اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167149019385
در دسترس نیست

قیمت آسانسور شیشه ای

کد: 140111167149019385

، (اخبار رسمی): یکی از مسائل مهمی که برای خریداران آسانسور به منظور استفاده از آن در مکان های تجاری مطرح است، قیمت آسانسور شیشه ای می باشد.

قیمت آسانسور شیشه ای
قیمت انواع آسانسور در اصفهان

آسانسور های شیشه ای، در اماکن تجاری دارای کاربرد های فراوانی می باشند و نسبت به انواع آسانسور های دیگر بسیار زیبا تر و راحت تر هستند. علاوه بر آن، آسانسور های شیشه ای دارای مزایای بسیار زیادی هستند که این امر موجب شده تا بسیاری از افراد از آن ها در اماکن تجاری و حتی مسکونی استفاده نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور های شیشه ای بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت آسانسور شیشه ای چیست؟
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، برخی از عوامل وجود دارند که می توانند قیمت آسانسور های شیشه را کاهش یا افزایش دهند. یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت آسانسور های شیشه ای بسیار تاثیر دارد، نوع سیستم بالا بری می باشد. به طور کلی، تمامی آسانسور ها برای بالا و پایین رفتن، از دو نوع سیستم بالابری هیدرولیکی و کششی استفاده می نمایند. اگر آسانسور شیشه ای، از نوع هیدرولیکی باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع کششی است.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای، نوع کابین می باشد. کابین آسانسور های شیشه ای، به دو دسته استوانه ای و مکعبی تقسیم می شوند. آسانسور های شیشه ای استوانه ای، به دلیل منحنی بودن شیشه  آن  دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های شیشه ای مکعبی هستند. در عوض آسانسور های شیشه ای مکعبی، دارای شیشه های تخت هستند و فضای بیشتری برای کاربران ایجاد می کنند.

ابعاد دیواره های شیشه ای، یکی دیگر از عامل های بسیار مهم تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای می باشد. معمولا، برای دیواره های آسانسور شیشه ای، از شیشه های سکوریت با ضخامت زیاد و عایق و مقاوم در برابر شکستگی، استفاده می نمایند. جالب است بدانید شیشه های به کار رفته در دیواره های آسانسور شیشه ای بسیار گران قیمت هستند؛ به همین دلیل، هر چه ابعاد کابین آسانسور شیشه ای بزرگتر باشد، سبب افزایش قیمت آسانسور های شیشه ای می گردد. اما در نظر داشته باشید که برای کاهش قیمت، می توان از دیواره های تلقی ضخیم نیز استفاده نمود.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت آسانسور شیشه ای تاثیر گذار هستند. برای آن که بتوانید از قیمت آسانسور های شیشه ای مطلع شوید، می بایست به سایت های اینترنتی نا معتبر اعتماد نکنید و به صورت حضوری از شرکت های تولید و ساخت آسانسور بازدید نمایید و از مشاوران آن ها قیمت دقیق آسانسور های شیشه ای را بپرسید. مشاوران شرکت های آسانسوری، از تمامی قیمت اجزای آسانسور شیشه ای مطلع هستند و می توانند قیمت دقیق ساخت آن را برای شما محاسبه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان