اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027173516118
در دسترس نیست

ارور e1 پکیج ایران رادیاتور

کد: 140112027173516118

، (اخبار رسمی): ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در بررسی ارورهای مدل دیجیتال ایران رادیاتور به ارور e1 رسیده ایم و قصد داریم در این مقاله علت بروز ارور E1 پکیج ایران رادیاتور را با یکدیگر بررسی کرده و نحوه برطرف کردن این ارور را به شما عزیزان آموزش دهیم،.تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور 66593368-44284743-22669196-77241508

ارور e1 پکیج ایران رادیاتور
ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در بررسی ارورهای مدل دیجیتال ایران رادیاتور به ارور e1 رسیده ایم و قصد داریم در این مقاله علت بروز ارور E1 پکیج ایران رادیاتور را با یکدیگر بررسی کرده ایم.

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در بررسی ارورهای مدل دیجیتال ایران رادیاتور به ارور e1 رسیده ایم و قصد داریم در این مقاله علت بروز ارور E1 پکیج ایران رادیاتور را با یکدیگر بررسی کرده و نحوه برطرف کردن این ارور را به شما عزیزان آموزش دهیم،پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور بروز داده و به معنی کمبود فشار آب در سیکل گرمایشی است.در صورت نیاز به مشاوره و یا حضور کارشناس در محل از طریق چت آنلان و یا تماس با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین اقدام نمایید.

https://www.tehranservic.com/iran-radiator-e1-error/

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران :

اگر شما عزیزان با مطالعه این مقاله قادر به تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود نبودید، تنها کافی است با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین مشخصات خود را ثبت نمایید.کارشناسان ما در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر بوده و اقدام به رفع مشکلات پکیج شما خواهند نمود.تمامی خدمات این مجموعه دارای ضمانت ۶ ماه از سوی شرکت میباشد.

علت بروز ارور E1 پکیج ایران رادیاتور :

  • ۱-کمبود فشار آب در سیکل گرمایشی
  • ۲-پرشر سوئیچ آب در وضعیت قطع میباشد.

کمبود فشار آب در سیکل گرمایشی :

اصلی ترین دلیل بروز ارور e1 در پکیج ایران رادیاتور کمبود فشار آب در سیکل گرمایشی است، که برای حل این مشکل باید به ترتیب مراحل زیر را اجرا کنید

  1. شیر پرکن پکیج را باز کرده و دقت کنید تا عقربه ی مانومتر پکیج روی عددی بین ۱ الی ۲ قرار گیرد.بهترین درجه برای تنظیم مانومتر عدد ۱.۵ است. نکته : برای آن دسته از عزیزانی که مقاله شیر پرکن پکیج را مطالعه نکردند به صورت کاملا مختصر باید بگوییم که شیرپرکن قطعه است که اغلب در زیر پکیج به صورت مورب قرار گرفته و با استفاده از ان میتوان میزان آب درون دستگاه را تنطیم کرد.
  2. دقت داشته باشید تا رسیدن عدد مانومتر به عدد ۱.۵ شیر پرکن پکیج را ببندید.
  3. دقت داشته باشید که حتما شیرپرکن را بسته و هرگز عدد مانومتر بیشتر ۲ نشود.
  4. در صورت افزایش عدد مانومتر به بالاتر از عدد ۲ هرگز دست پاچه نشوید و سعی کنید فشار آب پکیج را به آرامی پایین بیاورید.
  5. سپس شیر پرکن را ببندید.
  6. بعد از پایان این کار یک بار پکیج ایران رادیاتور خود را ریست کنید.

اگر نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور را بلد نیستید روی لینک مقاله کلیک کرده و توضیحات مربوطه را مطالعه نمایید.

اگر با انجام مراحل بالا همچنان ارور e1 را روی صفحه ی نمایشگر خود مشاهده میکنید، چندین بار ریست پکیج را انجام دهید.

روش بالا بردن فشار بار و رفع خطای E1

  • برای رفع این خطا باید از طریق شیر پرکن اقدام به بالا بردن فشار بار پکیج نمایید.
  • شیر پرکن در زیر پکیج قرار گرفته است. به تصویر زیر نگاه کنید تا جایگاه شیر پرکن را پیدا کنید.
  • شیر پرکن پکیج را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و همزمان عقربه فشار را نگاه کنید هر وقت به خط 1.5 بار رسید آن را سریع ببندید.
  • دقت کنید اگر فشار آب ساختمان کم است به هیچ عنوان شیر پرکن را باز نگذارید و محل را ترک کنید.
  • میتونید در ساعات پایانی شب که فشار آب بیشتر است امتحان کنید.

اگر فشار پکیج بیشتر شد چه باید کرد

  • اگر حواستان نبود و فشار بار بیشتر از دو بار شد میتونید از شیر هواگیری یکی از رادیاتورها مقداری آب تخلیه کنید تا فشار بار کم شود.
  • در مواقع نادری ممکن است حتی با بالا بردن فشار بار ارور برطرف نشود،
  • این مشکل به خاطر خرابی پرشر سویچ آب پکیج می‌باشد که نیازمند مراجعه تعمیرکار می‌باشد.

برطرف کردن ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E1 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان