اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111267165621832
در دسترس نیست

مهم ترین ابزارآلات باغبانی

کد: 140111267165621832

، (اخبار رسمی): برای انجام این کار به هر شکل و با هرگونه هدفی، نیاز به یک سری ابزارآلات باغبانی تخصصی دارید که باید آن‌ها را تهیه کرد. به همین جهت، در این مقاله قصد داریم شما را با این ابزارها آشنا کنیم.

مهم ترین ابزارآلات باغبانی
مهم ترین ابزارآلات باغبانی

قیچی هرس (قیچی باغبانی)

قیچی هرس (قیچی باغبانی) تیغه‌های آن به شکل نیم دایره است تا شاخه‌ها را بدون زخمی شدن بتوان هرس نمود. معمولا این کار در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد می‌شود و شاخه‌های اضافی درختان خشک می‌شود، صورت می‌گیرد تا برای فصل بهار، جوانه بزنند و درختان رشد کنند.

قیچی شمشاد زن

قیچی دیگری که ممکن است برای باغبانی به آن نیاز داشته باشید، قیچی شمشاد زن است. قیچی شمشاد زن، زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که شاخ و برگ بوته‌ها بسیار بلند، نامرتب و شلوغ می‌شوند و باید آن ها را اصلاح کرد.

بیل و بیلچه

یکی از کارهای بسیار مهمی که به صورت دوره‌ای باید در فرآیند باغبانی انجام شود، زیر و رو کردن خاک زمین یا باغچه است. برای این کار، شما نیاز به بیل و یا بیلچه دارید.

اره باغبانی

شاید در نخستین نگاه تصور کنید اره باغبانی جزء ابزارهای ضروری باغبان‌ها به حساب نیاید، اما باید کمی دقیقتر به این موضوع پرداخت تا به اهمیت این ابزار در باغبانی پی برد.

دستگاه علف زن

امروزه بسیاری از باغ‌ها به عنوان فضایی زیبا و دلنشین برای برگزاری مراسمات مختلف استفاده می‌شود. به همین جهت لازم است حتما علف‌های هرز و چمن باغچه‌ها را مرتب نمود. برای این کار، باغبان نیاز به علف زن دارد.

دستکش باغبانی

مهم‌ترین ابزاری که شاید خیلی از اوقات حتی نادیده گرفته شود، دستکش ایمنی می‌باشد. هنگامی که گل کاری انجام می‌شود، یا بذری کاشته می‌شود، لازم است حتما از دستکش استفاده کنید تا خار گل‌ها در دستتان فرو نرود و نیز دستتان به کود و سم های موجود در خاک و گیاه آلوده نگردد. دستکش‌های ایمنی ضخیم و مقاوم بوده و از دست انسان در برابر نفوذ مواد شیمیایی و برخورد اشیاء تیز و برنده محافظت می‌کند.

برای خرید تمامی این لوازم می توانید به فروشگاه های ابزارآلات معتبر مانند فروشگاه علمایی به صورت آنلاین خریداری نمایید.

منبع مقاله: https://olamaee.com/gardening-tools

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی