اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110196914210341
در دسترس نیست

در ساختمان ها نرده پله را باید جدی گرفت. ارتفاع و طول پله اهمیت بسیاری دارد

انتخاب نرده راه پله مناسب جدا از شکل ظاهری در امنیت افراد تاثیر بسزایی دارد

کد: 140110196914210341

، تهران , (اخبار رسمی): در طراحی و ساخت نرده پله میبایست علاوه بر امنیت، زیبایی ساختمان نیز لحاظ شود. انواع مختلفی از نرده راه پله وجود دارند که در سبک های مختلف تولید میشوند. نرده پله پروفیلی و استیل را میتوان در سبک مدرن استفاده کرد. ساختمان های اداری و تجاری بزرگترین اماکنی هستند که از این نوع نرده پله استفاده میکنند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از نرده پله را میتوان طراحی و تولید کرد. نرده پله فرفورژه با توجه به نقش گل و گیاه برای ساختمان ها ویلایی و نرده پله لیزری هم برای برج ها مناسب هستند.

راه پله بخشی ازساختمان است که طبقات مختلف را به یکدیگر متصل میکند. انواع مختلفی از نرده برای راه پله وجود دارد که با توجه به نما و سلیقه افراد نصب میشود. نرده پله را میتوان با استفاده از متریال مختلف تولید کرد. پروفیل، لوله استیل، قطعات تراشیده شده چوب و فرفورژه عمده مواد اولیه ای هستند  که در ساخت نرده راه پله از آنها استفاده میشود. بیشتر نرده های قدیمی با استفاده از پروفیل ساخته میشدند. یک کلاف ساده به همراه تیرک های افقی ساده کل شکل و طرح نرده پله های قدیمی بود. مقاومت بالا و قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های این نوع از نرده پله است که سبب شده حتی امروزه از این نوع نرده استفاده شود. 

نرده پله مدرن

نرده های ساده اولین طرح از حفاظ پله است که در ذهن افراد وجود دارد. تیرک های افقی که به صورت ردیف در ارتفاع 75 و 90 سانتی در داخل یک کادر جوش شده اند را میتوان اصلی ترین طرح نرده مدرن دانست. جدا از این طرح میتوان از اشکال هندسی مانند دایره، مربع و لوزی در داخل کادر نرده پله استفاده کرد. پیشرفت در زمینه طراحی سبب شده است تا بتوان طرح و آرم شکرت های را هم با استفاده از همین نوع نرده پله طراحی و تولید کرد. 

نرده پله فرفورژه

بدون شک ایران را میتوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرفورژه دانست. استفاده از قطعات فرفورژه عمری طولانی در صنعت ساختمان به خصوص درب و نرده دارد. قطعات فرفورژه بیشتر با الهام گرفتن از طبیعت به خصوص گل و گیاه ساخته میشوند، که این امر سبب شده تا نرده پله فرفورژه بسیار زیبا و جذاب باشند. تنوع بالا، امکان رنگ پذیری بسیار زیبا از ویژگی های این محصولات است. پیچیدگی در ساخت، وزن زیاد و قیمت بالای این محصولات هم سبب شده تا دامنه خریداران این محصولات کمتر از سایر محصولات باشد. 

نرده لیزری 

نرده پله های فرفورژه با تمام جذابیت های که داشت به دلیل محدودیت در طراحی و قیمت بالا سبب شد تا سازندگان با استفاده از دستگاه سی ان سی طیف گسترده ای از طرح ها را تولید و اجرا کنند. تقریبا هیچ طرح و مدلی وجود ندارد که با استفاده از لیزر و یا cnc تولید نکرد، از همین رو است که با توجه به قیمت مناسب  نرده ها بسیاری از تولید کنندگان این نوع از نرده را انتخاب میکنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان