اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027173622306
در دسترس نیست

برای روز مهندس چی بخریم؟ بهترین کادو برای یادگاری

کد: 140112027173622306

، (اخبار رسمی): خرید هدیه روز مهندس یکی از دغدغه های افرادی است که در خانواده یا دوستان خود با مهندسان در ارتباط هستند و با نزدیک شدن به روز مهندس این سوال برای آن‌ها پیش می‌آید که برای روز مهندس چه چیزی را به عنوان هدیه بخریم؟ و به دنبال ایده‌های خاص برای هدیه روز مهندس هستند.با ما همراه شوید.

برای روز مهندس چی بخریم؟ بهترین کادو برای یادگاری
بهترین سورپرایز برای روز مهندس

انواع هدیه برای سوپرایز روز مهندس

روز مهندس در ایران پنجم اسفند و مصادف با بزرگداشت دانشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی نامگذاری شده است. در این روز سعی داریم از مهندسان تمامی رشته ها در خور شأن آنها قدردانی کنیم.
اگر فرزند، همسر یا یکی از دوستان شما مهندس است و می خواهید به مناسبت روز مهندس آنها را سورپرایز کنید و به دنبال یک هدیه شیک برای روز مهندس هستید، لیست متنوعی از هدایای مناسب روز مهندس را از سایت شما آماده کرده ایم. که می توانید یک گزینه را انتخاب کنید. 
 
1.    سررسید 1402:
یکی از کاربردی‌ترین هدیه روز مهندس سررسید 1402 است تا یادداشت‌های روزانه خود را انجام دهند. یا با استفاده از آن بتواند برنامه و قرار های خود را به راحتی در آن ها بنویسد. کمبود وقت، منجر به احساس خستگی، استرس، اضطراب و کلافگی می‌شود. ولی ما می‌توانیم با یک ابزار ساده به نام سررسید از قرار گرفتن در این ۴۸ درصد جلوگیری کنیم. کمبود وقت منجر به احساس خستگی، استرس، اضطراب و خستگی می شود. اما می توانیم با سررسید از قرار گرفتن در این فشار جلوگیری کنیم.
استفاده از سررسید یک راه عالی برای انجام کارها بدون عجله و با آرامش کامل است که به ما امکان می دهد در صورت وقوع غیرمنتظره کار زمان بیشتری داشته باشیم. استفاده از تقویم ممکن است به ما بگوید که نمی‌توانیم تمام کارهایی را که برای امروز در نظر داشتیم به پایان برسانیم، اما به ما نشان می‌دهد که کدام فعالیت‌ها را می‌توان انجام داد.
 
2.    تقویم رومیزی 1402:
یک تقویم رومیزی برای هر میز ضروری است. تقویم ها انواع مختلفی دارند که بسته به بودجه خود می توانید یکی از آن ها را برای هدیه روز مهندس انتخاب کنید. تقویم رومیزی چوبی یکی از بادوام ترین انواع تقویم رومیزی 1402 است. این نوع تقویم ها علاوه بر حس خوبی که به انسان منتقل می کنند، هرگز قدیمی نمی شوند. همچنین انواعی از تقویم ها وجود دارند که محلی برای نگهداری گوشی دارند.
یک تقویم رومیزی  می تواند خیالتان را راحت کند که ظرف یک ماه یا بیشتر به کارهای روزانه یا کارهای تجاری خود خواهید رسید. علاوه بر سازماندهی کارهای تجاری و شخصی، یک تقویم می تواند هدیه ارزشمندی باشد که به عزیزان خود می دهید. 
 
3.    کیف اداری و کوله پشتی:

حمل کتاب و لوازم التحریر، موبایل و تبلت و سایر وسایلی که هر روز با خود حمل می کنیم نیاز به کیف یا کوله پشتی دارد. کیف های رسمی  بهترین انتخاب برای دانشجویان و مهندسان محسوب می شود. این کیف ها در کنار کوله پشتی ها یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین کیف هایی هستند که می توان در محیط کار و دانشگاه از ان استفاده کرد. کیف اداری هم جز بهترین هدیه هایی است که می توان برای روز مهندس آن را تهیه کرد.
داشتن یک کیف اداری یک روش عالی برای اطمینان از این است که همه چیز مورد نیاز خود را در یک فضای خاص در اختیار دارید. علاوه براین استفاده از این محصول، یک راه عالی برای تکمیل استایل شما است. چه برای یک مراسم رسمی آماده شوید و چه فقط برای یک روز معمولی در دفتر کارتان.

4.    بازی فکری شاهراه:
یکی از زیباترین و ارزشمندترین هدایای روز مهندس بازی فکری شاهراه است. شاهراه یکی از آن بازی های به ظاهر ساده ای است که ضمن ایجاد محیطی زیبا و رنگارنگ، امکان بازی با تمرکز و هوش را به شما می دهد. 
ناوگان اتوبوسرانی در خاورمیانه نیاز به نوسازی دارد. بعد از جنگ و قحطی و کودتا همه چیز به شما بستگی خواهد داشت. آیا می توانید در جاده ها همسفر باشید و اتوبوس های زیبای خود را در این جاده ها برانید؟ پس بزرگراه خود را پیدا کنید و برای یک سفر هیجان انگیز و جذاب آماده باشید.
بازی شاهراه که برگرفته از بازی جذاب Ticket to Ride می باشد، یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی های جهان است. این بازی شروع بسیار خوبی برای علاقه مندی افراد به دنیای بازی های رومیزی است و کیفیت نسخه شاهراه بسیار خوب و قابل قبول است. 

5.    بازی فکری عصر حجر:
بازی فکری عصر حجر یک بازی مناسب مهندسین است چون شما باید تمدن اولیه را دوباره بسازید. زندگی در «عصر حجر» بسیار سخت بوده است! اجداد ما هرکدام بنا به شغل خود به عنوان شکارچی، ابزار ساز، کشاورز یا معدنچی، با فشار وارده بر دست، پا و پشت خود کنار آمدند و سعی کردند مزارع سنگی را با گاوآهن های چوبی شخم بزنند. مردم همیشه به دنبال ساخت ابزار کارآمدتر و کاشت گیاهان پربارتر بوده اند تا بهره وری کار روزانه خود را افزایش داده و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.
بازیکنان، در بازی عصر حجر، در این دوره سخت، شبیه به اجداد ما زندگی می کنند. آنها هر روز خانه های خود را در جستجوی چوب، خشت، سنگ و طلا ترک می کنند، آزادانه کالاها را مبادله می کنند، روستای خود را گسترش می دهند و به سطوح جدیدی از تمدن می رسند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه