اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112207198819493
در دسترس نیست

انواع ویزای توریستی کانادا

کد: 140112207198819493

، (اخبار رسمی): کانادا کشوری است که به علت داشتن جاذبه‌های توریستی بی‌نظیر و طبیعت زیبا، هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. برای سفر به این کشور و لذت بردن از این جاذبه های طبیعی لازم است ویزای توریستی کانادا را اخذ کنید که در این مطلب گروه مهاجرتی رادسام به اختصار شرایط لازمه را برای شما بازگومی کند.

انواع ویزای توریستی کانادا
انواع ویزای توریستی کانادا

کانادا کشوری است که به علت داشتن جاذبه‌های توریستی بی‌نظیر و طبیعت زیبا، گردشگران را از سراسر جهان به سوی این سرزمین می‌کشاند.  هر سال میلیون‌ها توریست با هدف گردش و تفریح یا دیدار با افراد خانواده و دوستان و آشنایان، با اخذ ویزای توریستی کانادا به طور کاملا قانونی به این کشور سفر می‌کنند.

 به همین جهت در صورتی که می خواهید به کانادا سفر کنید لازم است تا ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید.

 انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا شامل سه نوع ویزا ویزای سینگل، ویزای مولتیپل و سوپر ویزای کانادا می شود که در ادامه شرایط هر کدام را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

ویزای سینگل کانادا

این نوع ویزای توریستی کانادا، فقط یک بار شرایط ورود به کشور کانادا را برای فرد متقاضی در زمان تعیین شده، محیا می‌کند؛ به گونه‌ای که با به پایان رسیدن مدت اعتبار این ویزا، فرد موظف است که به ترک خاک کانادا اقدام نماید.

ویزای مولتیپل کانادا

ویزای مولتیپل که به آن ویزای مولتی کانادا هم گفته می شود از جمله ویزاهای توریستی ۵ ساله می باشد و در اصل مجوزی است که برای شخص اجازه ورود و اقامت موقت در خاک کانادا را فراهم می کند. به وسیله این ویزا می‌توانید وارد کشور کانادا شوید و به شهرهای گوناگون آن سفر کنید و به دیدن اقوام و دوستان خود بپردازید، اما با این ویزا از اجازه کار و اقامت دائم در کانادا برخوردار نخواهید بود.

این ویزا با برخورداری از شرایطی از جمله فراهم کردن اقامت در کانادا به مدت ۶ ماه پس از هر بار ورود، تمدید ویزا به مدت ۶ ماه در صورت برخورداری از شرایط موجه و قانع‌کننده، داشتن اعتبار تا پایان اعتبار پاسپورت و نامحدود بودن دفعات ورود به کانادا به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ویزاهای توریستی کانادا تبدیل شده است. البته باید در نظر داشته باشید که برخورداری از دعوت‌نامه رسمی از کشور کانادا، یکی از مدارک الزامی به منظوراخذ ویزای مولتی کانادا می‌باشد.

سوپر ویزای کانادا

از دیگر انواع ویزای توریستی، می توان به سوپر ویزای کانادا یا ویزای والدین اشاره کرد که مناسب برای پدربزرگ، مادربزرگ و یا پدر و مادر فردی است که علاوه بر برخورداری از اقامت دائم کانادا، سن بالای ۱۸ سال دارد. البته لازمه دریافت این نوع ویزا نیز ارائه دعوت‌نامه‌ای معتبر از کشور کانادا از سوی افراد نزدیک خانواده (فرزند و یا نوه) می‌باشد.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی، با توجه به نوع ویزا متفاوت می‌باشد:

مدت زمان اعتبار ویزای سینگل، ۶ ماه است (افرادی که از این نوع ویزا برخوردار هستند، در صورت خارج شدن از کشور کانادا بایستی به طور مجدد ویزا دریافت کنند).

مدت زمان اعتبار ویزای مولتیپل، ۵ سال است.

مدت زمان اعتبار سوپر ویزای کانادا، ۲ سال است (در نظر داشته باشید که مدت اعتبار پاسپورت دارندگان این نوع ویزا، ۱۰ ساله می‌باشد).

مدت زمان اعتبار ویزای مالتیپل یا به عبارتی ویزای چند بار ورود، ۶ ماه است (البته این نکته را در نظر داشته باشید که دارندگان این نوع ویزا لازم است تا هر ۶ ماه، از کشور کانادا خارج شوند).

اما در کل تا پایان زمان اعتبار پاسپورت، ویزای توریستی کانادا برای متقاضیان دارای اعتبار می باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا

  • برخورداری از پاسپورتی معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار (همراه با عکس پاسپورتی)
  • ارائه دعوت‌نامه از طرف فرد یا یک سازمان در کشور کانادا
  • ارائه مدارک جهت اثبات تمکن مالی
  • پر کردن فرم‌های مربوطه به منظور دریافت ویزای کانادا
  • طی کردن مراحل مربوط به انگشت‌نگاری سفارت کانادا
  • پرداخت هزینه‌های مربوطه به منظور اخذ ویزای مسافرتی
  • ارائه مدارکی به منظور ثابت کردن وابستگی متقاضی به کشور خودش

البته دقت داشته باشید که موارد ذکر شده فقط لیست کلی از مدارک ضروری به منظور دریافت ویزای توریستی کانادا می باشد. قوانین و مقررات و شرایط دریافت ویزا بسته به شرایط فردی هر متقاضی باید ارزیابی شود.

در صورتی که قصد دارید ویزای توریستی کانادا را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دریافت نمایید، می‌توانید با کارشناسان ما در گروه مهاجرتی رادسام در ارتباط باشید و همکاران ما در تمام مراحل اخذ ویزا شما را همراهی خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی