اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047134019385
در دسترس نیست

نحوه افزایش ایمنی کابین آسانسور

کد: 140111047134019385

، (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین قسمت های آسانسور کابین آن است. طراحی کابین آسانسور به گونه ای انجام شده است تا ایمنی کامل برای حفظ و نگهداری جان افراد حفظ شود.

نحوه افزایش ایمنی کابین آسانسور
قیمت انواع کابین آسانسور

شاید تا بحال این سوال برایتان پیش آمده باشد که کابین ایمنی و استاندارد آسانسور می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یکی از مهم ترین ویژگی های یک کابین استاندارد، ضخامت دیواره های آن است. دیواره های کابین آسانسور، می بایست بین 5 تا 5.5 میلی متر و ضخامت کف کابین می بایست حداقل 2 میلی متر باشد.

علاوه بر آن، می بایست چراغ داخل کابین حتی در حالت استراحت همیشه روشن باشد. علاوه بر آن، پنل کلید کابین، می بایست در فاصله ای قرار گیرد تا همه افراد بتوانند از آن استفاده نمایند. یکی از مهم ترین نکاتی که سبب ایمنی زیاد کابین آسانسور می شود، این است که وزن کابین به همراه افراد داخل آن، متناسب با قدرت موتور باشند.

همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین قسمت های آسانسور کابین آن است. طراحی کابین آسانسور به گونه ای انجام شده است تا ایمنی کامل برای حفظ و نگهداری جان افراد حفظ شود. متریال به کار رفته در کابین آسانسور، سبب شده است تا در هنگام آتش سوزی و دیگر حوادث مشکلی برای افراد پیش نیاید و آن ها با سلامت کامل از آسانسور بیرون آیند.

علاوه بر آن، سقف کابین دارای منافذ هوایی و دریچه ایی است که سبب می شود اگر مدت زمان طولانی در آسانسور گیر کردید دچار تنگی نفس نشوید و با خیالی آسوده منتظر امداد و کمک باشید. علاوه بر آن، این دریچه ها می تواند در هنگام حوادث سخت به افراد داخل آسانسور کمک کند تا آن ها بتوانند به راحتی از سقف خارج شوند.

علت لرزش کابین آسانسور چیست؟
دربسیاری از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که آسانسور در حین بالا یا پایین رفتن دچار لرزش می شود. لرزش کابین دارای دلایل مختلفی است که یکی از شایع ترین آن ها، وجود افراد و بار بیش از حد مجاز داخل کابین است. زمانی که کابین بیش از حد مجاز سنگین شود، سبب می شود تا موتور و گیربکس های بالابر دچار فشار شوند و در نتیجه لرزه تولید کنند. یکی دیگر از دلایل لرزش آسانسور ها نیز، فرسایش برخی از قطعات از جمله کابل ها و قرقره های بالا بر و کفشک های آسانسور  می باشند که می بایست در اسرع وقت برای تعویض آن ها اقدام شود. 

برای دریافت مشاوره رایگان به سایت شرکت آسانسور فعال مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان