اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127147022243
در دسترس نیست

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل چگونه است؟

کد: 140111127147022243

، (اخبار رسمی): کشور اسپانیا یک کشور اروپایی است که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد. همچنین مردمان خونگرم این کشور و فرهنگ خوبی که دارند باعث شده که این کشور مورد مقصد مهاجرت بسیاری از افراد باشد.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل چگونه است؟
اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل چگونه است؟

برای مهاجرت به این کشور راه‌های زیاد و مختلفی وجود دارد که ما قصد داریم در ادامه مقاله از سایت وکیل اسپانیا، روش مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل را برای شما شرح دهیم.

اگر شما هم از علاقه مندان مهاجرت به این کشور هستید و یا قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارید می‌توانید ما را در ادامه مقاله همراهی کنید. همچنین اگر شما هم در خصوص مهاجرت به اسپانیا سوالی دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت وکیل اسپانیا از مشاوره آنلاین آن‌ها استفاده کنید و سوالات خود را در این باره از آن‌ها بپرسید. علاوه بر این اگر قصد دارید از جزئیات و روند کلی مهاجرت به این کشور آگاهی یابید می‌توانید به وکلای باتجربه این مجموعه اعتماد کنید.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

همانطور که بیان کردیم یکی از راه‌های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل است که این امکان وجود دارد برای تحصیل در مقاطع مختلفی مانند تحصیل در مقاطع مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری تقاضا دهید.

اگر شما هم علاقه‌مند به مهاجرت تحصیلی و یا به طور کلی مهاجرت به اسپانیا هستید و دوست دارید درباره روند کلی کار مهاجرت خود اطلاعاتی کسب کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از وکلای باتجربه سایت وکیل اسپانیا بهره گیرید. در ادامه به بیان اخذ اقامت در مقاطع مختلف تحصیلی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در مدارس

امکان تحصیل در مدارس اسپانیا برای دانش آموزان و افراد زیر 18 سال وجود دارد. جالب است بدانید عموما افراد برای ورود به باشگاه‌های فوتبال و دیگر ورزش‌های سطح اول اسپانیا، فرزندان خود را به این کشور اعزام می‌کنند.

بهتر است بدانید برای تحصیل در مدارس باید دانش آموزان یک قیم داشته باشند و این موضوع توسط مدارس شبانه روزی پوشش داده می‌شود. پس اگر شما به عنوان والد قصد دارید فرزند خود را برای ادامه تحصیل به کشور اسپانیا بفرستید، با ثبت نام در مدارس شبانه روزی و با استفاده از قیمومیت قانونی این نهادهای آموزشی، می‌توانید تحصیل فرزندان خود را در این مقطع آموزشی رقم بزنید. همچنین والدین می‌توانند از طریق دعوت نامه‌های توریستی که از طریق همین مدارس برایشان ارسال می‌شود فرزندان خود را ملاقات کنند.

هزینه اینگونه مدارس عموما از 15 هزار یورو شروع می‌شود. در اینگونه مدارس اردوهای مختلف ورزشی، آموزشی و غیره برگزار می‌شود و با این کار فضای آموزشی سالمی برای آن‌ها ایجاد شده که همین تاثیر بسزایی در یادگیری و تحصیل آن‌ها خواهد داشت. به همین دلیل می‌توان بیان کرد اینگونه مدارس گزینه‌ای مناسب برای تحصیل دانش آموزان بین المللی است. اقامت صادر شده برای دانش آموزان عموما مطابق با سال تحصیلی آنهاست.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در لیسانس 

امکان تحصیل در اسپانیا در مقطع لیسانس مهیا است و مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس همانند سایر کشورها 4 ساله است. در ارتباط با هزینه تحصیل در این مقطع باید بیان کنیم که بسته به نوع دانشگاه‌هایی که در آن پذیرش می‌شوید متغیر خواهد بود.

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی عموما حدود 500 یورو الی 1500 یورو متغیر است. برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این کشور باید سطح پیشرفته‌ای از زبان این کشور را فرا گرفته باشید.

دانشگاه‌های خصوصی شرایط مناسب‌تری را برای دانشجویان فراهم کرده است، زیرا در این نوع از دانشگاه‎‌ها یادگیری زبان رسمی آن‌ها در سطح پیشرفته لزومی ندارد و فقط باید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

همچنین هزینه‌ی تحصیل در این مقطع در دانشگاه‌های خصوصی حدود 5 هزار یورو الی 20 هزار یورو خواهد بود. امکان تحصیل در رشته‌هایی مانند مهندسی‌ها، مدیریت‌ها، کسب و کارها و علوم فناوری و اطلاعات و ارتباطات برای دانشجویان بین المللی وجود دارد و از بهترین رشته‌های موجود در کشور اسپانیا برای تحصیل در مقطع لیسانس هستند. اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در مقطع فوق لیسانس شما هم اگر از علاقه‌مندان مهاجرت به اسپانیا هستید و دوره آموزشی شما در مقطع لیسانس در کشور خودتان تمام شده است، می‌توانید برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور اسپانیا اقدام کنید.

این مقطع مانند استاندارد جهانی دوساله است و رشته‌هایی مانند مدیریت کسب و کار، رشته‌های مهندسی و علوم اجتماعی و تکنولوژی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. هزینه تحصیل در این مقطع در دانشگاه‌های خصوصی این کشور از سالی 6000 یورو شورع می‌شود.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در مقطع دکتری

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در مقطع دکتری برای افراد وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به دوره‌ی تحصیل خود از اقامت تحصیلی در کشور اسپانیا استفاده کنید. دکتری در هر کشور نیازمند به داشتن سطح علمی مناسب و داشتن مقالات بین المللی منتشر شده  و یافتن استاد راهنما است. تحصیل در مقطع دکتری در این کشور اروپایی از 3 تا 5 سال است و هزینه‌های تحصیل در این مقطع، عموما رایگان بوده و یا هزینه‌های سالانه جزئی حدود 1000 تا 3000 یورو خواهد داشت.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق اخذ بورسیه تحصیلی

برای اینکه بتوانید بورسیه تحصیلی این کشور را از آن خود کنید باید سطح علمی بالایی داشته باشید. مدارک تحصیلی مناسب، سطح بالای زبان، مقالات بین المللی منتشر شده و غیره از شرایط بورسیه تحصیلی در کشور اسپانیا است.

همچنین دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری در این کشور امکان پذیر است. اخذ اقامت اسپانیا از طریق بورسیه تحصیلی به افراد این امکان را می‌دهد که به صورت نیمه وقت و غیرتخصصی مشغول به کار شوند.

عموما از 10 ساعت الی 30 ساعت در هفته افراد می‌توانند فعالیت کاری داشته باشند. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که بعد از اتمام مقطع تحصیلی افراد باید شغلی برای خود پیدا کنند تا بتوانند اقامت خود را به نوع کاری تبدیل کنند و از این جهت امکان ماندن و زندگی در اسپانیا برای آنها فراهم می‌شود.

جمع بندی در این مقاله از سایت وکیل اسپانیا تلاش کردیم برای شما دوستان اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل را شرح دهیم و امیدواریم آنچه بیان کردیم برای شما دوستان مفید واقع شده باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]