اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037175819385
در دسترس نیست

در سرویس آسانسور چه قطعاتی باید تعویض گردند؟

کد: 140112037175819385

، (اخبار رسمی): برای اینکه از نرخ یا هزینه های شرکت آسانسور برای خدمات سرویس آسانسور، تعمیرات- نگهداری و خدمات وابسته به آن مطلع شوید، با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.

در سرویس آسانسور چه قطعاتی باید تعویض گردند؟ - آسانسور فعال
در سرویس آسانسور چه قطعاتی باید تعویض گردند؟

در آسانسور، همانند وسایل الکتریکی دیگر قطعاتی وجود دارند که می بایست پس از گذشت مدتی تعویض گردند تا عملکرد آسانسور افزایش یابد؛ لازم به ذکر است که می بایست برای تعویض این قطعات، از جنس مرغوب استفاده نمود تا بازدهی آسانسور افزایش یابد و در نتیجه عملکرد بهتری داشته باشد.

علاوه بر آن استفاده از قطعات یدکی مرغوب در آسانسور، موجب آرامش بیشتر مسافران از خراب نشدن  و بی صدا شدن آن می گردد. لازم به ذکر است که می بایست پیش از انجام هر کاری با مشاوران شرکت های آسانسوری مشورت نمایید.

یکی از مهم ترین قطعاتی که می بایست در سرویس آسانسور بازرسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شود ، فلکه اصلی موتور می باشد . فلکه اصلی موتور و فلکه هرزگرد موتور نقش بسیار مهمی در فعالیت آسانسور دارند و می توانند قدرت بالا بری را افزایش دهند  و در صورت معیوب بودن ، باعث لرزه های آسانسور شوند . فلکه اصلی و هرزگرد موتور آسانسور، دارای یک بلبرینگ با سایز متوسط و شیار هایی می باشند که کابل های بالا بر بر روی این شیارها قرار می گیرند. در بسیاری از مواقع، این بلبرینگ ها خراب می شود و باعث تولید سرو صدا می شود.

یکی دیگر کار های بسیار مهم که در سرویس آسانسور انجام می گردد، عیب یابی سیستم برق و الکترونیکی آن است؛ در بسیاری از مواقع ممکن است با این مشکل روبرو شده باشید که نور داخل کابین آسانسور کاهش یافته است یا پنل فرمان دچار تاخیر شده است و حتی آسانسور خیلی کند حر کت می کند؛ بخش انبوهی از این مشکلات مربوط به سیستم برق رسانی آسانسور می باشد. در هنگام سرویس کاری آسانسور تمامی اجزا الکتریکی چک می شوند و فیوز های کهنه تعویض می گردند.

رفع آلودگی در سرویسکاری آسانسور، نقش بسزایی دارد. آلودگی ها که شامل گرد و غبار و براده های حاصل از استهلاک می باشند در شیار های کوچک اجزا گیر می کنند و ممکن است فعالیت آسانسور را مختل کنند. متخصصان و سرویس کاران آسانسور، با استفاده از مواد و ابزار های مخصوص در سرویس آسانسور، آلودگی ها را از بین می برند تا عملکرد اجزا بهتر شود.
در زمان استفاده از آسانسور ممکن است با صدا های ناخوشایندی مواجه شوید که ممکن است شما را بترسانند. این صدا ها بر اساس خراب شدن بلبرینگ های آسانسور می باشند و می بایست در زمان سرویس، تعویض گردند.

تعویض بلبرینگ ها سبب می شود تا آسانسور بی صدا تر شود و عملکرد بهتری داشته باشد. پیشنهاد می شود که شش ماه یک بار، قطعات پر استهلاک را تعویض نمایید تا دچار مشکل نشوید و از بسیاری خرابی ها و هزینه های گزاف تعمیر، جلوگیری کنید.

امروزه آسانسور ها در زندگی روزمره ما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که بیشتر از آن که بخواهیم به استفاده از ان ها فکر کنیم، می بایست به نگهداری آن ها بیاندیشیم. برای نگهداری آن ها، بهترین راه سرویس های دوره ای آسانسور می باشد چرا که می تواند از بسیاری مشکلات و هزینه های اضافی جلوگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان