اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201127217414784
در دسترس نیست

فاکتور های فنی مهم در اجاره دیزل ژمراتور

مشخصات فنی و عددی دیزل ژنراتور ها

کد: 140201127217414784

، تهران , (اخبار رسمی): دیزل ژنراتور یک ماشین مولد برای تبدیل انرژی جنبشی ناشی از احتراق سوخت فسیلی به نیروی برق می باشد. دیزل ژنراتور ها با توان های KVA کاوا یا کیلو ولت آمپر شناخته شده و در برند های مختلفی از جمله کومنز، کاترپیلار و ولوو یافت می شوند. دیزل ژنراتور ها قابلیت تولید ولتاژ از 230 الی 400 ولت را دارند.

مشخصات فنی و عددی دیزل ژنراتور ها
دیزل ژنراتور 1000 کاوا Cummins محصول کشور آمریکا

دیزل ژنراتور دقیقا برعکس موتور الکتریکی عمل کرده و از یک آلترناتور بصورت کوپل شده با میل لنگ موتور دیزلی استفاده می کند. دیزل ژنراتور سایلنت در واقع از یک فریم فلزی برای کاهش آلودگی صوتی ژنراتور

به منظور اجاره و یا خرید دیزل ژنراتور می بایست از فاکتور های کیفی و فنی آن اطلاعات لازمی را کسب نمایید. در واقع از آنجایی که کلیه هزینه های ثانویه یک ژنراتور از مصرف سوخت گازوئیل گرفته تا هزینه های جانبی مرتبط با تعویض روغن و فیلتر تحت تاثیر توان ژنراتور قرار دارند انتخاب ژنراتور مناسب می تواند سبب کاهش هزینه های جانبی نیز گردد. بنابراین اجاره یک دیزل ژنراتور با توان 2500 کاوا بجای ژنراتور 2000 کاوا می تواند بالغ بر 30% افزایش هزینه ماهیانه چه در بخش اجاره بها و چه از نظر مصرف سوخت را به همراه داشته باشد. وقت کنید که یک دیزل ژنراتور 2500 کاوا در هر ساعت 26 لیتر گازوئیل بیشتری نسبت به نمونه های 2000 کاوا مصرف می کند که تنها اختلاف هزینه سوخت مصرفی در مدت یکماه می تواند هزینه قابل توجهی باشد. مهمترین فاکتور جهت اجاره دیزل ژنراتور میزان توان مصرفی شامل بر حسب کیلو ولت آمپر یا KVA است. در حالی که برای کاربری های ساده و محدود یک دیزل ژنراتور 30 کاوا نیز کفاف نیاز شما را می دهد در کاربری های سنگین مانند برق رسانی کشتی ها گاهی توان دیزل ژنراتور به بالای 2000 کاوا نیز میرسد. در انتخاب و اجاره دیزل ژنراتور تلاش نمایید که حداکثر توان مصرفی خود را با حداکثر توان دیزل ژنراتور مطابقت نمایید چرا که توان کاری ژنراتور ها اغلب در دو بخش توان متوسط و توان حداکثر مشخص می شوند. البته توان دیزل ژنراتور ها در دو بخش توان موتور و توان آلترناتور مورد بررسی قرار می گیرد که شما در انتخاب دیزل ژنراتور مناسب کار خود می بایست توان الترناتور را در نظر داشته باشید.

دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟

دیزل ژنراتور سایلنت در واقع نوعی از ژنراتور است که دارای یک فریم فلزی است. اجاره دیزل ژنراتور سایلنت رد رینج های کاری از 30 کاوا الی 900 کاوا صورت می پذیرد. در واقع دیزل ژنراتور سایلنت با کاهش آلودگی صوتی فضا را برای عملکرد بهتر نیروی های کاری فراهم می کند. کاربری دیزل ژنراتور سایلنت بالاخص در محیط های کاری بسته با توجه به صدای کمتری که تولید می کند توصیه می شود.

فریم فلزی بکار گرفته شده به دور دیزل ژنراتور سایلنت قابلیت جذب و جلوگیری از خروجی صداهای تولیدی ناشی از عملکرد موتور دیزلی را تا اندازه زیادی دارد. بصورت استاندارد گفته می شود که آلودگی صوتی ناشی از دیزل ژنراتور ها در محدوده 65 الی 85 دسی بل در فاصله 1 متری ژنراتور است که صدایی معادل مکالمه دو نفر با یکدیگر است. این در حالی است که آلودگی صوتی ایجاد شده توسط دیزل ژنراتور های ساده بدون فریم فلزی در محدوده 100 الی 120 دسی بل یعنی صدای معادل عملکرد یک اره برقی است. هزینه اجاره دیزل ژنراتور سایلنت  سایلنت اغلب تفاوت چندانی با نمونه های ساده نداشته و این هزینه بیشتر تابع توان کاری و آمپراژی است که از ژنراتور کشیده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید