اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167149617387
در دسترس نیست

اره موتوری ویکتور 6020

کد: 140111167149617387

، (اخبار رسمی): برای استفاده از اره موتوری ویکتور 6020 ابتدا کاور بغل دستگاه را باز کرده و تیغه و زنجیر را به دستگاه متصل می کنیم.

 اره موتوری ویکتور 6020
خرید اره موتوری

اره ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود که بطور کلی عبارتند از:

اره دستی: بدون موتور می باشد و برای کارهای در حجم کم کاربرد دارد.

اره برقی: با موتور الکتریکی کار می کند و همیشه نیاز به اتصال به برق را دارد و به دلیل صدای کم و نداشتن آلودگی محیطی، بیشتر در محیط های دربسته و کارگاه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اره شارژی: با نیروی الکتریکی شارژ می شود و دارای باطری می باشد. بیشتر با توان متوسط به پایین وبرای هرس سرشاخه های درختان مورد استفاده قرار می گیرد.

اره موتوری: اره موتوری که با نام اره بنزینی یا اره زنجیری نیز شناخته می شود پرکاربردترین نوع در بین اره ها می باشد که دارای موتور بنزینی می باشد و برای برش تنه درختان، هرس شاخه ها، برش چوب در کارگاههای نجاری و کاهایهنری با چوب مورد استفاده قرار می گیرد. عدم نیاز به برق باعث می شود که اره موتوری قابلیت استفاده در حیطه گسترده ای را داشته باشد اما به دلیل ایجاد آلودگی ناشی از سوزاندن سوخت معمولاً در محیط های بسته مورد استفاده قرار نمی گیرد. به طور کلی موتور اره ها از نوع بنزینی می باشد و موتور دیزلی کاربرد چندانی در تولید اره های موتوری ندارد.

از بین موتور های بنزینی دوزمانه و چهار زمانه اره های موتوری بیشتر با موتور دوزمانه تولید می شوند. موتورهای چهار زمانه برای کار کردن نیاز دارد که موتور تا حد ممکن در حالت افقی باشد تا روغن از کارتل به داخل سیلندر کشیده شود ولی از آنجا که اره موتوری در حالت های مخلتف مورد استفاده قرار می گیرد موتور دوزمانه به دلیل مخلوط بودن روغن با بنزین بهتر از موتور چهارزمانه در این شرایط کار می کند.از طرف دیگر یکی از ویژگی های یک اره ایده آل داشتن وزن کم می باشد و موتور های دوزمانه نسبت به موتور های چهار زمانه وزن کمتری دارد.

پارامترهای اصلی در انتخاب اره عبارتند از:

نوع موتور: بنزینی یا الکتریکی بودن

توان دستگاه: میزان وات خروجی در موتورهای الکتریکی و حجم موتور در موتورهای بنزینی (هر چه حجم موتور بالاتر باشد قدرت موتور نیز بالاتر می باشد)

طول تیغه: بر اساس قطر شاخه ها و تنه های درختان، اره ها نیز از 10 سانت تا حدود 100 سانت وجود دارد.

وزن دستگاه: هر چه وزن دستگاه کمتر باشد کار کردن با آن راحتتر می باشد.

ایمنی دستگاه: داشتن قابلیت ترمز و کاور زنجیر باعث بالاتر رفتن ایمنی اپراتور و دستگاه می شود.

اره موتوری ویکتور 6020 دارای تیغه و زنجیر اورگان کانادا می باشد و برای کارهای باغبانی و چوب بری مثل هرس شاخه ها و برش تنه ها تا قطر 50 سانت بسیار کاربردی می باشد. اره زنجیری ویکتور 6020 دارای مخزن روغن برای روغن کاری اتوماتیک زنجیر می باشد که با روغن کاری دائمی زنجیر از گیر کردن زنجیر در تنه درختان،داغ شدن زنجیر و استهلاک زودهنگام زنجیر جلوگیری می کند.

اره بنزینی ویکتور 6020 به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و داشتن کاربراتور والبروی ژاپنی و زنجیر اورگان کانادایی از لحاظ کیفیت در حد اره بنزینی اشتیل آلمان و اره بنزینی دلمار آلمان می باشد.

از طرف دیگر به دلیل اینکه محصولات برند ویکتور زیرمجموعه برند SKN می باشد و بخاطر خدمات پس از فروش گسترده محصولات SKN ، باعث شده است اره موتوری ویکتور 6020 از جمله بهترین گزینه در بین اره های موتوری موجود در بازار برای خرید می باشد.

ازلحاظ قیمتی اره موتوری ویکتور 6020  جزو اره های در رده قیمتی متوسط می باشد ولی از لحاظ کیفیت در رده بهترین اره های موجود مثل اره های موتوری اشتیل و دلمار آلمان می باشد.

از ویژگی های مهم امنیتی اره زنجیری ویکتور 6020 داشتن ترمز زنجیر می باشد.این ویژگی باعث می شود چنانچه حین کار با اره داخل چوب گیر کرد حرکت زنجیر متوقف شود و از آسیب دیدن زنجیر جلوگیری شود. از دیگر ویژگی های امنیتی اره موتوری ویکتور 6020 داشتن دسته ضامن دار می باشد که فقط با نگه داشتن آن می توان با اره کار کرد.

نحوه استفاده

برای استفاده از اره موتوری  ویکتور 6020 ابتدا کاور بغل دستگاه را باز کرده و تیغه و زنجیر را به دستگاه متصل می کنیم.مخزن سوخت را با ترکیب بنزین و روغن دوزمانه اصلی یا روغن 10W-40 به نسبت 25 به 1 پر می کنیم.مخزن روغن زنجیر را با روغن با درجه گرانروی 30 پر میکنیم.حال ساسات را کشیده و هندل را می کشیم و همزمان اهرم گاز را نگه می داریم، چنانچه روشن نشد سری بعد بدون کشیدن ساسات هندل را می کشیم.

پس از روشن شدن چند دقیقه گاز می دهم تا موتور گرم شود.قبل از شروع به کار کردن دقت شود که روغنکاری زنجیر به صورت اتوماتیک انجام شود.چنانچه حین کار تیغه داخل تنه گیر کرد از ادامه کار جلوگیری کرده و اره را از داخل تنه خارج کنید و از زاویه بهتری ادامه برش را انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید