اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112067180017387
در دسترس نیست

اره موتوری 45 سانت اگرو AGRO5200

کد: 140112067180017387

، (اخبار رسمی): اره موتوری اگرو جزو محصولات شرکت اگرو ماشین می باشد که از شرکت های فعال در زمینه تولید و واردات ادوات باغبانی مثل تیلر کلتیواتور، اره موتوری ، علف زن، موتور برق ،سمپاش، پمپ آب و … می باشد که جزو اره های بنزینی با کیفیت بازار می باشد.

 اره موتوری 45 سانت اگرو AGRO5200
اره موتوری 45 سانت اگرو AGRO5200

اره ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود که بطور کلی عبارتند از:

اره دستی: بدون موتور می باشد و برای کارهای در حجم کم کاربرد دارد.

اره برقی: با موتور الکتریکی کار می کند و همیشه نیاز به اتصال به برق را دارد و به دلیل صدای کم و نداشتن آلودگی محیطی، بیشتر در محیط های دربسته و کارگاه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اره شارژی: با نیروی الکتریکی شارژ می شود و دارای باطری می باشد. بیشتر با توان متوسط به پایین وبرای هرس سرشاخه های درختان مورد استفاده قرار می گیرد.

اره موتوری: اره موتوری که با نام اره بنزینی یا اره زنجیری نیز شناخته می شود پرکاربردترین نوع در بین اره ها می باشد که دارای موتور بنزینی می باشد و برای برش تنه درختان، هرس شاخه ها، برش چوب در کارگاههای نجاری و کارهای هنری با چوب مورد استفاده قرار می گیرد.عدم نیاز به برق باعث می شود که اره موتوری قابلیت استفاده در حیطه گسترده ای را داشته باشد اما به دلیل ایجاد آلودگی ناشی از سوزاندن سوخت معمولاً در محیط های بسته مورد استفاده قرار نمی گیرد. به طور کلی موتور اره ها از نوع بنزینی می باشد و موتور دیزلی کاربرد چندانی در تولید اره های موتوری ندارد.

از بین موتور های بنزینی دوزمانه و چهار زمانه اره های موتوری بیشتر با موتور دوزمانه تولید می شوند. موتورهای چهار زمانه برای کار کردن نیاز دارد که موتور تا حد ممکن در حالت افقی باشد تا روغن از کارتل به داخل سیلندر کشیده شود ولی از آنجا که اره موتوری در حالت های مخلتف مورد استفاده قرار می گیرد موتور دوزمانه به دلیل مخلوط بودن روغن با بنزین بهتر از موتور چهارزمانه در این شرایط کار می کند.از طرف دیگر یکی از ویژگی های یک اره ایده آل داشتن وزن کم می باشد و موتور های دوزمانه نسبت به موتور های چهار زمانه وزن کمتری دارند.

بهترین اره موتوری کدام است؟

اره موتوری اشتیل آلمان معروفترین و بهترین اره موتوری یا بنزینی در دنیا می باشد که قبلا دارای نمایندگی در ایران بود ولی پس از اجرای تحریم ها و نیز بالا رفتن قیمت دلار واردات اره بنزینی اشتیل آلمان به ایران بسیار محدود شد و به دلیل داشتن قیمت بالای 20 میلیون تومان و نیز وجود مدل های طرح و فیک نیاز به آگاهی بالایی هنگام خرید و یا خرید اره اشتیل از یک فروشگاه معتبر می باشد.به جز اره اشتیل برندهای چینی معتبر و باکیفیت بازار عبارتند از اره موتوری skn، اره دیانا، اره اگرو، اره mbt، اره هیوندای ،اره رونیکس و اره ردلاین .

پارامترهای اصلی در انتخاب اره عبارتند از:

نوع پیشرانه: بنزینی یا الکتریکی بودن

توان دستگاه: میزان وات خروجی در موتورهای الکتریکی و حجم موتور در موتورهای بنزینی (هر چه حجم موتور بالاتر باشد قدرت موتور نیز بالاتر می باشد(

طول تیغه: بر اساس قطر شاخه ها و تنه های درختان، اره ها نیز از 10 سانت تا حدود 100 سانت وجود دارد.

وزن دستگاه: هر چه وزن دستگاه کمتر باشد کار کردن با آن راحتتر می باشد.

ایمنی دستگاه: داشتن قابلیت ترمز و کاور زنجیر باعث بالاتر رفتن ایمنی اپراتور و دستگاه می شود.

خدمات پس از فروش: در اتنخاب اره موتوری پس از تایید کیفیت محصول توسط مشتری، مهمترین پارامتر داشتن خدمات پس از فروش می باشد. محصولی باید انتخاب گردد که چنانچه روزی نیاز به تعمیر داشته باشد بتوان با خیال راحت نسبت به تامین قطعه از نمایندگی ها اقدام کرد.

اره موتوری 45 سانت اگرو AGRO-CS5200

اره موتوری اگرو جزو محصولات شرکت اگرو ماشین می باشد که از شرکت های فعال در زمینه تولید و واردات ادوات باغبانی مثل تیلر کلتیواتور، اره موتوری ، علف زن، موتور برق ،سمپاش، پمپ آب و … می باشد که جزو اره های بنزینی با کیفیت بازار می باشد و نسبت به اره های رده قیمتی هم سطح خود کیفیت بالایی دارد و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای می باشد.

اره موتوری 45 سانت اگرو دارای موتور دوزمانه با حجم موتور 52 سی سی و قدرت خروجی موتور 2.2 کیلووات معادل 2.9 اسب بخار می باشد. کاربراتور اره 45 سانت اگرو از نوع دیافراگمی می باشد. نسبت اختلاط روغن به بنزین 1 به 25 می باشد.روغن مناسب برای مخلوط کردن با بنزین روغن دوزمانه یا روغن 40 شرکتی می باشد.استفاده از روغن باکیفیت و ترکیب صحیح روغن و بنزین طول عمر دستگاه را چند برابر می کند.

اره بنزینی 45 سانت اگرو هم برای بریدن تنه درختان و هم برای برش سرشاخه ها و هرس کردن قابلیت استفاده دارد و می توان به جای تیغه 45 سانت از تیغه 50 سانت نیز استفاده کرد که باید تیغه و زنجیر 50 سانت جداگانه خریداری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید