اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111097140722132
در دسترس نیست

خرید تراول ماگ تراول ماگ یا لیوان مسافرتی

کد: 140111097140722132

، (اخبار رسمی): تراول ماگ یا لیوان مسافرتی نوعی لیوان است که با بدنه عایق شد‌ه از تغییر دمای نوشیدنی جلوگیری می کند. بدنه تراول ماگ از فولاد ۳۰۴ دو جداره ساخته شد‌ه و بین این جدار‌ه خلاء وجود دارد که امکان انتقال حرارت را از بین می برد و دما را حفظ می کند.

خرید تراول ماگ
خرید ترول ماگ

خرید تراول ماگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این لیوان ها هم برای نوشیدنی های سرد و هم برای نوشیدنی های گرم قابل استفاده هستند و هم در منزل و هم در محل کار و هم در مسافرت کاربرد فراوانی دارند. در ادامه به بررسی انواع تراول ماگ و قیمت آن ها خواهیم پرداخت.

تراول ماگ

ماگ معمولاً برای خوردن نوشیدنی گرم مانند قهو‌‌ه، شکلات داغ یا چای استفاد‌‌ه می شود. این وسیله معمولا ظرفیت بیشتری نسبت به انواع دیگر لیوان ها دارند. این ویژگی تراول ماگ می تواند دمای مایعات را برای مدت طولانی ثابت نگه دارد به دلیل نوع مواد به کار رفته در ساخت این لیوان های منحصر به فرد است.

ماگ چیست؟

بسیاری از افراد در طول روز و در حین کار نوشیدنی های مختلفی مصرف می کنند. نوشیدنی هایی مانند قهوه، چای، شکلات داغ به عنوان میان وعده یا در محل کار و مسافرت مصرف می شود. اینجاست که خرید ماگ پیشنهاد می شود. داشتن یک تراول ماگ خوب برای خوردن نوشیدنی ضروری است. این ماگ ظرفیت و حجم زیادی دارد و نوشیدنی هایی مانند قهوه، چای، هات چاکلت و ... را بدون تغییر دما نگهداری می کند. ماگ ها باید درب مناسب و ضد نشتی داشته باشد تا مایع داخل آن خارج نشود.

خرید تراول ماگ

انواع لیوان های مسافرتی  وجود دارند که کاربردهای زیادی دارند. افراد می توانند در شرایط و مکان های مختلف از آن ها استفاده کنند. فرد می تواند هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان از آن برای حمل آب خنک یا نوشیدنی های گرم استفاده کند. یکی از این مدل ماگ ها، تراول ماگ استارباکس است. وقتی زمان کافی برای تهیه چای، قهوه و سایر نوشیدنی ها در سفر ندارید، می توانید از تراول ماگ استارباکس استفاده کنید. در محل کار و در روزهای پرمشغله ای که مشغول کار هستیم و یا زمانی که مشغول مطالعه و انجام تحقیقات و کارهای روزانه هستیم، می توانیم با نوشیدن یک فنجان چای یا شکلات داغ و قهوه خستگی را از بین ببریم.

انواع تراول ماگ از نظر جنس

ماگ ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت به آنها اشاره می شود:

ماگ چوبی

این ماگ ها در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند. این ماگ ها در کشورهایی که درختانی با گونه های مرغوب وجود دارد تولید و مورد استفاده قرار می گیرند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی شد‌ه اند. اما اکنون گزینه مناسبی برای مصرف انواع دمنوش های گیاهی نیز می باشد.

سفالی

ماگ های سفالی در گذشته با دست ساخته می شدند، اما امروزه با پیشرفت صنعت، با چرخ سفال ساخته می شوند. آنها از خاک رس ساخته شد‌ه اند و در رنگ های مختلف موجود هستند.

سرامیکی

ماگ های سرامیکی نیز نوع جدیدی از ماگ ها هستند که امروزه در طرح ها و نقش های مختلف تولید می شوند به طوری که توانسته اند ذائقه و نظر اکثر افراد را به خود جلب کنند.خرید تراول ماگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

تراول ماگ فلزی

اولین و مبرم ترین نیاز انسان خوردن و آشامیدن است و هر جا که می رفت سعی می کرد وسایلی برای رفع این نیاز بسازد. قبل از انقلاب صنعتی، ماگ فلزی ساخته می شد، اما ساخت آنها بسیار دشوار بود، اما پس از انقلاب صنعتی، تغییری در ساخت اجسام فلزی ایجاد شد. ماگ های قدیمی سنگین بودند ام اتراول ماگ های جدید کاملا سبک و شیک هستند.

قیمت تراول ماگ ها بسته به جنس و ویژگی های آن ها متفاوت است. تراول ماگ های سرامیکی به دلیل زیبایی و کیفیت بالاتر نسبت به بقیه ماگ ها نسبتا قیمت بالاتری دارند.

نحوه استفاده از Travel Mag

وقتی نوشیدنی داغ را داخل ماگ خود می ریزیم، بدنه ماگ به دلیل عایق بودن این لیوان از تبادل حرارت بین نوشیدنی ما و هوای بیرون لیوان جلوگیری می کند. علاوه بر این در لیوان های مسافرتی، جای نوشیدنی در خلاء قرار می گیرد و به همین دلیل امکان انتقال گرما وجود نخواهد داشت. بنابراین وقتی مولکول‌ های نوشیدنی گرم با هوای سرد برخورد می‌کنند، سرعت آن‌ها کاهش می‌یابد و در نتیجه دمای آن کمتر می‌شود و اگر در مجاورت هوای سرد بماند، این روند تا رسیدن نوشیدنی به دمای محیط ادامه می‌یابد. برای لذت بردن از یک نوشیدنی گرم یا سرد خرید تراول ماگ ر ا به شما توصیه می کنیم.

نکات مهم در انتخاب تراول ماگ

قابل شستشو بودن ماگ بسیار مهم است، لیوان های مسافرتی به دلیل استفاده مکرر باید به راحتی قابل شستشو باشند. به این ترتیب در صورت نیاز آن را با دست بشویید. و می توانید تمام قطعات آن را بشویید. توجه به سایز و جنس لیوان مسافرتی از دیگر نکاتی است که در تهیه و خرید باید به آن توجه کرد. تراول ماگ باید دارای درپوش مناسب و ضد نشتی باشد. درب لیوان مسافرتی باید دارای قفل محکمی باشد تا هنگام قرار دادن آن در کیف یا کنار وسایل دیگر نشتی نداشته باشد. بنابراین اگر می خواهید لیوان مسافرتی شما بیشتر از یک لیوان ساده باشد،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]