اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197154616118
در دسترس نیست

آموزش سرویس داکت اسپلیت در منزل

کد: 140111197154616118

، (اخبار رسمی): سرویس داکت اسپلیت مهمترین فاکتور در نگهداری از آن است، برای سرویس داکت اسپلیت خود با ضمانت 6 ماه با شماره تماس 66593368-44284743-22669196-55795334-77241505 تماس بگیرید اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت

آموزش سرویس داکت اسپلیت در منزل
سرویس داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت مهمترین فاکتور در نگهداری از آن است، برای سرویس داکت اسپلیت خود با ضمانت 6 ماه با شماره تماس 66593368-44284743-22669196-55795334-77241505 تماس بگیرید اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت

امروزه سیستم های داکت اسپلیت در ایران به یکی از محبوب ترین و البته به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع بدل شده است و کمتر ساختمان سازی است که دیگر از سیستم های تهویه مطبوع سنتی مانند کولر آبی استفاده کند، چرا که سیستم داکت اسپلیت به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع مستقل، از تمامی جهات از سیستم های سنتی و یا حتی در بعضی موارد از دستگاهای تهویه مرکزی مانند چیلرها هم بهتر، کم هزینه تر و مقرون به صرف تر هستند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم مهم ترین و کاربردی ترین نکات سرویس و نگهداری از داکت اسپلیت را در اختیارتان بگذاریم.

https://www.tehranservic.com/duct-split/service/

داکت اسپلیت‌ها نیز مانند همه وسایل دیگر در بازه‌های زمانی مشخص نیاز به سرویس دارند. مسلما سرویس این قبیل دستگاه‌ها توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت مجرب باعث افزایش طول عمر دستگاه و بازدهی بیشتر شده و از بروز ایراد و خرابی در مدت زمان کم جلوگیری می‌کند. اگرچه با سرویس داکت اسپلیت‌ها با قطعیت نمی‌توان گفت که از بروز ایراد و خطا در دستگاه جلوگیری می‌کند، ولی از این مسئله تا حد زیادی جلوگیری کرده و امکان خرابی دستگاه را به حداقل می‌رساند.

همچنین در صورتی که داکت اسپلیت شما نیاز به تعمیر پیدا کرده باشد، مطمئنا هزینه اعزام تعمیرکار داکت اسپیلیت و تعمیر آن با توجه به انجام سرویس دوره‌ای انجام شده، کمتر خواهد بود، چون آسیب وارده به دستگاه به حداقل رسیده‌است.سرویس داکت اسپلیت معمولا با انجام بررسی و باز کردن روزنه‌های گرفته شده در کانال‌های داکت اسپلیت توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت با تجربه  آغاز شده و سپس به بررسی لوله‌های مسی مابین هواساز و کندانسور دستگاه جهت بررسی عدم وجود نشت در لوله ادامه یافته و سپس با بررسی کمپرسور و تمیز کردن آن پایان می‌یابد.

در این بررسی سرویس کار داکت اسپلیت، کمپرسور برد اصلی، فن و سایر بخش‌های مربوطه را بررسی و آزمایش می‌کند تا در صورت ایراد، عیب برطرف شده یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض گردد. پیشنهاد می‌شود که این سرویس هر 6 ماه یک بار و قبل از استفاده در فصول گرم و سرد سال انجام شود تا دستگاه بهترین کارایی خود را داشته باشد.

سرویس داکت اسپلیت در تهران سرویس آنلاین :

سرویس داکت اسپلیت خود را با خیالی راحت به گروه تهران سرویس آنلاین بسپارید ، این مجموعه با داشتن بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ی ارائه خدمات داکت اسپلیت به مشتریان عزیز با گسترش تعداد شعبات خود در سراسر تهران این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده که به صورت ۲۴ ساعته در سراسر شهر تهران از خدمات داکت اسپلیت این مجموعه استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه دارای ۶ ماه ضمانت و پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان است.
شما میتوانید برای دریافت خدمات سرویس داکت اسپلیت در تهران از طریق فرم درخواست خدمات و یا تماس با نزدیکترین شعبه به محل مورد نظر اقدام نمایید.

چرا داکت اسپلیت نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای دارد؟

این سیستم ها نیز مانند هر سیستم تهویه مطبوع دیگری برای عملکردی بهینه به سرویس و نگهداری نیاز دارند. متاسفانه بسیاری از مردم که با استفاده از بهترین داکت اسپلیت، سرمایش منزل خود را تامین می کنند به سرویس داکت اسپلیت بها نمی دهند، در حالی که توجه به نگهداری از داکت اسپلیت و انجام به موقع سرویس دوره ای این سیستم ها، علاوه بر افزایش راندمان آنها، طول عمر مفید این دستگاه ها را نیز به شدت افزایش می دهد و البته در کاهش هزینه مصرف برق شما نیز به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین زمان برای سرویس دوره ای داکت اسپلیت معمولا هر شش ماه است، متاسفانه یک فرهنگ غلط در کشور ما این است که مردم گمان می کنند سرویس داکت اسپلیت ها را فقط باید قبل از تابستان انجام دهند در صورتی که یکی از مهم ترین زمان ها برای انجام سرویس داکت اسپلیت بعد از تابستان است مخصوصا اگر از سیستم داکت اسپلیت خود علاوه بر سیستم سرمایشی به عنوان سیستم گرمایشی هم استفاده نمایید.

تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

تهران سرویس آنلاین سال هاست که در زمینه عیب یابی داکت اسپلیت و تعمیر داکت اسپلیت در سراسر کرج و تهران توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات داکت اسپلیت می پردازد. اولین علت نشتی آب داکت اسپلیت (علت آب دادن داکت اسپلیت) می‌تواند خرابی و ایراد از ورودی آب گرم داکت اسپلیت باشد که در هنگام ورود آب چکه کرده و محیط اطراف خود را خیس می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]