اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111257163522306
در دسترس نیست

روابط اجتماعی خوب با بازی فکری

کد: 140111257163522306

، (اخبار رسمی): بازی فکری بهترین وسیله برای ارتقای سطح روابط عمومی افراد هست. این بازی رومیزی را به راحتی می توان به صورت گروهی و دسته جمعی به راحتی بازی کرد.

روابط اجتماعی خوب با بازی فکری
بهبود روابط اجتماعی با بازی فکری

معرفی 7 بازی فکری برای بهبود و تقویت روابط اجتماعی شما

شما تاس می اندازید، تکه ها را یکی یکی جلو می برید. کارت ها پخش می شود. یکی از بقیه جلوتر است و رقبا فقط به عقب راندن آن فکر می کنند. هرکس چیزی می گوید و هر لحظه صدای شوخی و خنده فضا را پر می کند. واقعاً وقتی یک بازی ذهنی انجام می دهید، کنار حریفان می نشینید و چشم در چشم بازی می کنید، بهتر از این نمی شود.

در این شرایط روابط عادی باز می شود و دوستی ها قوی تر می شود. بدون شک بازی های گروهی مانند بازی های فکری بدون اینکه متوجه باشیم تاثیر مثبتی در بهبود روابط، اعتماد به نفس و عزت نفس دارد. در این مقاله در مورد بهبود روابط اجتماعی با بازی فکری توضیح می دهیم و در پایان چند بازی فکری گروهی جذاب برای بزرگسالان را به شما معرفی می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بهبود روابط اجتماعی با بازی فکری. چگونه از یک طرف به طرف دیگر ارتباط برقرار کنیم؟

برخی بیشتر اوقات در جمع ساکت هستند. البته آنها دوست ندارند همیشه سکوت کنند، اما نمی دانند چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند. یکی از بهترین راه ها برای این افراد تقویت روابط اجتماعی با بازی های فکری است.

بازی های فکری چگونه روابط اجتماعی شما را تغییر می دهند؟

  • برقراری روابط با برقراری تماس چشمی مداوم

برخی از افراد به صورت آنلاین بازی های گروهی انجام می دهند و از پشت مانیتور با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار می کنند. این نوع بازی در نوع خود سرگرم کننده است، اما یک نقص بزرگ دارد. بازیکنان همدیگر را نمی بینند و تماس چشم به چشم نزدیکی ندارند. پشت تماس چشمی ساده در گروه های کوچک، چندین نکته مهم پنهان است. وقتی در میان جمعیت تماس چشمی برقرار می کنید، از اینکه مورد توجه قرار می گیرید خوشحال می شوید.

از طرفی این توجه برای سایر اعضای گروه ارزشمند است. به این ترتیب رابطه شما عمیق و صمیمی می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید احساسات مختلف از چهره ها را بخوانید. در واقع بدون اینکه متوجه باشید با بازی ذهنی در حال تمرین و تقویت روابط اجتماعی هستید.

  • تقویت روابط اجتماعی با چند ساعت دوری از نمایشگرهای مختلف

هر روز در محل کار ساعت ها با کامپیوتر کار می کنیم، در خانه با تلفن خود بازی می کنیم و گاهی اوقات ساعت ها تلویزیون تماشا می کنیم یا بازی های ویدئویی انجام می دهیم. آیا گاهی لازم نیست از این صفحه های جادویی دور شویم و با چند کارت ساده و تاس بازی کنیم؟ با این کار روابط قوی تری خواهیم داشت و بهبود کلی روابط اجتماعی با بازی فکری امکان پذیر می شود.

  • تقویت دایره ها و ایجاد هیجان با انجام بازی های فکری

برخی افراد در اوقات فراغت کاری جز دراز کشیدن و خیره شدن به سقف ندارند. گاهی اوقات این عدم برنامه ریزی مشکلی ندارد. اما به مرور زمان از هر نظر مضر خواهد بود. انجام بازی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اوقات فراغت باشد. با دوستان، اقوام دور هم جمع شوید، یک بازی فکری وسط میز بگذارید و هیجان را به ارمغان بیاورید. این سبک زندگی تعاملات اجتماعی و عاطفی شما را متعادل می کند و اعتماد به نفس و عزت نفس شما را افزایش می دهد.

  • افزایش صمیمیت و تعمیق دوستی ها؛ هدیه بازی های فکری

مهمانی ها با حال و هوای خوب شروع می شوند و بعد از مدتی هیچکس حرفی برای گفتن ندارد. مهمان ها کمی به هم نگاه می کنند و گوشی ها آرام آرام از جیب و کیفشان بیرون می آید. آخر شب تو راه برگشت فکر میکنی اصلا جالب نبود. چگونه این معادله خسته کننده را شکستید؟

فقط وسط یک بازی چند نفره با ورق باشید. سپس همه چیز تغییر خواهد کرد. اعضا بیشتر و عمیق تر ارتباط برقرار می کنند. آنها با یکدیگر صحبت می کنند، شوخی می کنند، می خندند و یخ روابط شکسته می شود. اینها باعث افزایش ارتباط و صمیمیت بین بازیکنان می شود. بهبود روابط اجتماعی نیز با بازی فکری تقویت می شود.

  • تمرین تفکر مشترک، ارتباط موثر و سازگاری با جمعیت

مهارت های اجتماعی مختلف مانند مهارت های ارتباطی با تمرین و تکرار تقویت می شوند. انجام بازی های فکری یکی از تمرین های موثر برای داشتن ارتباط صحیح و اصولی با اطرافیان است.

  • افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس با بازی فکری

همه ما در زندگی روزمره تحت استرس و فشارهای مختلفی قرار داریم. بازی های فکری فشار را برای چند ساعت از مغز ما کم می کند. وقتی بازی می کنیم، مغز به حالت رویا می رود. این تغییر در وضعیت مغز باعث بهبود خلق و خو، کاهش استرس و در نهایت افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس می شود.

  • القای روحیه و روحیه با انجام یک بازی فکری

وقتی یک بازی را انجام می دهید و آن را با موفقیت به پایان می رسانید، مغز شما دوپامین ترشح می کند. دوپامین خوش بینی، تمرکز، حافظه و انگیزه شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، این هورمون اخلاق و خلق و خوی شما را تغییر می دهد. در نهایت، شما فردی خوش اخلاق و سرزنده خواهید بود که می توانید روابط اجتماعی بهتر و قوی تری با دیگران برقرار کنید.

معرفی 7 بازی فکری برای بهبود و تقویت روابط اجتماعی شما

بازی های رومیزی در مقایسه با سایر سرگرمی ها خیلی گران نیستند. اما آنها می توانند بارها شما را خوشحال و سرگرم کنند و حال و هوای متفاوتی به خانواده، دوستان و خانواده شما بدهند.

بازی های رومیزی در مقایسه با سایر سرگرمی ها خیلی گران نیستند. اما آنها می توانند بارها شما را شاد و سرگرم کنند و حال و هوای متفاوتی را به خانواده، دوستان و جمع های خانوادگی شما بیاورند. در ادامه شما را با 7 بازی فکری محبوب و جذاب آشنا می کنیم.

1. بازی مونوپولی; پول روی پول بگذارید و شاخ رقبا را بشکنید.

انحصار شهرت جهانی دارد. این بازی یکی از معروف ترین بازی ها در زمینه هوش مالی است. هدف اصلی شما و رقبایتان در این بازی این است که بتوانید بهترین املاک را بخرید و روی آنها سرمایه گذاری کنید. بهترین سرمایه گذار بیشترین پول را جمع آوری می کند و برنده بازی است. البته حواستان باشد در بازی به زندان نیفتید چون متاسفانه هر کاری که بکنید پنبه خواهد بود!

مونوپولی 2-6 نفر بالای هشت سال را حدود یک ساعت سرگرم می کند.


2. جالیز; مانند یک کشاورز حرفه ای بکارید و بفروشید.

چشمان خود را ببندید و وارد یک مزرعه بزرگ شوید. حالا تصور کنید که کشاورز ماهری هستید. شما فراز و نشیب های کشاورزی را می شناسید و می دانید چه بکارید، چه زمانی و چه زمانی برداشت کنید و بفروشید. بازی Jaliz دقیقاً شما را در چنین حال و هوایی به ارمغان می آورد. چالش های جالب و جذابی در این بازی انتظار شما را می کشد.ممکن است بین نگهداری محصولات و کسب درآمد بیشتر یا فروش محصولات قدیمی و کاشت محصولات جدید سرگردان باشید.

علاوه بر این، در بازی جالیز قرن ها پیش و قراردادهای مبادله ای را به یاد می آورید. هویج و فلفل را با هم تیمی های خود عوض می کنید و به طمع خود و دیگران می خندید. پس هر چه زودتر در گروه های 3-7 نفره بنشینید و تا 1.5 ساعت سرگرم شوید.

3. بازی کاتان; یک بازی جذاب 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت

رابینسون کروزوئه را به خاطر دارید؟ اونی که تنها تو یه جزیره گیر کرده بود؟ همین فضا را در بازی Catan کشف خواهید کرد. با این تفاوت که شما تنها نیستید و می توانید با یک گروه 4 نفره باشید. بار توسعه جزیره بر دوش شماست. شما قرار است جاده ها، خانه ها و شهرها را بسازید و منابع جزیره را برداشت کنید. جالب اینجاست که تعیین برنده تا پایان کار بسیار سختی است. اما معمولاً هرکسی که از ترکیب خانه و شهر 10 امتیاز بگیرد برنده بازی است.

تقلب، احتکار، آسیب رساندن به دیگران و فرسودگی جایی در این بازی ندارد و بر همکاری، سرمایه گذاری و تولید منابع با کار تمرکز دارد. بهتر است بدانید که واشنگتن پست بازی Catan را یک مهارت اجتماعی ضروری برای سرمایه گذاران و کارآفرینان می داند. بازی های رایانه ای Travin و Clash of Clans از کاتانیا الهام گرفته شده اند.

4. مافیا; ریسک و هیجان داشته باشید.

امروزه این بازی به مهمانی ها، محافل و کافه ها اشاره دارد. در بازی مافیا به شما نقش ویژه ای داده می شود و قرار است از خود دفاع کنید. شما باید کلمات سختی بگویید و دیگران را متقاعد کنید. بازی مافیا برای بهبود روابط اجتماعی با بازی ذهنی بسیار توصیه می شود. همچنین اگر فردی خجالتی و با اعتماد به نفس پایین هستید، حتما مافیا را امتحان کنید. معجزه این بازی هیجان انگیز را خواهید دید. این بازی برای گروه های بزرگ بسیار جذاب است.

5. بازی دژ; حال و هوای ایران باستان را تجربه کنید.

این بازی استراتژی جذاب شما را به حال و هوای ایران باستان می برد. آیا نقش راهزنان، پادشاهان، بازرگانان، حکیمان، معماران، آدمکش ها و ژنرال ها را در فیلم های تاریخی دیده اید؟ حال در بازی قلعه شما قرار است یکی از این نقش ها را بر عهده بگیرید و ساختمان های مختلفی بسازید.

هر نقشی وظیفه ای دارد. به عنوان مثال، یک راهزن از رقبا پول می دزدد و یک ژنرال به ساختمان های آنها حمله می کند. در نهایت هرکس برای خود هفت ساختمان بسازد برنده است. در گروه های 2-7 نفره قلعه بازی کنید و بیش از یک ساعت سرگرم شوید.

6. بازی زیر خاکی; دوستداران اشیای عتیقه و قیمتی عجله کنید.

این بازی نسخه بومی سازی شده بازی پازل Dead Man's Draw می باشد. بازی قلعه سبک لاتاری دارد و تمرین شجاعت است. در این بازی باید کارت های خود را مرتب کنید. هر کارت یک ویژگی منحصر به فرد دارد.

مهارت شما در این بازی این است که بدانید چه زمانی باید کارت ها را برگردانید یا متوقف کنید. قدرت تفکر، ریسک پذیری و کمی شانس به شما کمک می کند در این بازی 2-4 نفره پیروز شوید. بازی زیرزمینی شما را به مدت 15 تا 30 دقیقه نفس گیر سرگرم می کند.

7. بازی کاستل; نگرش یا رتبه بندی، مشکل همین است.

در این بازی جذاب و سرگرم کننده دو راه پیش روی شماست؛ شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید روحیه حریف را بگیرید و اجازه ندهید امتیاز کافی کسب کند یا اینکه بدون توجه به حریف می خواهید امتیاز کسب کنید. البته خیلی ها راه اول را برای جذابیت بیشتر انتخاب می کنند.

گاهی اوقات باید باهوش باشید و ببینید کدام روش برای شما بهتر جواب می دهد. بازی کاستل در ژانر ترسناک با موضوعی ترسناک ساخته شده و در گروه های صمیمی و خانوادگی طرفداران خاص خود را دارد. این بازی جذاب را در گروه های ۲ تا ۶ نفره امتحان کنید و یک بازی ۲۰ تا ۴۵ دقیقه ای پر از خنده و سرگرمی را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح