اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127145321832
در دسترس نیست

تفاوت کارواش های دینامی و ذغالی

تفاوت کارواش خانگی و صنعتی

کد: 140111127145321832

، (اخبار رسمی): کارواش‌های صنعتی بیشتر برای کارگاه‌ها و کارخانجات، گلخانه‌ها و همین‌طور کارواش‌های موجود در سطح شهر و برای مصارف بالا و طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارواش صنعتی از نظر ساختار دارای مقدار سیم پیچ مس بیشتری است و موتور قویتری نیز دارد. 

کارواش صنعتی

کارواش‌های صنعتی بیشتر برای کارگاه‌ها و کارخانجات، گلخانه‌ها و همین‌طور کارواش‌های موجود در سطح شهر و برای مصارف بالا و طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارواش صنعتی از نظر ساختار دارای مقدار سیم پیچ مس بیشتری است و موتور قویتری نیز دارد. 

علاوه بر آن، این مدل ها بدنه فشرده تر و مستحکم‌تری دارند تا در برابر فشار و ضربه آسیب کمتری به آن ها وارد شود. در مدل‌های صنعتی موتورهای ذغالی، دینامی و یونیورسال وجود دارد که در این بین، مدل‌های دینامی از همه بهتر هستند و برای مدت طولانی تری عمر میکند. در واقع موتور یونیورسال و ذغالی مشابه یکدیگر هستند و تنها از نظر ساختار باهم تفاوت دارند.

کارواش خانگی

کارواش‌های خانگی معمولا برای موارد کم مصرف و کوتاه مدت مناسب هستند. به عنوان مثال برای شست و شوی خودروی شخصی، نظافت حیاط کوچک یک خانه و… استفاده می شود. کارواش های خانگی تعداد سیم پیچ کمتری دارند و از نظر ظاهری کوچکتر هستن و وزن سبک تری هم دارند. 

علاوه بر آن به صورت دستی هستند و به راحتی می توان در دست گرفت و با خود حمل کرد. البته باید در نظر داشت مدل‌های خانگی قدرت و توان کمتری دارند و قابلیت تحمل فشار و ظرفیت های بالا را ندارند. بنابراین باید قبل از خرید، میزان استفاده و کارایی مورد نظر را در نظر داشته باشید.

تفاوت کارواش دینامی و ذغالی

کارواشها از نظر نوع عملکرد به دو دسته اصلی دینامی و ذغالی که ممکن است برای خیلی ها این سوال وجود داشته باشد که کارواش ذغال بهتر است یا دینامی؟

کارواش دینامی

کارواش‌های دینامی دارای یک آهنربا هستند که هنگام روشن شدن آن، یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود و موتور فعال می‌شود. موتور با این عملکرد زمان طولانی تری را می تواند روشن بماند توان بالاتری دارد. 

علاوه بر آن کارواش دینامی نسبت به کارواش ذغالی ماندگاری بالاتری دارد و مدت زمان طولانی تری نیز می تواند روشن بماند. اما به همین دلیل قیمت بالاتری را دارا هستند.

کارواش ذغالی

کارواش‌های ذغالی دارای دو قطعه ذغال هستند که با روشن شدن موتور تنها در همان دو نقطه اصطکاک ایجاد می‌شود. به همین دلیل موتور خیلی سریع داغ می کند و نمی تواند مدت زمان زیادی را روشن بماند. همچنین به خاطر اصطکاکی روی ذغال‌ها ایجاد می‌شود، پس از مدتی ذغال ها از بین می رود و به همین جهت مدت زمان ماندگاری این مدل کارواش ها خیلی کمتر است. 

اما در صورتی که برای مصرف خانگی نیاز دارید و صرفا برای شست و شوی خودرو، حیاط خانه خود و مواردی که حداکثر یک ساعت زمان می برند، به آن احتیاج دارید کارواش ذغالی گزینه مناسبی است، زیرا می توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید.

لینک متن کامل مقاله: https://olamaee.com/the-most-important-guides-to-buy-carwash

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید