اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227203419050
در دسترس نیست

استخدام در سال جدید

استخدام در سال جدید

کد: 140112227203419050

، (اخبار رسمی): کارفرمایان بعد از بررسی رزمه کارجویان در صورت داشتن شرایط اولیه از وی برای مصاحبه برای همکاری تماس حاصل می نمایند تا زمان مصاحبه حضوری را تعیین نمایند.

جذب نیروی کار در ملی کار

استخدام در سال جدید

یکی از اصلی ترین دغدغه کارجویان یافتن یک شغل معتبر و آینده دار می باشد که دارای بیمه و حقوق ، مزایای عالی باشد.

در این راستا اکثر کارجویان تمایل دارند از طریق کاریابی ها اقدام به پیدا کردن شغل مورد نظر خود نمایند تا بتوانند بدون پرداخت هزینه در کمترین زمان ممکن استخدام شوند.

در سایت های کاریابی آنلاین معمولا آگهی های شغلی در همه زمینه ها از قبل توسط کارفرمایان ثبت شده است و کارجویان می توانند بعد از مشاهده کامل آگهی رزومه خود را برای عنوان شغلی اقدام نمایند.

کارفرمایان بعد از بررسی رزمه کارجویان در صورت داشتن شرایط اولیه از وی برای مصاحبه برای همکاری تماس حاصل می نمایند تا زمان مصاحبه حضوری را تعیین نمایند.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در رزومه کارجویان، ارائه اطلاعات درست و صیحی می باشد متاسفانه برخی از کارجویان اطلاعات خود را به طور نادرست در رزومه ثبت می کنند یا روزمه خود را به طور ناقص برای کارفرما ارسال می نمایند.

از سوی دیگر کارفرمایان نیز باید در آگهی های ارسالی خود موارد مهم را برای جذب نیرو حتما در متن آگهی قید نمایند تا کارجویان قبل از ارسال رزومه با نوع شغل و میزان حقوق و مزایا و نوع همکاری را در متن آگهی بهتر است قید نمایند.

کارجویان حتما دقت داشته باشند که شماره تماس های وارد شده در رزومه در دسترس بوده تا کارفرما بتواند در صورت نیاز با کارجو تماس حاصل نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام