اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137189016118
در دسترس نیست

ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

کد: 140112137189016118

، (اخبار رسمی): ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در ادامه ی بررسی ارورهای پکیج ایران رادیاتور به ارور E2 رسیده ایم و قصد داریم در این مقاله علت بروز ارور E2 و روش های برطرف کردن این ارور را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور
برطرف کردن ارور e81 ایران رادیاتور

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور - برای تعمیر و رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور با ضمانت 6 ماه با شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید 22669196-44284743-77241505-66593368-55795334

ارور E2 در پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور معادل ارور 70 80 پکیج آنالوگ است، اگر شما ارور 70 80 را مطالعه کرده باشید؛ اگاهی کافی از ارور E2 خواهید داشت.هنگام بروز ارور ارور E2 پکیج ایران رادیاتور باید به سراغ محفظه ی احتراق پکیج خوئ برویدو علت را در آن بخش جست و جو کنید.در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید و سوالات خود را از طریق  چت آنلاین ویا کامنت همین مفاله با کارشناسان ما در میان بگذارید.

https://www.tehranservic.com/iran-radiator-e2-error/

عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

برای درک بهتر موضوع این دو عبارت را جداگانه تشریح میکنم.  شرحی که در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور برای ارور E2 درج شده است از دو قسمت تشکیل داده شده است :

  • عدم تشکیل شعله
  • عدم تشخیص شعله

هر کدام از این قسمت ها دلایل مختلفی دارد که برای تفهیم بهتر ما هر کدام را به صورت جداگانه تشریح میدهیم.

همچنین روش برطرف نمودن هر کدام را به طور ساده بیان میکنیم.

عدم تشکیل شعله

عدم تشکیل شعله به معنای این است که دلایلی باعث میشه شعله اصلا تشکیل نشود :

  • قطع بودن گاز که میتونه به دلیل بسته بودن شیر گاز ورودی باشه و یا اینکه چون اولین راه اندازی پکیج هست داخل لوله هوا دارد
  • خرابی شیر کنترل گاز که میتونه به خاطر سوختن بوبین 220 آن باشد
  • جرقه زن اصلا عمل نمی‌کند که شعله روشن شود
  • قطع بودن گاز ساختمان دلیل ارور E2 ایران رادیاتور

قبل از هر اقدامی در صورت مواجه شدن با ارور E2 پکیج ایران رادیاتور دقت کنید شیر گاز ورودی به پکیج باز باشد (باید دسته شیر گاز موازی با شیر باشد نه عمود بر شیر) سپس همچنین از باز بودن شیر گاز اصلی ساختمان اطمینان حاصل کنید.

اگر در حال راه اندازی اولیه پکیج هستید ممکنه در مسیر لوله گاز هوا باشد و چون هوا قابلیت مشتعل شدن را ندارد با ارور E2 مواجهه میشوید، برای رفع این مشکل دو کار میتونید انجام دهید :

باز کردن شیلنگ گاز زیر پکیج و سپس خالی کردن هوای داخل لوله (به محض احساس بوی گاز شیر ورودی را ببندید)

چند بار پکیج را ریست کنید تا هر بار با تخلیه مقداری هوا در نهایت به گاز شهری برسد و شعله روشن شود (ریست پکیج دیجیتال ایران رادیاتور باید ولوم اصلی را برای لحظاتی روی حرف R بچرخانید و سپس روی عبارت off و در نهایت روی حالت مورد نظر، تابستان یا زمستان)

معیوب بودن شیر کنترل گاز دلیل ارور E2 ایران رادیاتور

اگر شیر کنترل گاز معیوب باشد بعد از اینکه دستگاه را ریست کردید برای لحظاتی صدای جرقه را می‌شنوید و بعد جرقه قطع می‌شود.

معمولا سوختن بوبین 220 شیر کنترل گاز باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شود.

برای اینکه اطمینان پیدا کنید شیر کنترل گاز معیوب شده است میتونید چند تا کار کنید :

  • اول با گذاشتن یک چهارپایه بزرگ و نزدیک کردن سر خود به خروجی دودکش پکیج (البته اگر پکیج در منزل هست باید دودکش را کامل جدا کنید) و سپس ریست پکیج اگر بوی گاز از خروجی دودکش احساس کردید به این معنا است که شیر کنترل گاز یا به عبارتی بوبین 220 سالم است و مشکل را در قسمت جرقه زن بررسی کنید
  • روش دیگه برای تست شیر کنترل گاز این است که کاور پکیج را باز کنید و همچنین درب محفظه احتراق را نیز باز کنید و سپس همزمان با ریست پکیج یک کبریت روی برنر بگیرید اگر شیر کنترل گاز سالم باشد باید شعله روشن شود در غیر این صورت هیچ شعله ای روشن نمیشه
  • راه سوم که پیشنهاد میکنم امتحان نکنید برای اینه که لازم نباشه درب محفظه احتراق را باز کنید و به جاش مهره بالایی شیر کنترل گاز را باز کنید و ریست کنید ببینید گاز خارج می‌شود یا خیر

روش تست بوبین 220 شیر کنترل گاز

برای تست بوبین 220 شیر سیت 845 می‌بایست پیچ چهارسوی بوبین 220 را باز کنید سپس داخل سوراخ بوبین یک پیچ گوشتی فلزی قرار دهید و دستگاه را ریست کنید اگر بوبین سالم باشد مغناطیس بوجود آمده باعث تکان خوردن بوبین می‌شود.

معیوب بودن برد الکترونیک دلیل کد خطای E2 ایران رادیاتور

یکی از مشکلاتی که در رابطه با ارور E2 پکیج ایران رادیاتور زیاد اتفاق می افتد معیوب شدن برد الکترونیک می‌باشد. این مشکل معمولا به دو صورت خود را نشان می‌دهد :

  • وصل نکردن شیر کنترل گاز (بعد از تست بوبین 220)
  • جرقه نزدن برد بعد از باز شدن شیر کنترل گاز

لازم به ذکر است که تعمیر برد برد پکیج فقط باید توسط افراد با تجربه و آموزش دیده صورت گیرد، برای این منظور شرکت پکیجکار در خدمت شماست. 

خرابی رله برد کنترل

اگر بوبین 220 را به روشی که در تصویر آموزش دادم تست کردید و بوبین سالم بوده اما همچنان شعله برقرار نمی‌شود و اصلا گاز از شیر کنترل خارج نمی‌شود به طور قطع رله شیر گاز روی برد الکترونیک سوخته که باید توسط تکنسین برد تعمیر شود

خرابی ترانس جرقه برد کنترل

اگر پس باز کردن درب محفظه احتراق متوجه شدید شیر کنترل، گاز را وصل می‌کند ولی هیچ جرقه ای زده نمی‌شود و بعد از چند لحظه دیگه گاز هم قطع میشه و ارور E2 ظاهر می شود به خاطر سوختن ترانس جرقه برد الکترونیک می‌باشد.

در رابطه با این مشکل هم باید برد را نزد متخصص ببرید.

اگر می‌خواهید همیشه یک قدم از تعمیرکاران پکیج جلوتر باشید و ترفندهای آنها را برای سرکیسه کردن مشتری را یاد بگیرید پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله سری به مطلب تعمیر پکیج بزنید تا علاوه بر اینها مطالب آموزشی مفیدی را در رابطه با پکیج یاد بگیرید

عدم تشخیص شعله

عدم تشخیص شعله به این معنا می‌باشد که قطعات مربوط به وصل شدن گاز و همچنین جرقه زن به درستی عمل کرده و شعله روشن می‌شود ولی قطعه ای که وظیفه گزارش روشن بودن شعله به برد کنترل را دارد یعنی یون تشخیص شعله به درستی عمل نمی‌کند و برد الکترونیک چون تصور میکنه شعله وصل نشده فرمان قطع گاز را می‌دهد.

قطعاتی که باید در این حالت چک کنید :

  • یون تشخیص شعله
  • فاصله بین میله یون تا برنر (3 تا 5 میلی متر)
  • تمیز بودن میله یونیزاسیون (تمیز کردن با سمباده نرم روی میله)
  • تنظیم نبودن شعله کوتاه و بلند پکیج
  • عدم رسیدن اکسیژن کافی جهت احتراق

برای رفع مشکل به ترتیب به روش زیر عمل کنید :

ابتدا با باز کردن درب محفظه احتراق دقت کنید میله یون درست روی شعله باشد و فاصله آن تا برنر حدود 3 تا 5 میلیمتر باشد و سپس با یک سمباده خیلی نرم یا سیم ظرفشویی به آرامی روی میله یون بکشید تا اگر سولفاته کرده تمیز شود.

نهایتا پیچ چهارسوی پلاستیکی روی شیر کنترل گاز (بعد از باز کردن قاب شیشه ای آن با یک چاقو) به سمت راست فقط به اندازه یکی دو میلی‌متر بچرخانید تا شعله کوتاه کمی بیشتر شود (در فصل زمستان با افت فشار گاز این کار بیشتر لازم است)

در نهایت دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کرده و کنار بگذارید تا اکسیژن کافی جهت احتراق داشته باشد.

در صورت انجام مراحل فوق و یا اینکه احساس می‌کنید از پسش بر نمیاید حتما با ما تماس بگیرید. و برای تعمیر برد پکیج اینجا کلیک کنید

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

برای تعمیر و رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور با ضمانت 6 ماه با شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید

  • 22669196
  • 4284743
  • 7241505
  • 6593368
  • 5795334

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان