بصورت آنلاین به علاقمندان این محصولات را ارائه دهد و با اضافه کردن انواع دمنوش سازها، موکاپات و اسپرسوخوری، مجموعه محصولات خود را افزایش داد.

درحال حاضر ماگستان با دارا بودن هزاران مدل ماگ، فلاسک، تراول ماگ، فنجان و نعلبکی و ظروف سرو نوشیدنی یکی از اولین و بزرگ ترین مجموعه های فروشگاهی در سطح کشور می باشد که سعی میکند با تنوع بی نهایت و پوشش حداکثری سلیقه ها، بهترین و پرفروش ترین محصولات را ارائه دهد.

ماگستان با دارا بودن صفحات متعدد در شبکه های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام و تلگرام با حدود یک میلیون فالور و دنبال کننده، سعی کرده تا این نیاز را در سریع ترین و بهترین زمان ممکن رفع نماید.

مجموعه ماگستان سعی میکند تا با ارسال بسیار سریع در شهر تهران و حتی کل ایران و شهرها و حتی روستاهای کشور، محصولات خود را بصورت مستقیم به خریداران عرضه کند و با حذف واسطه ها و دلالان، بهترین و باکیفیت ترین فلاسک و تراول ماگ ها را ارائه دهد.

البته در سال های اخیر برندهای محبوبی مانند فلاسک جی کا و فلاسک استنلی و ودیواکس با نگهداری عالی دما که به عنوان فلاسک مسافرتی و کوهنوردی شناخته میشوند، باعث شده است تا هزاران ماگستانی اقدام به خرید این نوع از محصولات نمایند.

ماگستان سعی کرده است تا ماگ و فلاسک های خود را با قیمت مناسب و رقابتی ارائه کند و بازار این محصولات را برای فروش عمده در دست داشته باشد و همین موضوع باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای خرید عمده ماگ مغازه ها و فروشگاه های حضوری و آنلاین در کل ایران شده است.

از جمله محصولات و دسته بندی های محصولات ماگستان می توان به : ماگ فانتزی، ماگ شیرنوش، ماگ کریسمسی، ماگ لنزی، ماگ دوجداره، ماگ دیزنی تایلندی و غیره را نام ببریم.

از دیگر خصوصیات مهم محصولات ماگستان، ست کادویی و مناسب هدیه مانند ست فلاسک کادویی و ست ماگ و هیتر، فنجان و قوری دیو و دلبر می باشد که با بسته بندی شیک و قیمت بسیار مناسب و کاربردی بودن، باعث شده تا استقبال بسیار عالی از این مدل محصولات داشته باشیم.

در نهایت با علاقه ای که خریداران از محصولات به عنوان هدیه به دیگران از خود نشان دادند ماگستان تصمیم گرفت تا با درخواست مشتری و با ثبت سفارشات در سایت ماگستان، محصولات را بصورت رایگان کادو کرده و با نوشته ای مناسب به انتخاب مشتری بر روی کادو، در سریع ترین حالت و بصورت ارسال فوری برای مشتری ها ارسال نماید.

سایت ماگستان در چندسالی که از فعالیت آن میگذرد در سریع ترین روش، هزاران محصول را بصورت دسته بندی شده به مشتری ها نشان میدهد که امکان انتخاب انواع ماگ، فلاسک و تراول ماگ با سایزبندی و رنگ بندی بسیار زیبا، در اختیار خریداران قرار داده است که میتوانید ثبت سفارشات و پرداخت را کاملا بصورت آنلاین انجام دهید و حتی پیگیری ارسال ها از لحظه ثبت سفارش تا رسیدن محصول به دست مشتری با ارسال پیامک به ماگستانی ها، آسایش و راحتی بسیاری را نشان میدهد تا با خیال راحت و آسوده هدایا و خریدهای خود را انجام دهید.

در پایان با توجه به نیاز جامعه ایرانی و علاقه زیادی که در میان جامعه ما برای خرید هدیه در مناسبت هایی مانند هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه روز مادر، هدیه روز پدر و هدیه روزدختر و عیدی نوروز و مناسبت های مختلف وجود دارد ماگستان سعی میکند تا این علاقه و نیاز را برای خرید یک هدیه مناسب به بهترین صورت ممکن و با تجربه زیادی که در زمینه محصولات کاربردی دارد، رفع نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماگستان

مجموعه ماگستان از سال 1394 با توجه به این علاقه و تقاضای رو به افزایش در میان جوانان ایرانی، شروع به فعالیت کرد. فروشگاه ماگستان در ابتدا با فروش و ارائه ماگ های سرامیکی کلاسیک و فانتزی در شهر تهران آماده ارائه خدمات شد و بعد از گذشت زمان، سعی کرد تا بصورت آنلاین به علاقمندان این محصولات را ارائه دهد و با اضافه کردن انواع دمنوش سازها، موکاپات و اسپرسوخوری، مجموعه محصولات خود را افزایش داد. درحال حاضر ماگستان با دارا بودن هزاران مدل ماگ، فلاسک، تراول ماگ، فنجان و نعلبکی و ظروف سرو نوشیدنی یکی از اولین و بزرگ ترین مجموعه های فروشگاهی در سطح کشور می باشد که سعی میکند با تنوع بی نهایت و پوشش حداکثری سلیقه ها، بهترین و پرفروش ترین محصولات را ارائه دهد. مجموعه ماگستان سعی میکند تا با ارسال بسیار سریع در شهر تهران و حتی کل ایران و شهرها و حتی روستاهای کشور، محصولات خود را بصورت مستقیم به خریداران عرضه کند و با حذف واسطه ها و دلالان، بهترین و باکیفیت ترین فلاسک و تراول ماگ ها را ارائه دهد. ماگستان سعی کرده است تا ماگ و فلاسک های خود را با قیمت مناسب و رقابتی ارائه کند و بازار این محصولات را برای فروش عمده در دست داشته باشد. از جمله محصولات و دسته بندی های محصولات ماگستان می توان به : ماگ فانتزی، ماگ کریسمسی، ماگ شیرنوش، ماگ دوجداره، تراول ماگ و غیره را نام ببریم. از دیگر خصوصیات مهم محصولات ماگستان، ست های کادویی و مناسب هدیه مانند ست فلاسک کادویی و ست ماگ و هیتر، فنجان و قوری دیو و دلبر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل